"Kurtulamicaksın benden küçük sıçan bulucam seni önce tüm aileni katledecem en son seni bırakacam dişlerini sökmek ile başlicam"
Kızım evladım uyan git evine yat okul burası diyordu.Uyku iyiydi de kabuslar bitmiyordu sıkıldım artık bu kabustan.Herkes bana bakıp gülüyordu.Bu cesaret hepsine nerden geldin ya..Hemen kendime gelip sinirli bakışlarımı sınıfta gezdirdim hepsi süt dökmüş kediye döndü yakışıklıya gelince gözüm OHAAAAAAAA Suna mı o ne hızlı bu kız ya yakışıklının dibine girmiş bana hala gülüyorlar."Ne anırıyorsunuz siz?!!" Diye çıkıştım Suna sus pus oldu yakışıklı hala gülüyordu ayağa kalkıp sinirimi ondan çıkaracaktım ki Fuat Hoca tuttu kolumdan Ada yeter dedi.Ne yeteri hocam ne sanıyor o kendini dicem demedim tuttum kendimi.Çantamı alıp çıktım sınıftan.Evimiz yürüme ile 30 dakikaydı fakat tarlanın ortasında bir çiftlikti.Dedemi çağırırım normalde ama 40 tane sorusuna cevap veremem şimdi en iyisi yolda müzik dinliyerek gidiyim diye düşünerek çıktım okuldan.Demet Akalın-Rekor şarkısı ile kendime geliyordum yavaş yavaş.Müzik listemi düzenliyip düşünmemeye çalışıyordum hiçbir şeyi eve gidip uyumam gerekti özel dersimide iptal edecektim.Çiftliğe vardığımda öbür dayımım arabası garajdaydı yukardan bağırmalar geliyordu ananem defol diye bağırıyordu yukarı koştuğumda dayımın sol kolu kanlar içerisindeydi.Önce onun şokunu atlattım ondan sonra diğer elindeki silahın şokunu beni görünce alayla gülmeye başladı küçük sıçan gelmiş diye.Kansızlıktan başı dönmüş olacakki sendeledi gittim tuttum hastaneye hadi dedim sesi bile çıkmıyordu gücü kalmamıştı nenemlere göz ucuyla geliyorum bir yere ayrılmayın dedim hemen dayımın arabasıyla hastaneye yetiştim ehliyetimi daha almamıştım ama 4 senedir araba kullanıyordum.Hemen özel hastanenin acil bölümünden hemsireleri çağırdım aldılar.Ne olacak diye sorunca ameliyat dediler doktoru bekledim ameliyata alıncada çiftliğe gittim nenemlere bakmak için..
Öbür dayım yani Mehmet dayım okumadı özel liseye gittiği halde dedemde cezalandırmak için serayı verdi kendi köyünden de biriyle evlendirdi bundan 12 sene önce bizimle yaşıyordu Mehmet dayım ve yengem Mehmet dayım akşama kadar çalışıyor nenem çiftlikte kafa dinliyordu akşam dedeminde işi bitince onunla dönüyordu ben yengemleydim tüm gün.2 ay hiçbir sorun olmadı sonra nenemlerin güvenini kazandıktan sonra onlar gider gitmez evi temizletmeye başlıyordu bana ben bunu dedemlere anlatınca inanmıyorlardı bana beni merdivenden itti kendi düştü dediler dedeme neneme yemeğime zehir koyarken gördüm yemedim diye dövdü dayımda bana işkence etmeye başlamıştı meğer tüm düşündükleri mirasın bana düşen payın yüksek olacak diye beni öldürmek istemeleriymiş.En son yengem beni boğarken nenem eve gelince her şeyi anladı diğer gün uyandığımda yengem ve dayım yoktu ben 5 yıl eziyet çektim ellerinden yinede dayım her yıl bir gün gelir kendini belli eder defolur giderdi...
Nenem çok kötü olduğu için dedem nenemi uyutmuş inşallah dedemin nenemi sevdiği gibi biride beni sever..Evin telefonu çaldı annem arıyordu. Ada annem annem nasıl o aradı Hatice olcak oruspu öldü dedi annen öldü oğlun öldürdü dedi iyi mi annem Ada cevap versene kızım!! Dedi.Anne sakin ol nenem yatıyor evde dayım gelmiş anırmış kolunuda cama geçirmiş hastanede ameliyatta şimdi o yengem olacak Haticeyi de dinleme deli etmek için uğraşıyor boşver diyip telefonu kapattım.Dedeme dönüp hastaneye gitmesini nenem uyanınca benimde geleceğimi söyledim..