Nová škola

62 6 0
                                    

-Pohled Lili-
Tak tohle je moje nová škola. Nevypadala moc pěkně, šedá omítka se už odlupovala a dveře byly betonové. Před školou seděli lidé, kteří měli černý make-up - Emo. Asi zaškoláci... Šla jsem totiž 10 min. pozdě. Když jsem vešla do školy, spadla mi čelist. Vypadalo to tam velmi útulně. Všude barevné skříňky na věci, omítka byla jasně oranžová. Na konci chodby byly dveře s velkým nápisem ŘEDITELNA. Tak to musím jít tam... Před ředitelnou jsem začala být nervózní. Nakonec jsem se odhodlala a zaklepala. "Dále," promluvila ředitelka. Vešla jsem dovnitř. Omítka měla barvu modře. Hned, když vejdete, všimnete si velkého stolu. Na něm je počítač, dále jsou všude rozházené papíry a jako poslední krásný velký okrasný kaktus. Za stolem je židle na ní sedí naštvaná ředitelka. Ředitelka už nějaký ten rok má. Vrásky měla na celém těle. Na nose má nasazené přísně vypadající brýle, přes které mě skenovala. "Jdete pozdě," usrkla si ze svého šálku kávy, který držela v ruce. "Máte 10 min. zpoždění." "Omlouvám se, hledala jsem školu." "Tak ať se to příšte neopakuje," klidně odpověděla, byl však slyšet náznak pohrdání, "tady máte klíče od intru." "Děkuji," rychle jsem si je vzala k sobě. "První hodinu máte zeměpis, učí se v učebně Zeměpisu." Chvilku jsem seděla a čekala co bude dál. "A teď už běžte!" Zařvala, rychle jsem se zvedla a odešla pryč. Hledala jsem učebnu Zeměpisu. Konečně jsem ji našla. "Hlavně klid, zaklepej a vejdi," říkala jsem si potichu pro sebe. Byla jsem hrozně nervózní. Nakonec jsem zaklepala a vešla. Přivítal mě učitel a já si šla sednout až úplně dozadu. Celou dobu cestu k lavici mě sledovali nějaké až moc namalované holky. Už ted jsem veděla, že je nesnáším.

#Eliw_White
Hi people :) Tady to je. Snad se vám můj blábol líbil. :) Nezapomeňte dát vote a napsat nějaký komentář :) Docela jste mě překvapili, kolik už jste mi dali ☆ ^^ Opět velmi krátké :/ Ale já to zlepším ^^ Slibuji ^-^

Dvojí IdentitaKde žijí příběhy. Začni objevovat