Meteor çocukla göz göze geldiğimizde o da kaşlarını çatmış beni kesiyordu. Kesme beni gardaş. Yapıştırıcı bitti. afssgshsga. Espri yaptım. Gülsenize.
Yanaklarım kıpkırmızı olmuştu çünkü çocuk karşıdaki masaya otumuş dik dik bana bakıyordu. Yağmur da farketmişti. Bi 5 dk sonra çocuğun yanına yeni bir meteor geldi.
Biz de artık Yağmur'la kalkmaya karar verdik ve hesabı ödedikten sonra ayağa kalktık. Meteorun yanından geçerken meteor salyalarımı akıttıran gülümsemesiyle bana sırıtınca ben de ona sırıttım. Allam yarabbemm. O nasıl bir gülüştür, yaa.Banane lan bende gülmek istiyom. Uff, atar yaptım. Cidden şu an iyi değilim. Error veriyorum. Vallahi bak.
Ben kendi kendime atarlanırken Yağmur salağı da muhtemelen kendi içinde atarlanıyordu. Kimin kankası beee!!
***
''Hayır garı görmüyon mu üstümdeki pijamayı Allah Allah!!'' diye anneme bağırmamla kafama terlik yemem bir oldu. ''Anneğğğ yağğ.'' Evet, üzerimde ayıcıklı pijamacıklarım vardı ve anam beni komşuya yollamaya çalışıyordu. ''Selin söylediğimi ikletme kızım, şu börekleri veriver Ayfer teyzene, tabağı kaldı kadının vallahi ayıp bak.''diye çemkiren anneme söylenerek odama girdim ve üzerime kot ve t-shirt ü geçirip aynanın karşısına geçtim. Çalı yuvasına dönmüş saçlarıma bakarak topuzumu çözdüm ve at kuyruğu yaparak mutfağa indim. Ne yani pijamayla mı gidem?! Karizmayı mı çizem?!
Börek tabağını alarak merdivenleri indim ve Ayfer teyzeye tabağını vererek tekrar yukarı çıkıyordum ki aşağıdan bir erkek sesi duydum. Meraklı ben hiç durur mu? Tabiki hayır, hehehe. Sessizce aşağı indim. Apartmandan çıktım ve yan apartmana doğru kafamı uzattım.
Oh My Allah!!! Bugünkü meteor yan apartmanın duvarına yaslanmış telefonla konuşuyordu. ''Tamam prenses. Bak ben her şeyi halledeceğim. Tamam mı? Hadi kapatıyorum. Tamam tatlım. Peki. Tamam. Ben de seni öpüyorum. Görüşürüz.'' telefonu kapattıktan sonra gözlerini devirdi. Sevgilisi miydi acaba? İyi de burada ne işi vardı? Ben bunları düşünürken meteor da apartmanın içine girdi.Allahtan beni fark etmemişti. Ben de annem merak eder diye içeriye girdim ve odama çıkarak pijamalarımı tekrar giydim. Yatağıma uzanarak telefonumu oynamaya başladım. Ne kadar sıkıcı!!
Demez olaydım. Sinem salağı odama girerek yanıma oturdu. ''Naber kanka?''
Bu çocuğun sorunu neydi şimdi? ''Spastik özürlü maymun, hemen odamı terk et.''
Gözlerini kısarak bana baktı. ''Seni döverim. Benimle düzgün konuş.''
Elimi he he der gibi salladım. Sinemle hemen hemen her gün kavga ederdik.
''Çok ciddiyim Selin.'' dedi sinirle. ''Hadi ya, off Sinem bugün senle uğraşamayacağım. Şimdi git.'' dedim bıkkınlıkla. ''Gidiyorum ama geri döneceğim.'' dedi işaret parmağını tehdit gibi sallayarak. Harbiden çocuk salaktı. Biraz whatsapp ta Ezgi kankamla birbirimize salak salak ses kaydı gönderdikten sonra tictoc da Eymen'le mesajlaştık ve sonra facede de bizimkilerle takıldım. Twitter, instagram, tumblr derken kafayı yiyecek noktaya varınca Sinem'in yanına gittim.
''Selamünaleyküm mü'min kardeşim.'' elindeki kitabı bırakarak bana döndü. ''Nö vör çöcök?'' diye bağırdı. İçimden 3 e kadar saydım. ''Özel numaradan birini işletek mi?'' Evet, bunu diyeceğini biliyordum. ''Hayır.'' dedim yatağına oturarak. ''Canım sıkıldı.''
''Benim de.'' biraz düşündü.'' Hazal'lara gidelim mi?''
''Olabilir.'' dedim. Hazal ve Sinem çok yakın arkadaştı. Ve Eymenle Cansu'nun kardeşiydi. Eymen ve Cansu ikiz. Hiç fena fikir değildi. Cansu ve Eymen benim sınıf arkadaşım ve kankalarımdı.
***
Annemden izin alıp Cansu'yu aramıştım. Şu an Cansularda Eymen, Cansu, ben, Ezgi, Yağmur, Fatih ve Ahmet oturuyorduk. Sinem de evde kalmıştı. Hazal'ı da oraya postaladık. Cansuların annesi ve babası şehirdışındaydı. Evde kopuyorduk. Whatsapp'da VELETLER grubundaki tüm üyeler buradaydı.
Evet, öyle bir grubumuz vardı. En sonunda oturup bir hikayede okuduğum adını bilmediğimiz oyunu oynamaya karar verdik.
Eymen 7 tane kırmızı, Ahmet de 7 tane yeşil kart hazırlarken ben de Yağmur'la mutfakta sodanın içine karabiber, tuz, limon, ice tea, ve tarçın ilave ederek karışımımızı 14 tane su bardağına dolduruyorduk. Normalde alkol içmemiz gerekiyordu yani shot atmamız gerekiyordu ama bu yöntem daha iyiydi. Sonunda her şey hazırdı. Ezgi ve Fatih'in arasına oturdum. Oyun Eymen'den başlayacaktı. Eymen, Ezgi, ben, Fatih, Ahmet, Yağmur, Cansu. Sıra böyleydi.
Eymen biraz düşündü ve ''10/G sınıfındaki Burcu benden hoşlanıyor.'' dedi pis sırıtışıyla.
Olabilirdi. Çünkü Eymen yakışıklıydı.Yeşil kart gösterdim. Yağmur, Fatih, Ezgi de benim gibi düşünmüş olmalıydı ki yeşil kart gösterdiler. Cansu ve Ahmet ise kırmızı kart gösterdiler. Cansu'ya yeşil kartı gösterdim gözlerimle o da sesli bir şekilde düşündü. ''Eymen gibi bir salaktan onun gibi bir kız hoşlanamaz.'' dedi. Eymen de Cansu'ya dönerek ''Üzgünüm kardeşim, yanıldın.'' dedi. Ahmet ve Cansu bardaktan bir yudum aldılar. Surat ifadelerini görünce hepimiz gülmeye başladık. Ahmet küfür bile etti. Sıra Ezgi'deydi.
''Hiç disipline gitmedim.'' Bunu bilmiyordum. Sanırım gitmişti. Yoksa neden böyle bir şey söylesin ki.
Fatih, Yağmur ve ben hariç herkes yeşil gösterdi.
''Sadece uyarı aldım. Hadi bakalım Selin, Yağmur ve Berk için şunları.''
Fatih itiraz etti. ''O da disiplin sayılır.''
''Hayır.'' dedi Cansu. Kavga başlamıştı. Herkesden bir ses çıkıyordu.Otomatik olarak sıra bendeydi. Bende aklıma gelen ilk şeyi söyledim.
''Altay'dan hala hoşlanıyorum.''
*****
-----Vote+Yorum gelirse yeni bölüm gelir.------
Öpüldünüz canımlar.... :D :D :D Multide Sinem var.Ama önceki bölümde de dediğim gibi bir hata oluştuğu için yine URL'sini yazıyorum. Altay'ın kim olduğu diğer bölümde ortaya çıkacak.
http://media.giphy.com/media/qVlgbepwn48OQ/giphy.gif
Ayrıca eklemek isterim. Arkadaşlarınıza söyleyin hikayeme vote ve yorum karşılığında kapak yapabilirim. Onların bana mesaj atması yeterli. Elimdeki uygulama sayesinde güzel kitap kapakları yapabiliyorum. :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İşte Benim Odunum
Teen Fiction''Birileri beni mi kıskandı?'' dedi gerizekalı Can. Kıskandım ne var, Allah Allah?! O tatlı bakışları ve gülümsemesine karşı koyarak seslendim. ''Hiç sanmıyorum.'' Başını olumlu anlamda salladı. Benimle dalga geçiyor resmen. Yanıma oturdu. ''Kıskand...