Asırlar sonra bölüm yazınca benim sıfat-ül eşgal 🤙🤙
İnşallah seversiniz.
2 gün sonra
Kuzey ile 2 gündür konuşmuyorduk, ne o yazıyordu nede ben, yazmak için çok kez WhatsApp'a girmiştim ama bir kez de o yazsın istiyordum ama bu gidişle yazacağını hiç sanmıyordum.
Telefonun başında dikilmeyi bırakıp aşağı indim, aşağı indiğimde annem televizyonun karşısına geçmiş Esra Erol izliyordu, babam ise bilgisayar'dan bir şeyler ile uğraşıyordu.
Annemin ve babamın ortasına oturup bende esra Erol'u izlemeye başladım, o ona bağıyordu o ona bakıyordu. Ben olsam hepsini kovmuştum.
Karnımın guruldadığını hissedince anneme doğru dönüp " anne benim karnım açıktı " dedim mızmız bir şekilde annem ise kafasını döndermeden konuşmaya başladı "kızım koca kız oldun git kendin hazırla, televizyon izliyorum görmüyor musun?" Dedi sahte bir sinirle "anne benim yaptıklarım seninkiler kadar güzel olmuyor" dedim kafamı omzuna koyarak bu dediğim annemin hoşuna gitmiş olacakki gülümseyip yanağımı öpmüştü.
Arkamdan ses gelince oraya döndüm "hani bana" dedi babam çatık kaşla ben gülmeye başlarken annem sinirli bir şekilde "yok sana" dedikten sonra ayağı kalkıp mutfağa doğru yürümeye başladı.
Aradan biraz zaman geçince babamın bilgisayarına doğru eğildim ne yaptığımı bakmak için ama yaptıklarından hiç bir şey anlamayınca "ne yapıyorsun baba?" , " Şirkete yeni bir ortak geldi ve hiç durmadan iş veriyor onu yapıyorum kızım" dedi, babam geldi geleli yeni gelen ortağı şikayetleniyordu. Dayanamayıp sordum "baba kim bu yeni gelen kişi?" , " Bende bilmiyorum ki kızım, kimmiş ne innesiymiş belli değil. Sadece adını biliyorum" , "anladım"dedim oysaki bir şey anlamamıştım.
Telefonum çalmaya başladığında koltuktan kalkıp telefonun yanına geldim, kimin aradığına baktığımda kuzeyin aradığını görmüştüm.
Zengin hulk arıyor....
Şuan telefonu açamazdım çünkü babam kimle konuşuyorsun falan derse mafya ile konuşuyorum diyemezdim. Telefonu şarjdan çıkarıp tekrar babamın yanına oturdum.
Zengin hulk: Neden açmadın?
Siz: Sen bana yazar mıydın ya?
Zengin hulk: Çok fazla meşguldüm kusura bakma
Siz: Yok ya şaka yapıyorum ne olucak
Yapmıyorum.
Zengin hulk: ee sen ne yapıyorsun?
Siz: babamla birlikte oturuyorum sen?
Zengin hulk: iyiyim bende
Zengin hulk: babam ne yapıyor?
Zengin hulk: baban
Siz: Allah yazdırdı işte (bu mesaj silindi)
Siz: iyi oda iş yapıyor, yeni gelen patronu çok fazla iş veriyormuş.
Zengin Hulk: çok fazla değil aslında (bu mesaj silindi)
Zengin Hulk: az veririm bundan sonra(bu mesak silindi )
Siz: ne yazıp yazıp siliyorsun?
Zengin Hulk: hiç öylesine
Siz: ayy çişim geldi bekle az
Zengin Hulk: 🤲🤲
Siz: of salak FLWİVÖWĞÖFPW
Zengin hulk: sliclsldlsx
Siz: neyse görüşürüzz(görüldü)
Ayol nörüyonuz?
Nasıldı beğendiniz mi?
Yaşıyorum 🤙🤙
Sizce neler olmalı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA | TEXTİNG
Literatura FemininaRasgele numaralar sallarken yer altının korkulur rüyası olan kuzey kaya'ya denk gelmek mi? başlangıç:29/05/2022 bitiş:...