Kishin kaluar 2 jave nga ngjaria me Luisin dhe gjerat sikur ishin harruar disi.
Diablo ishte rruges per ne aeroport ku do te merrte Kaleon qe po kthehej nga Italia.Muzik po e shoqeronte gjate gjith rruges por mendja e tij ishte dikun tjeter. Ishte duke menduar per ate te cilen e kishte te pa mundur mos ta mendonte cdo dite qofte dhe per 2 min. Kishte vene re nje ndryshim tek ajo, mbas mbarimit te mesimit cdo dite nuk e shihje me ne xhiro as te shtunave te dielave nuk dilte asnjehere. Dhe kjo gje kurjozitetin e Diablos nuk e linte te qete prandaj kishte vendosur te zbulonte "psen" e ketij ndryshimi.
Kishte mberritur ne aeroport dhe ishte duke pritur jashte makines.
- Me ne fund u thinja duke te pritur ty.
- Nuk eshte se shikoj ndonje thinje ne te kunder floket e tu jane si te nje femije.
E talli Kaleo dhe i dha nje perqafim vllazeror.
Ishin rruges per ne shtepi dhe ishte pak si shume qetesi nga ana e Kaleos dhe kjo gje nuk i pelqente fare Diablos sepse e dinte se cfare do te kishte mbrapa kesaj qetsije.
-Plase Kaleo cfare ke per te then se po me acaron me kete qetesi.
- Maria ishte plagosur dhe asnjeri nga ju nuk me tha gje. Gjithashtu nje fare Luisi kishte nisur nje jete te re ne boten tjeter dhe prap un nuk jam i informuar. Kishe bashkpunuar me Andin per ti siguruar ketij Luisit jeten e re apo jo?
- Kush dreqi ti thot nga i merr vesh gjithmon te gjitha.
-Epo Diablo ky eshte qyteti im dhe as miza nuk fluturon pa e marr vesh une. Ateher po pres nje shpjegim per kete mos informim.
- Isha ne gjendje ti zgjidhia gjerat dhe pa nderhyrjen tende kaq.
- Heres tjeter dua ti marr vesh gjerat nga ty.
Tema u mbyll me aq dhe pse Diablo ishte i inatosur me faktin qe Kaleo do merrte vesh cdo gje.
Rreth ores 2 te mengjesit djemt arriten ne vil dhe secili shkoj ne dhomen e vete.
**** ** ****Diablo po flinte i qete vetem kur degjoj nje ulerim e cila e beri te zgjohej. Mori armen qe kishte poshte jastekut dhe u nis per nga vinte ulerim.
- Aaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ishte Maria ajo qe po beretiste bertiste Diablo zbriti shkallet dhe drejtoi armen. Por aty ishte thjesht Maria qe po berrtiste nga habia dhe Kaleo qe kishte ngrire para saj.
- Ou avash me ate drejtoje nga ana tjeter.- tha Maria kur pa Diablon me arme ne dore.
- Une do te vras vete ndonje dite Maria dhe ti po bene te mundur qe kjo dite te vi sa me shpejt.- tha Diablo dhe u largua per ne dhomen e tij gjith nerva.
- Po ai cpati, lere se e di ai ashtu e ka gjithmon po tani me thuaj ti nga dole keshtu sikur ishe ne itali?
- Epo ja Mari mora nje avion dhe erdha. Tani zonjush Maria kemi nje bised shume te gjate per te bere bashke. Shkojm ne guzhin keshtu ham dhe mengjes.
- Ai tradhtari do ma paguaj.
- Diablo nuk me tha gje dhe ti e di me mire se une prandaj leviz zonjush se si ti dhe ai do keni kufizime po ti me shume.
Nderkoh qe ne vilen e Draghi po diskurohej per kufizimet e mundshme ne nje shtepi ne qender te qyteti Alea sapo ishte zgjuar.
Ishte duke mjekuar te nxirat qe ishin duke u sheruar dhe nuk i dhimbnin aq shume sa ne fillim."Andi mgjes jam me mire tani dhe mendoj se denimi mund te mbaroj."
I dergoi te njejtin mesazh qe i dergonte te prej ditesh.
Veshi nje pal xhinse te zeza nje bluze te zeze flokete i la leshuar mori canten veshi atletet e zeza dhe u nis per ne shkolle. Ishte vetem sot ngaqe Kira ishte semure dhe nuk do te vinte. Kishte vene kufjet ne veshe dhe po degjonte muzik, kenget gjithmon e kishin ndihmuar te qartesonte mendimet. Pa e kuptuar pa qe kishte mberritur ne shkolle.- Mirmengjesi.- pershendeti nje grup nga klasa e saj.
- Mirmengjes.
Grupi kishte filluar prap biseden ndersa ajo nuk e kishte mendjen te ata. Ishte sikur dikush po e vezhgonte, po mundohej te kuptonte se kush po e vezhgonte. Oborri i shkolles ishte i mbi populluar nga nxensit dhe kjo ja bente me te veshtire. Syte i vajten nga grupi i Diablos dhe aty pa ate qe ishte duke e pare kjo e habiti. Por nga habitat kaloi ne shok kur ai buzqeshi dhe i shkeli syrin.
- Ej Alea. Toka therret Alean.
- He.
-Nga humbe ra zilja duhet te hyjm brenda.
- Thjesh po mendoja per testin qe kemi sot. Shkojm tani Teo sepse nuk dua qe te me uli ndonje note sepse hyra me vones.
- Shkojm.
STAI LEGGENDO
Vajza qe me shpetoi jeten.
Romance- Je ti qe ajo qe me shpetoi ate nate. - tha ai i habitur por ne te njejten kohe i lumtur. E kishte pasur afere per kaq shume kohe dhe nuk e kishte ditur qe ishte ajo. Ajo qe i kishte shpetuar ate nate. Ajo qe nuk i kishte dal me nga mendja pas as...