Dy oret e fundit i kishte fiskultur nje ore mbaroj tani duhet te mbaronte dhe nje tjeter per tu kthyer ne shtepi. Per shkak te demtimeve nuk mund te futej ne loje prandaj i ngelej te rrinte te shikonte te tjeret nga stolat e palestres.
Ishte me kufje ne veshe dhe po mendonte per ndodhin e mengjesit. Diablo nuk ishte bere me i gjalle pas asaj te mengjesit as ne pushim nuk ishte me grupin e tij.
Nje klas tjeter u fute ne palestre dhe ishte ajo e Diablos por ai nuk ishte.
U ngrit per tu larguar nga aty sepse po i jepte bezdi grupi me vajza qe ishte krijuar mbrapa saj.
Nuk e kupton nga i erdhi po ndjeun nje goditje te forte ne pjesen e barkut. E kishin qelluar ne pjesen e plages ktheu koken nga fusha dhe pa personi qe urrente me shume me nje buzqeshje ne fytyre. Ishte Elona kurva numer 1 e shkolles e kishte gjuajtur ajo topin.
Nuk tha asgje dhe u largua per ne dhomat e zhveshjes.Diablo sapo kishte hyre dhe qe kishte pare te gjith skenen. Priste ndonje te berrtitur, te qante ose te zihesh me ate qe e goditi, por jo ajo nuk beri asnje nga keto u largua sikur asgje te kishte ndodhur dhe pse ai e dinte qe po i dhimbte si dreqi.
- Soni hajde me mua.
- Ku do shkojm Diablo sa erdhem.
- Thjesh hajde e mos beje shume pyetje.
- Ok nuk beje me pyetje po te informoj se dhoma e djemve eshte nga ana tjeter e koridorit kjo eshte e vajzave.-tha soni me ironi duke e kuptuar se ku ishin duke shkuare.
- E di mire se ku po shkoj. Tani ti qendro ketu jashte dhe mos lejo asnje te hyje brenda.
- Eshte ajo aty apo jo?
- Kuptove se cfare te thash Son?
- Kuptova pa merak ik hyr ti.- tha Soni me nje buzqeshje te vete kenaqur.
Hyri brenda dhe pa Alean qe fshiu lotet me te shpejte. Kur pa qe ishte ai ngeli e habitur.
- Ti cfare bene ketu kjo eshte dhoma e vajzave.
- E di.
- Ateher dil jashte cfare bene akoma ketu.
- Besoj se e di mire qe une nuk marre urdhra nga askush.
Gjate gjithe kohes qe po flisnin ai po i afrohej e ajo mundohej te largohej deri sa ai dollap i mallkuar ia bllokoi rrugen.
- Mos u afro. Diablo largohu.
- Shshhhh mos bej ndonje idjotsi piccola.
Tha Diablo dhe filloi ti ngrinte bluzen ne pjesen e barkut. Kur pa shenje qe tani duhet te ishte e pa dallueshme por ne te kunder ishte e dukshme dhe goxha e madhe nuk e kuptoj pse u inatos.
- Diablo cfare po bene? - tha Alea e alarmuar
- Piccola pse nuk eshte sheruar akoma kjo?
- Nuk duhet te interesoj Diablo.
- Pres nje pergjigje.
- Te cilen une ta dhash prandaj largohu qe ketu e me lere te qete tani.
Ajo plage po i dhimbte si dreqi dhe nuk do duronte dhe shume te mbante ate figuren prej te forte. Ne te njejten kohe po duronte sa me shume nuk donte qe te qante apo te dukej e dobete para tij.
- Mjaft e sforzove veten akoma me shume per tu dukur e fort do te bjeri te fiket nga dhimbja.
- Te lutem Diablo largohu duhet te marr qetsuesit.
Nuk po rezistonte dot po i dhimbte si dreqi dhe nga ky sforcim do ti bite vertet te fiket nese vazhdonte keshtu. Ai e la ti afrohej cantes dhe te merrte qetsuest. Alea u ul ne stolin qe ndodhej aty mori qetesuesin dhe e piu. Mbylli syte dhe mbeshtete mbas murit per tu qetesuar pak.
- Merr catena mbarove shkolle per sot.
- Zilja nuk ka ren akoma.
- Nese une them qe ke mbaruara mos e ve ne diskutim ngrihu te shkojm. Po te pres jashte ke 5 min dhe do largohemi.
Doli nga dhoma dhe gjeti Sonin qe po e priste.
- Son me doli nje pune,
do shoqerosh Mariangelen deri ne shtepi kur te mbaroj. Zonjusha eshte akoma ne denime.- Mos puna jote ka te bej me ate qe eshte aty brenda?
- Po Son shihemi me vone.
Soni po buzqeshte dhe u largua nga aty. Ne ato momente doli dhe Alea nga dhoma.
- Eja shkojm. - tha Diablo dhe i mori canten e shpines.
Ne qetesin me apsolute u nisen te dy drejt daljes se shkolles.
STAI LEGGENDO
Vajza qe me shpetoi jeten.
Romance- Je ti qe ajo qe me shpetoi ate nate. - tha ai i habitur por ne te njejten kohe i lumtur. E kishte pasur afere per kaq shume kohe dhe nuk e kishte ditur qe ishte ajo. Ajo qe i kishte shpetuar ate nate. Ajo qe nuk i kishte dal me nga mendja pas as...