Yatakta dizlerine başını gömmüş oturan bedene yaklaştım.
- Shoyo iyisin değil mi?
Yavaşça başını salladı ve kollarını bana doladı.
S: iyiyim sadece korktum o kadar. Aşağıda ne oldu öyle
- düşman mafya ile bir çatışma oldu ama endişelenme şu an bir şey yapamazlar.
S: herkes iyi mi
-evet herkes iyi ama seni burdan götürmeliyiz
S: neden ki
-çatışma şu an durdu ama tekrar saldırabilirler senin için güvenli değil burası bu yüzden başka bir yere gideceğiz.
Anlamış şekilde başını salladı.
- şimdi hadi kalk gitmeliyiz.
Onu ayağa kaldırıp kolumla omzundan tutarak yürütmeye başladım. Arka kapıda hazır bekleyen araca göz atıp hızla ilerledik. Arabanın içine bindiğimizde şöföre işaret verdim ve sürmeye başladı.
Yaklaşık yarım saat sonra kırsalda bir eve gelmiştik. Burası bu gibi durumlarda saklanma noktamızdı. Pek sık kullanmazdık ama iyiki böyle bir yerimiz var.
Arabadan inip içeri girdik. Shoyo'yu kalıcağı odaya götürdüm ve içeri geçtik.
- burası güvenli bir süre burda kalıcaksın.
Shoyo bana tutunmayı bırakmıyordu. Ve biraz daha sıkıca sarılmaya başladı.
- her şey yolunda mı?
S: evet sadece...
Kafasını göğüsüme bastırdığı için sesi boğuk çıkıyordu.
S: ilaç içmiş olsam da hala kızgınlıktayım ve kokun rahatlatıcı
Hafifçe gülümseyip yatağa oturdum. Kucağımda kıvrılmış ve sarılmaya devam ediyordu.
S: ş-şey Tobio...
-efendim?
S: yapmak ister misin....
Sesi boğuk çıkmıştı ama ne dediğini çok iyi anlamıştım ve hafif şaşkınca ona bakıyordum.
Hızla kafasını kaldırıp panikle konuştu.
S: Y-yani kızgınlığım daha rahat geçer diye söylemiştim istemiyorsan zorunda değiliz!
Kızarmış yanaklarından hafifçe tutup kendime doğru çektim ve yumuşak dudaklarıyla buluşturdum dudaklarımı.
⚠️ Uyarı ⚠️
Smut var
Uyarı bitti
Hinata'nın ağzından
Söylediğim şey üzerine beni öpmeye başlamıştı. Sanırım bu evet demekti
Nazikçe öpüyordu beni ve çok iyi hissettiriyordu.
Yavaşça üstümdeki tişörtü çıkarmış ve yatağa uzanmamı sağlamıştı. Ardından boynuma öpücüklerini konduruyordu.
Yavaşça boynumdan göğüsüme ilerledi. Dudakları ve nefesi vücudumu gıdıklıyordu. Göğüs ucumu yaladığında ise biraz tuhaf hissettirmişti.
Bir süre sadece göğüslerimle oynadıktan sonra altımdaki eşofmanı çıkarmıştı. O kadar utanıyordum ki kırmızıya yeni bir ton getirmiş bile olabilirdim.
İç çamaşırımı çıkardığında gözlerime baktı.
- lütfen n-nazik ol bu benim ilk seferim
Hafifçe gülümseyip başını salladı ve aletimi ağzına aldı. Ağzımdan hafif bir inleme kaçırdığımda biraz daha hızlanarak yapmaya başladı.
Yaptığı şey çok zevk veriyordu. Bir süre daha devam etti.
Biraz daha devam ederse boşalabilirdim.
- T-tobio dur ben- ıgh
Lafımı bitiremeden boşalmıştım ve ardından ağzını çekip oturur pozisyona geri geldi.
Ne yapmam gerektiğini bilmediğim için öylece yatıyordum.
İşaret parmağını deliğime sürtmeye başladı. Çoktan ıslanmıştım ve bana dokunmasını sevmiştim.
Parmağının ucunu deliğimden içeri sokmuştu. Alışmamı bekleye bekleye parmağının tamamını sokup yavaşça hareket ettirmeye başladı.
İçimde bir şeyin hareket etmesi garipti ama güzel hissettiriyordu.
Ardından ikinci parmağını da sokmuş ve tekrar hareket etmeye başlamıştı. Arada minik inlemeler bırakıyordum ve sanırım bu onun hoşuna gidiyordu.
Parmaklarıyla beni biraz daha genişlettikten sonra yavaşça içimden çıkardı. İçimi boş hissetmiştim.
Pantolonunu çözdü ve iç çamaşırını indirdi. Aleti kocamandı umarım çok acıtmaz.
Prezervatif taktıktan sonra aletini deliğime sürttü ve ucunu içime ittirdi.
- mmgh!
Alışmamı bekledi ve ardından sokmaya devam etti. Her hareketinde inliyordum. Parmaklarından farklı hissettiriyordu ama bunu daha çok sevmiştim.
Deliğim ıslak olduğu için kolay hareket ediyordu ve pek acıtmıyordu. Hepsini içime soktuğunda bile hissettiğim şey acı değil zevkti.
İçimde gelip gitmeye başladı ve o kadar iyi hissettiriyordu ki. Biraz önce boşalmış olmama rağmen tekrar sertleşmiştim.
~ biraz uzun bir süre sonra
Bunu cidden yapmıştık. Hala şaşkındım ama iyi hissettirmişti ve rahatlamıştım.
Bir kaç tur yapmıştık ve yorulmuştum. Şu an da yatakta yatıyorduk çıplak bir şekilde.
Tobio yanımdan yavaşça kalktı ve pantolonunu giydi. Yanıma doğru gelip saçlarıma bir öpücük kondurdu.
T: işler yolunda mı diye kontrol etmeliyim bu yüzden gidiyorum ama merak etme buraya bir kaç kişiyi göndericeğim ve yalnız olmayacaksın.
Kafamı onaylarcasına salladım.
T: sen dinlen daha sonra da banyo yaparsın. Kendine dikkat et
Bunu söyleyip odadan ve daha sonra da evden çıkmıştı.
Biraz uyusam iyi olurdu sanırım.