Luku 4: "En mä ole vittu pettäjä."

258 28 8
                                    

Timeskip seuraavaan aamuun.

Ollin nk:
Makaan tällä hetkellä sohvalla ja itken. Aleksi nukkuu vieläkin, tai no kävi tuo muutaman kerran oksentamassa. Tuo pyysi minua tuomaan hänelle särkylääkettä, mutta en vienyt.

Tuo on pettänyt minua.. Ihan helvetin varmasti.. Tai niin mä sen kaulasta päättelin. Miksi?.. Miksi helvetissä sen piti tehä nii..

Hetken päästä Aleksi astelee hieman horjuen olohuoneeseen. "Huomenta rakas, miten sä täällä nukuit, etkä mun vieressä tuolla?.." Aleksi kysyy. "Älä sano mua rakkaaks, jos sä vaan petät mua.." Mumisen itkuisena. "Mitä vittua sä selität? En mä ole vittu pettäjä." Tuo sanoo.

"Mhm, joo sun kaulas sanoo eriä.. Mä vittu luotin suhun.." Sanon tuolle itkuisena. "Mi-. Olli sä oot käsittänyt nyt väärin. Mä ihan tosissani en oo pettäny sua. Joo, mun kaula saattaa sanoa eriä, mutta ei. En mä tiiä, mistä nää jäljet mun kaulaan on tullu." Aleksi sanoo.

"No vittu ihan kuin mä sua uskoisin, varsinki eilisen jälkeen. Vittu kuinka puuttessa sun pitää oikeesti olla, että sä meet ja petät mua." Sanon itkuisena ja nousen sohvalta ylös. "Saatanan kusipää. Mikä vittu sua vaivaa?" Kysyn itkuisena ja häivyn eteiseen.

"Olli hei, puhutaan. Älä viiti.. Minne sä nyt oot lähössä?" Aleksi kysyy. "Joonakselle.. Se sentään on luotettavampi, kuin sinä.." Sanon, samalla kun kyyneliä alkaa virtamaan poskiani pitkin. Poistun sitten asunnosta paukauttaen samalla ulko-oven kiinni. Miks Aleksi teki sen?..

Aleksin nk:
Katson hiljaa ovea. Voi vitun vittu.. Kyllä mä muistan, mitä eilen tuli tehtyä. Vittu mä olen kusipää. Tai noh. En. Ei tää ollu yksin mun vika.

Jooh ja jos joku nyt miettii, niin kyllä mä tiedän mitä mä Ollillekkin sanoin.. En mä niitä sanoja kuitenkaan tosissani tarkottanu.. Ne vaan lipsahti mun suusta.. Otan syvän henkäyksen ja lähden sitten makuuhuoneeseen.

Musta tuntuu tavallaan pahalta siitä, mitä mä tein Ollille.. Mutta tavallaa, mua ei vois vähempää kiinnostaa, mitä oon tehny. Jotenki vaan.. Mä.. En jotenkaan enään.. Rakasta Ollia?.. Ei kyllä mä sitä rakastan, mutta en niin paljoa mitä ennen..

Joonaksen nk:
Yritän tällä hetkellä lohduttaa parasta ystävääni, joka kertoi Aleksin pettäneen tuota. Musta tuntuu ihan helvetin pahalta olla tässä. Mähän olin se kenen kanssa Aleksi Ollia petti.. Vittu..

"M- miks se.. R- rakastaakohan se mua ees enään? Oonkohan mä si- sille liian huono? E- enkö mä ollutkaan sille tarpeeks?" Olli itkee. Mun kannattais varmaan kertoa sille, että mä tiedän kenen kanssa Aleksi on pettänyt tuota.. Mutta en mä kehtaa..

"Olli hei.. Kuuntele.. Mä uskon kyllä, että se rakastaa sua yhä.. Ja sä olet sille just hyvä ja tarpeeks.. Aleksi ei vaan nyt ollu sun arvonen.." Sanon tuolle hiljaa ja silitän tuon selkää. Voi Olli..

------------------------------------------------------------
||423 sanaa|| Jooh moi. Saatte tälläsen osan öääh.. Ilta/yö/aamu/päivä lukemiseks.

"Voitko olla vaan siinä?" 2||Blind channel|| Oleksi(olli x Aleksi)Where stories live. Discover now