Luku 7: "Vitun..."

194 22 31
                                    

⚠️Tw: väkivalta⚠️

Ollin nk
Tuijotan peloissani Aleksia ja yritän riuhtoutua irti tuosta. "v- vitun kusipää p- päästä irti!" Änkytän pelokkaana. "Turpa kiinni!" Aleksi huudahtaa ja lyö minua nyrkillä naamaan. Apua..

Tuijotan Aleksia vain pelokkaampana ja työnnän tuon kauemmas minusta. Aleksi ei oo oma itsensä..

Pian olenkin ahdistuneena lukinnut itseni vessaan Nikon ja Aleksin yrittäessä tulla sinne. Ne.. Ne hakkaa mua.. Apua.. Mä tuun kuolemaan..

"Vitun huora! Tuu nyt ulos sieltä, niin me vittu tapetaan sut!" Aleksi huutaa ja jatkaa oven hakkaamista Nikon kanssa. Tässä vessassa on pieni ikkuna.. Mahtuisinkohan mä tosta..

Pian olenkin ahtanut itseni ulos ikkunasta ja lähden juoksemaan hirveää vauhtia kauas pois kotoa. Mulla on turvaton olo siellä.. Mä lähden pois.. Onneks mä mun puhelimen ja lompakon muistin ottaa..

Mä lähden pois kaupungistakin.. Mä en uskalla olla täällä.. Ei täällä oo turvallista.. Äh..

Aleksin nk
Huudamme ja hakkaamme vessan ovea juuri ja saamme sen murrettua sitten kuitenkin auki. Olemme jo valmiina hakkaamaan Ollin, mutta tuota ei näy missään. No mitä helvettiä.. Ihan sama.. Ihan hyvä vaan, että lähti. Toivottavasti lähti nyt pysyvästikkin..

Mä en halua nähdä sitä läskiä huoraa enään ikinä. Saatana pilaa vaan kaiken. Vitun idiootti..

------

Joelin nk
Istun juuri hermostuneena sohvalla ja tärisytän oikeaa jalkaani. Ei saatana.. Me saatettiin päätyä Ninan kanssa.. Noh.. Panemaan.. Eikä tajuttu käyttää ehkäsyä.. Nyt mä. Ootan vain, että Nina sais testit tehtyä. Ei helvetti..

Pian Nina tuleekin olohuoneeseen ja katsoo minua pienesti hymyillen. "Noh?" Kysyn hermostuneena.

"Susta tulee isä.." Nina sanoo hymyillen. Ei.. Ei ei ei ei... Ei vitussa..

---------------------------------------------------------
||250 sanaa|| Taas vitun lyhyt, mut lupasin julkasta nyt yöllä jotain. Sori ettei tullu aikasemmin, mut mun puhelin meni rikki niih..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

"Voitko olla vaan siinä?" 2||Blind channel|| Oleksi(olli x Aleksi)Where stories live. Discover now