BFF

37 5 0
                                    

~Pohled Lili~
Když jsem otevřela, málem jsem dostala infarkt. Stála tam moje bývalá best kamarádka. Její blonďaté vlasy jí spadly přes ramena. Vypadala úplně stejně jako před 4 lety. Odstěhovala se. Odešla... Ani mi nezavolala. Jako kdybych nebyla... Teď, když jí tu vidím stát nevím, jestli jí mám obejmout nebo se naštvat ... Zatím budu dělat, že se neznáme. Schválně jestli mě pozná... Nebyla tam sama, byla tam ještě jedna holka. Taky měla blonďaté vlasy. Stála jsem tam jako magor a po pěti minutách jsem zakašlala. Vůbec nevěděli že někdo přišel. Lekli se když si všimli, že tu jsem.
"Promiň," řekla ta cizí holka.
"V pohodě," usmála jsem se na ní, "kam si můžu dát věci?"
"Támhle na tu postel," řekla Carol. Pořád si pamatuji jak se jmenuje ...
"O.K." odpověděla jsem jí, "Díky."
Začala jsem si vybalovat věci.
"A jak se vlastně jmenuješ?" zeptala se mě ta druhá.
"Lili."
"Tak jo. Já jsem Izabela, ale říkej mi Belo. Tohle je Carol. Je to moje BEST FRIEND FOREVER."
Zatočila se mi hlava a musela jsem si sednout. "Jsi v pohodě!?" hned se starala Bela.
"Jo jsem, teď už jo. Jen se mi zatočila hlava." udělala jsem falešný úsměv.
"Nechceš jít s náma ke koním? Třeba se líp seznámíme," navrhla Carol. "Tak jo, stejně nemám co dělat." Tentokrát můj úsměv byl opravdový. Oni jezdí na koních? A kde? Poznala mě Carol? Začíná to být dost šílený. Musím se ještě podívat za Blackem.
"Tak jsme tady," oznámila mi Carol po půl hodině jízdy tramvají a další čtvrt hodiny cesty pěšky. Hodně jsme si povídali. Zajímala jsem se spíš o Belu. Vím, že má dva bratry, jména si nepamatuji. Chodí do stejné školy, jako já, ale je společně s Carol jsou v Béčku. Já jsem v Áčku. Třeba se někdy potkáme na chodbě... V naší třídě není moc lidí, se kterými by se dalo bavit...
"Pojď provedeme tě tady," zavolala nadšeně Bela. Stáli jsme na parkovišti. Pred námi byla stáj, která měla tvar podkovy. Uprostřed byla venkovní jízdárna, zrovna na ní někdo jezdil. Za budovou stájí byla vidět krytá jízdárna. Snad je tu kruhovka. Myslím že za Blackem se dostanu dřív než jsem si myslela. Ano přesně tak. Jsem ve stejné stáji, jako je Black.
"Belo, Lili, pojďte sem!" volala na nás Carol ze stáje. Rychle jsme přiběhy za ní.
"Co to je za koně?" zeptala se Bela.
"Nějaký nový, ale víš co je boží?" ptala se Carol.
"Ne," řekla Bela.
"Je to kůň Lili! Té slavné jezdkyně!"
"To si děláš srandu!" zapištěla Bela. Holky začali "tancovat" a pištět. Využila jse přiležistosti a šla jsem se převléknout. Nesmějí mě poznat. Dala jsem si příčesek a celá jsem se přelíčila. Přišla jsem k nim. Snad mě nepoznají. "Ahoj," pozdravila jsem je trochu pozměněným hlasem. "Ahoj!" vykřikly holky nastejno. Usmála jsem se. "Nechcete mi s tím pomoct?" Vypadlo ze mě dřív, než jsem si to rozmyslela. "Jojojo!" Začali pištět a radovat se. Vzala jsem čištění. Holky nebyli pozadu a také si vzali něco na čištění. Poté, co jsme Blacka dočistili jsem holkám řekla, že musím jít. Rychle jsem bězela na záchod a udělala jsem ze sebe, sebe. Jsem asi blázen... Tahle to nemůžu dlouho vydržet...

17:30
Přiběhla jsem na Intr, zula si boty a oblečená vylezla na palndu, přikrila jsem se dekou a dělala, že spím. Sotva jsem zavřela oči, slyšela jsem, jak holky přišli. Začali se koukat na film na počítači a já si vzpomněla jaké to bylo když jsme byly BFF.

~Flasback~
Sedím na houpačce která se nachází na dětském hřišti. Nikde nikdo, jen ná jak na někoho čekám. Přišla ke mě Carol.
"Ahoj, jak se máš?" zeptala jsem se jí.
"Jedu pryč..." řekla neutrálním hlasem (nedalo se poznat, jaké má pocity).
"Kam? A na jak dlouho?" chtěla jsem vědět.
"Do Anglie ..." to dořekla otočila se a odešla.
"Jak to myslíš!?" volala jsem na ni. Jen co jsem to dořekla, utekla. Běžela jsem za ní... volala jsem její jméno... Vyběhla jsem na ulici a viděla jsem, jak nasedla do auta a odjíždí pryč...
~Konec Flasbacku~

Pořád to bolí a už se to asi nikdy nezahojí. Otočila jsem se na bok a málem jsem spadla z postele.
"Jsi v poho?" zeptala se mě Carol. "Zdál se mi jen sen, omlouvám se..." cítila jsem se trapně.
"Neomlouvej se. Ty za to nemůžeš" řekla Bela.
"Kam jsi odešla?" zeptala se mě Carol.
"Šla jsem sem. Stejně neumím jezdit na koních..." lhala jsem.
"Ale prosím tě!" začala se smát Bela, "každý někdy začínal."
"Zítra tě tam vezmem znova a budeme tě učit jezdit!" řekla nadšeně Carol.
"O.K. pokusím se to stihnout. Jinak jestli mě omluvíte, jdu spát dobrooo *zív* ou noc."
Někdo z holek zhasl.
"Dobrou holky," popřála nám Bela.
"Dobrou," přidala se i Carol.
Tohle byl crazy den! Ale stejně se těším na další. I když mám pořád spousty otázek, na které nemám odpovědi...

#Eliw_White
Hi people :)
Tady je další část. Snad se vám to líbí. Jaký máte názor na Carol? ^^ Já mám jasno :D Nezapomeňte na vote a komenty, zatím se s vámi loučím :) papa ^-^

Dvojí IdentitaKde žijí příběhy. Začni objevovat