Luku 6: huumeet

146 23 24
                                    

Aleksin nk

Tuijotan Nikoa hiljaa ja hieman hämmentyneenä. Vedän tuon sitten varoen suudelmaan ja vien käteni tuon lantiolle, pitääksen tuon tiukasti itseäni vasten.

Näykkäisen sitten tuon alahuulta, tuon raottaessaan suutaan, samalla ynähtäen. Tungen sitten kieleni rajusti tuon suuhun.

Hetken päästä irrottaudun suudelmastamme kuitenkin ja jään katsomaan tuota vain virnistäen. Niko tuijottaa minua punaisena ja hieman hengästyneenä.

Niko siirtyy sitten syliini ja tuijottaa minua intensiivisesti silmiin. Tuo suutelee minua sitten rajusti, minun vastatessa suudelmaan.

Vien käteni Nikon paidan alle ja vien toisen käsistäni varoen tuon nännille. Nipistän sitä hieman, Nikon henkäistessä huuliani vasten. Revin kuitenkin lopulta vain Nikon paidan pois ja irrotaudun suudelmastamme.

"Pane mua jooko.." Niko anelee minulta, minun virnistellessä tuolle.

Nikon nk timeskip

Aleksi työntyy juuri rajusti minusta ulos, jolloin rösähdän vatsalleni sohvalle. Huohotan siinä samalla. "Mitä helvettiä?!" Kuulen yhtäkkiä
Aleksin huutavan edessäni. Nostan katseeni sitten Aleksiin joka on juuri painanut pelokkaan Ollin seinää vasten.

"Kauan sä oot ollu tossa?! Kauan?! Mitä helvettiä sä ees teet täällä? Mä luulin, että sä lähdit pystyvästi?!" Aleksi räyhää Ollille. Oho..

"A- anteeks.." Olli mumisee vain ja yrittää päästä pois Aleksin otteesta. Hm..

Ollin nk:
Mua pelottaa.. Ei Aleksi ennen näin agressiivinen oo ollu.. Ja joo.. Mä näin melkein kaiken.. Kun se pani Nikoa ja kuinka se.. Okei joo.. Äh..

Mua hieman pelottaa se, että Aleksi hakkais mut.. Onkohan se vetänyt jotain.. Kun tossa pöydällä on minicrip-pusseja. Hmm.. Toivottavasti se ei nyt olis vetänyt mitään..

ihan tosissaan toivottavasti ei..

------------------------------------------------------------
||239 sanaa|| Tää on liian lyhyt luku ik, mut en voi mitään tälle. Ahdistaa, vituttaa, itkettää kaikki ja halusin vaan saada tän valmiiks teille:D

"Voitko olla vaan siinä?" 2||Blind channel|| Oleksi(olli x Aleksi)Where stories live. Discover now