♡~2~♡

52 4 0
                                    


Zilja e deres e prishi ate qetesi qe ishte krijuar ne te gjith dhomen. Alea u ngrit me pertes nga divani dhe shkoi te hapte deren.

- Ckemi Alea shpirte.

-Ckemi Kira, o zemer.- u pershendeten duke u perqafuar dhe puthur ne faqe.

-Me ne fund, e di qe kjo dite nuk shtyhesh fare pa ty, me zi prita te binte zilja e ores se fundit.- dhe Alea questi nga fjalet e shoqes se saj.

-E di nuk te shtyhet ora po nuk bere ndonje bised me mua.

-Jo nuk me shtyhet pa ty. Kam nje lajm super bobmb per ty por nuk ta them po nuk me dhe pak nga ai byreku i mrekullueshem qe vetm ti di te beshe.

-Eja shkojm ne guzhin nese do te hash.-dhe te dyja u nisen drejte guzhines.

Ishin shoqe te ngushta qe prej femijris . Nuk kishin lidhje gjaku por duheshin si motra dhe per njera tjeren me shume se shoqe ishin motra. Edhe pse ishin dy tipa krejt te ndryshem si ne paraqitje dhe ne karakter prap ishin shum te lidhura bashke. Sic thone polet e kunderta terhiqen.

-Ca bere ti Alea sot si ja kalove?

-Hic o Kir u mora duke gatuar te gjitha keto. Babi vjen nga mbazditja dhe po te vija ne shkolle nuk do i beja dot te gjitha keto. Andej nga shkolla ca u be sot ?

-Ca nuk u be thuaj, ateher ai lajmi bomb ka te bej ne ate qe ndodhi sot ne shkolle.

-He ca ndodhi se po me ben kurioze.

-Atehere sot ne shkoll erdhi i madhi i Draghi, Kaleo. Te gjithe u habiten kur e pane por pasi ai u largua nga shkolla u perhap lajmin qe Diabol do te filloj perseri vitin e trete aty. Per me teper do te kemi dy Draghi ne shkolle tani, dhe e motra do filloi gjimnazin aty. Goce e kupton qe Diablo nuk eshte larguar u kthye perseri.

Alea ngeli e shokuar nga ky lajm, Diabol i saj  ishte kthyer ishte e lumtur por cfare do te bente tani qe do ta kishte cdo dite afer.

-Kir e ke me te vertet nuk po tallesh. - tha ajo me gjysem zeri

- Alea une nuk tallem me nje teme te till kur e di sa i rendesishme eshte per ty Diablo.

- Kir cfare do te bej une tani qe do ta kem perseri afre. Sa isha mesuar duke e pasur large, ndersa tani do ta kem afer por ne te njejten kohe large kjo ndjenj do me vrasi.

- Alea zemer me shiko ne sy, mos me thuaj cfare do te bej? Ti do beshe gjithcka qe ai te kuptoj qe ti e dashuron, sepse ti meriton te jeshe ne krahet e tij me gjith kete dashuri qe ti ke per te.

-Nuk mundem Kir.

-Alea ti mundesh, je vajza me e forte qe njohe. Tani duhet te nxjerresh ate anen tende guximtare ne pahe, boll e mbajte te fshehur. Dashuria qe ke per te dhe guximi do te bejne qe tia dalesh. Me kuptove.

- Nuk e di Kira thjesht e ndjeje qe nuk po vine gjera te mira. Ka dite qe ajo parandjenja nuk me le rehate dhe shpresoj mos te jete e lidhur me Diablon.

- Mos mendo keto gjera ti e di qe jan budalliqe plakash.

- Nuk e di Kira.

-Tani mua me duhet te largohem ata te mite duhet te jen kthyer. Nese vjen xhaxhi Toni dhe te gjen ne kete gjendje do te shqetesohet shume,  prandaj mblidhe veten dhe mos mendo idjotsira.

- Mire do mundohem.

Shoqa e saj u largua dhe Alea po mundohej te qetesohej por mendimet e ndryshme po ja benin te  pamundur. Atehere mori nje flete te bardhe dhe e mbushi me te gjitha mendimet qe po i kalonin ne koke. Mbasi e kishte shkruajtur te gjitha e mori dhe e dogji fleten, kjo metodo e bente gjithmon te qetsohej. Pasi mendimet u ben me te qarta mori nje vendim do te ndryshonte gjithcka nuk do ishte me ajo Alea e padukshme. Mori perseri nje flete ne te cilen do te shkruante se si do ishte Alea e re:
1. Do te ndryshoj stilin e veshjeve.

2. Do te ndryshoj modelin e flokve.

3. Do te filloj te perdor makjazh.

4. Do te nxjerr ne pahe karakterin tim te forte.

5. Do te filloi te sillem ndryshe dhe te flas ne menyre me bindese.

Sapo e mbaro se shkruajtur e la ne tavolin, do te fillonte me piken 1 qe  sonte ne darke sepse kohen tani do ja dedikonte vetm babait te saj qe mberrinte  nga momenti ne momente.

Vajza qe me shpetoi jeten.Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora