- Tekrar yapar mısın...
Söylediğim şey üzerine hafifçe sırıtıp yüzüme yaklaştı. Dudaklarıyla tekrar buluştuğumda kalbim tekrar patlamak üzereydi.
Daha öpüşmeye tam başlayamamışken kapı açılıverdi.
Kuroo: Patro- ah böldüm mü?
K: ne oldu Kuroo
Kuroo: şey acil gelmen gerek aşağıda olaylar karıştı gibi
Endişeli görünüyordu.
Bunu diyip dışarı çıkmıştı.
-sanırım gitmen gerek...
K: evet. Birazdan gelirim merak etme.
Dışarı çıkıp kapıyı kapatmıştı. Yavaşça yatağa uzanıp düşünmeye başladım.
Yıllar sonra tekrar onunlaydım. 16 yıl sonra tekrar yanındaydım sanki hayalmiş gibiydi her şey.
Bir süre mutlulukla yatakta dönüp durdum ama yüzümdeki gülümseme pek uzun kalmamıştı.
Duyduğum gürültü üzerine aniden dikeldim yatakta. Aşağıdan çok fazla ses geliyordu.
Bağırışmalar... Çığlıklar... Silah sesleri...
Kageyama'nın ağzından
Odadan çıkıp Kuroo'yu takip etmeye başladım.
-Kuroo neler oluyor
Kuroo: patron aşağıda düşman mafyalardan adamlar gördüler bu yüzden alarma geçtik kaç Kişiler bilmiyoruz.
- tamam acele edelim o zaman.
Hızla aşağı indiğimizde bize saldırmaya başladılar.
Kendi silahımı çekip onlara ateş etmeye çalışıyordum ama burdan nerde oldukları görünmüyordu.
Güvenlik duvarı neden çalışmıyor.
Telefonumu çıkarıp numarayı tuşladım.
-Alo Kenma! Güvenlik duvarına ne oldu
Kenma: patron bilgisayar sistemini bozmuşlar bu yüzden burdan müdehale edemiyorum aşağı inmem lazım.
-hemen inme bekle yanına Kuroo'yu göndericem.
Kenma: tamamdır!
Telefonu kapattım ve Kuroo'ya döndüm.
-Kuroo hemen güvenlik odasına Kenma'nın yanına git ve ona yardımcı ol
Kafasını salladı ve etrafa bakarak koşmaya başladı.
Böyle bir saldırıya hazırlıklı olmadığımız için sayımız biraz eksikti. Ve Shoyo'nun burda olması işi daha da tehlikeli hale getiriyordu.
Kenma'nın ağzından
Gerekli bir kaç elektronik aleti almış ve silahımı hazırlıyordum. Tam o sırada kapı açıldı ve Kuroo geldi.
Kuroo: nereye gidiceksin
- güvenliği burdan kontrol edemiyorum bozuldu bu yüzden aşağıya inip çalıştırmalıyım.
Odadan çıktık ve hızlı adımlarla ilerlemeye başladık.
Kuroo: hey Kenma düşünüyordum da burda işimizi bitirdikten sonra bir randevuya falan mı çıksak hm?
-şu an bunu düşünecek zaman değil Kuroo.
Arkamdan yürüyordu ve dibime kadar gelmişti.
Kuroo: evet desen bir şey kaybetmezsin ki hadi.
-kafanı eğ!
Kuroo: ne-
Konuşmasına fırsat vermeden kafasını aşağı bastırmış ve arkadan gelen adama tekmemi savurmuştum.
Kafasını kaldırıp yerdeki adama baktı.
Kuroo: ben burda olmasam da sen kendini koruyabilirmişsin ki
Elimdeki silahla bir kaç kez adamı vurup üstümü düzelttim.
-çok konuşma da yürü hadi.
Bir kaç dakika sonra çatışmanın olduğu yerdeydik.
-kapıya ulaşmalıyım koru beni
Dikkatlice kapıya ilerlemeye başladım. Oraya ulaştığımda yere çöktüm ve Yanımda getirdiğim aletlerle güvenlik mekanizmasını düzeltmeye başladım.
Kuroo arkamda çatışmaya doğru dönük ve hazırda bekliyordu.
Uzun uğraşların sonunda mekanizmayı tamir etmiştim ve güvenlik kapıları anında kapandı bu sayede artık ateş edemezler bize.
Derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Şu anlık güvendeydik.
Kuroo: bu güzel ve zeki beyfendinin bunu başarabileceğini biliyordum.
-yılışma hemen.
Patronun yanına ilerlemeye başladık.
Kageyama'nın ağzından
Kenma güvenliği halletmiş ve çatışma bir süre durmuştu. Daha sonra yanıma gelip bilgi verdiler.
Tekrar saldırma riskleri var bu yüzden Shoyo'nun burda bulunması güvenli değil.
Hızlı adımlarla odama ilerledim ve içeri girdim yatakta dizlerini kendine çekmiş oturuyordu.