Luku 3: "Ei Ollin tarvi tietää."

293 29 55
                                    

Ollin nk:
Tuijotan hiljaa Joelia ja Aleksia, samalla kun menen istumaan nurkassa olevaan säkkituoliin. Alan varoen siinä sitten repimään kynsinauhojani. Paha mieli.. Olis varmaan sullakin, jos sä näet sun puolison aika läheisissä tunnelmissa sun parhaan kaverin kanssa..

Käännän katseeni sitten käsiini. Tuijotan niitä sitten hiljaa. Aika äkkiä alan kuulemaan Aleksin ja Joelin naurua. Kiva..  "Hei mikäs nyt noin hauskaa on?" Kuulen Tommin rauhallisen äänen kysyvän Joelilta ja Aleksilta.

"*Naurua* Löydettiin yks hieno kuva Ollista. Kattokaa, se näyttää niin pulleelta tässä." Aleksi nauraa ja näyttää kuvaa kaikille. Alan automaattisesti vetämään vatsaani sisään ja katselen edelleen hiljaa käsiäni. Tuntuu pahalta..

"No, mutta Olihan näyttää ihan symppikseltä tossa kuvassa." Tommi sanoo lempeänä. Ei auta mitään.. Oonko mä oikeesti Aleksin mielestä jotenkin hassun näkönen pulleena?.. 

Aleksin nk:
Nauran edelleen kuvalle pulleasta Ollista. Se näyttää suoraan sanottuna ihan älyttömän hassulta. Ja jos totta puhutaan, niin Ollia pystyisi jopa, vertaamaan nyt tohon kuvaan. Ei millään pahalla siis. Kaikella rakkaudella vain.

Hetken päästä saan itseni kerättyä ja katsahdan Ollia. Tuo näyttää jotenkin surulliselta. Vittu, eikö tuolla ole huumorintajua vai mitä? Mähän vaan vitsailin.

"Olli, kaikki ok?" Kuulen Joonaksen kysyvän. Olli vain nyökkäilee. Outo. Ihan helvetin outo koko jätkä.. Okei joo en sais sanoo noin, koska se on mun aviomies.. Mutta, kun Olli on vaan outo..

----

Myöhemmin samana päivänä olemme juuri tulleet kotiin. Työnnän Ollin sitten eteisen seinää vasten ja suutelen tuota. Tuo vastaa suudelmaani, samalla kun minä vien käsiäni tuon paidan alle. "Aleksi.. Sori.. Mä oon tosi väsyny just nyt, enkä mä jaksa.. Anteeks.." Olli sanoo, samalla kun työntää minua kauemaksi. "Aha. Ei sitte." Tuhahdan hieman ärtyneenä. Vittu, kun Olli ei ikinä anna.. Ei kuulema jaksa. Vitut.

Joo, mä myönnän olevani puuttessa. En mä oo saanu moneen viikkoon.. Saatana, ei Olli anna. Paskaa.. Lähden sitten hieman ärtyneenä kävelemään pois Ollin luota makuuhuoneeseen.

Ollin nk:
Tuijotan hiljaa Aleksin perään. Mua harmittaa.. Lähden sitten olohuoneeseen. Mä vaan yksinkertaisesti en jaksa nyt harrastaa mitään Aleksin kanssa.. Ja, kun tuo haukkuisi varmaan vaan minua. Ei jaksa.. Eikä mulla sitäpaitsi oo ees haluja just nyt..

Päästyäni olohuoneeseen menen vain suoraan sohvalle istumaan aika pieneen kippuraan. Hieman outo olo.. "Mä lähen baariin, moikka!" Kuulen Aleksi  huutavan minulle, ennenkuin ulko-ovi vain sulkeutuu. Öm.. Okei kiva.. Aleksi taas tulisi vain haukkumaan sitten minua tänne kotiin.. Helvetin kiva..

Kaivan puhelimeni taskustani. Huomaan samalla, että ryhmästämme on tullut viestejä. Kiva..

                        Lallin lusikat

Hokkari🖕: Tuleeks ketään baariin, mun ja Ninan kaa?

Alfanalle👑: Noh, voisin mä tulla vaikka vahtiin teitä. Cassuki tulee sit.

Porkuli🤪: Jooh, voisin mäki.

Allu💗: Mä ainaki tuun. Ollista en tiiä. Sano olevansa väsyny ainaki aiksemmin, joten en nyt tiiä sit jaksaaks se tulla ees baarinkaan:/.

Porkuli🤪: No höh. Miks Ollin pitää olla pilaamassa ilo.

Minä: Öh.. Olisin mä halunnukki, ehkä mukaan, mutta Aleksi ei ees kysyny mitään.

Allu💗: Kysyinhän, mutta herra vaan oli siinä sohvalla, eikä ees kuunnellu.

Minä: Mutta, kun et sä sanonu mitään..):

Suljen sitten puhelimeni ja katson kyyneleet silmissä eteenpäin. Tuntuu pahalta..

Timeskip muutama tunti

Aleksin nk:
Istun tällä hetkellä baarissa Joonaksen ja Ninan välissä. Olen ihan humalassa ja tiedostan sen oikein hyvin.. Katsahdan sitten vieressäni istuvaa Joonasta. Tuo näyttää yllättävän hyvältä.. "JoOnas." Sönkötän Joonakselle. "NoH?" Tuo vastaa. "TiEsIkS sÄ, eTtÄ sÄ nÄyTäT iHaN hElVeTiN hYvÄlLe?" Kysyn Joonakselta sönköttäen.

"NoH oN mUlLe MuUtAmAn KeRrAn SaNoTtU nOiN. MuTtA kIiToS AlLu, SäKi." Joonas sönköttää minulle takaisin."SaIsInKs Mä SuUdElLa SuA?" Kysyn tuolta sönköttäen, johon tuo nyökkää. Siirryn sitten istumaan hajareisin tuon syliin. Yhdistän sitten huulemme intohimoisesti. Olli ei saa koskaan tietää..

Suutelemme Joonaksen kanssa jonkin aikaa, tai no.. Ennemmin se on nuolemista. "Hei mitä helvettiä te teette?" Kuulen Ninan ja Tommin kysyvän. "Kai te tajuatte, että toi on ihan helvetin väärin Ollia kohtaan?" Nina jatkaa.

"Ai SiTä PuLlErOa KoHtAan? ViTuT. SiTäPaItSi Ei OlLiN tArVi TiEtÄä." Sönkötän Ninalle ja vien käteni Joonaksen paidan alle. "MuLlA oN JoOnAs YkS oNgElMa. NiMiTäIn muLla SEisOo, kOskA Sä oOT siINä." Sönkötän Joonaksen korvaan. Tuo virnuilee minulle ja suostuu auttamaan minua ongelmani kanssa. Poistumme sitten baarin vessaan. Ollin ei tarvi tietää..

Ninan nk:
Katson hiljaa Joonaksen ja Aleksin perään. Miksi helvetissä nuo tekevät noin Ollille.. "Pitäiskö meijän kertoo tosta Ollille?" Kysyn hiljaa. "Rakas hei, eiköhän Aleksi kerro tosta Ollille ite." Joel sanoo hiljaa minulle ja siirtyy istumaan viereeni. Tuo sitten asettaa toisen kätensä Reidelleni.

Tuo alkaa sitten varoen silittämään sitä. "Jooh, mutta kun Aleksi on kuitenkin Ollin aviomies, ja Joonas sen paras ystävä. Mä en ymmärrä, miks ne tekee noin. Toi on niin helvetin väärin." Sanon.

Mä olen tällä hetkellä ihan helvetin pettynyt Joonakseen.. En mä tienny, että se on tollanen.. "Rakas hei, ota nyt ihan rauhassa. Ehkä ne ei ees tee mitään tuolla. Ja sitäpaitsi, ei Joonas ja Aleksi oo sellasia." Joel sanoo.

Jonkin ajan päästä olen nojautuneena Joeliin, kun tuo hipsuttelee minua hieman siinä. Huomaan sitten, kun Aleksi ja Joonas tulevat vessasta. Nuo ovat molemmat punaisia. Molempien huulet ovat myös hieman turvonneet ja molempien kauloissa on fritsuja.

Ei vittu.. "Mitä helvettiä? Etteks te yhtään ajattele Ollia, tai sitä miltä siitä tuntuu nähdä Aleksi sut niin, että sun kaulassa on fritsuja. Vittu ymmärrättekö mitä ootte menny tekemään?" Kysyn hieman vihaisena Joonakselta ja Aleksilta.

"No TavAlLaaN, mUa Ei vOis VähEmpÄäkäÄn kIinnoStaa MiTä sE lÄskI mUlLe saNoO. SiTäPaItSi sE eI iTe EeS aNnA mUllE. MuA panEtTi." Aleksi selittää humalassa. "No, mutta ei se vittu oikeuta sua pettämään Ollia." Sanon vihaisena. Aleksi pyöräyttää silmiänsä, ja huikka heipat ja lähtee sitten pois. Miksi ihmeessä Aleksi haukkuu Ollia läskiksi?..

Ollin nk:
Istun tällä hetkellä hiljaa yksin sohvalla, edelleen ja tuijotan hiljaa netflixiä. Aleksin pitäisi tulla kohta kotiin.. Ainakin toivottavasti.. Samassa kuulenkin, kuinka ulko-ovi avautuu ja sulkeutuu. Lähden sitten kävelemään eteiseen. Eteiseen päästyäni katselen Aleksia hiljaa. Tuon kaula.. Onko tuo?.. Ei tuo.. Ei tuo tekisi niin.. "Moi rakas.." Sanon tuolle sitten hiljaa.

"Pidä vaan läski se turpas suoraan kiinni, ja anna mun olla. Meen nukkuun. Saat nukkuu sohvalla vitun sotanorsu." Aleksi sanoo minulle humaltuneena, jonka jälkeen poistuu makuuhuoneeseen. Jään katsomaan tuon perään itkuisena. Ihan helvetin kiva.. Ei tuntunut kivalta..

Nyt mulla on vaan sellanen olo, että se oikeesti on pettäny mua.. Enkä mä oikeestaan enään ihmettele miks, jos se siis on tehny nii, mähän oon tällänen läski, jolla ei oo mitään arvoa, jota voi vaan pettää..

------------------------------------------------------------

||1020 sanaa|| Saatte nyt tälläsen vähän pidemmän luvun. Totaah, tää luku sit sisäls aika helvetisti draamaa, joten jooh. Heti näis ekois luvuis hypätään tälleen ns. aika syvään päätyyn.

"Voitko olla vaan siinä?" 2||Blind channel|| Oleksi(olli x Aleksi)Where stories live. Discover now