Új számmisztikus felbukkanása I

1 0 0
                                    


A kapunál felfordulás volt. Épp papírmunkát csináltam, így szívesen felálltam, hogy személyesen járjak utána mi történt, jót tett a mozgás.

Odalent egy hosszú hamvas hajú nőt láttam, csillogó arany szemekkel. Számokat mondott. Hamar leesett, hogy dátumok, a harmadiknál meg is állítottam.
– Csendet! Mégis mi folyik itt? – néztem körbe a többieken. Láttam, hogy a jövevény beszélne, de éreztem, hogy ezt nem szabad hagynom, márpedig az efféle érzésekre mindig muszáj hallgatni, legalábbis amennyiben az ember lánya jót akar. Így hát varázslattal hallgattattam el, és a többiektől vártam választ továbbra is.
– Ő megmondja a halálunk dátumát.
– Hogy mi? Lányok, azt hittem ennél több eszetek van, mégis miért akarnátok tudni mikor haltok meg? Kérek egy listát kik azok akik megtudták a dátumot, mindegyikőtökkel személyesen szeretnék beszélni. A kisasszony pedig legyen kedves követni.

Pillanatok alatt végigfutott sok opció a helyemben arról, hogy hogyan lehet kezelni ezt a helyzetet, és hogy vajon melyik lehet a megfelelő megoldás. A gyönyörű csajszi követett szerencsére. A társalgómba mentünk, Erikát hívtam még oda. Senki sem tökéletes, és egy ilyen kényes ügyben mindig jó ha van segítség, valaki, akiben teljesen megbízom.
– Nos, foglalj helyet – intettem. –Feloldom a varázst ha megígéred, hogy nem árulod el egyikünk halálának dátumát sem. Rendben?
Bólintott, így elengedtem a varázst.
– Honnan tudhatjuk, hogy valóban halálunk dátumát tudod, avagy csak alkut kötöttél valakivel és te döntöd el ki mikor fog meghalni? Vagy hogy csak csaló vagy-e?

Bronzos arca felém fordult.
– Nem tudom bizonyítani, de elmesélhetem, hogyan történt, és eldönthetitek hisztek-e nekem.
– Ám legyen.
– Nos, ez a képesség generációk óta családunk génjeiben van. A történeteink szerint még egyik felmenőm alkut kötött egy istenséggel. A gén öröklődik, de senki sem kaphatja ezt csak úgy meg. Eldönthetjük beleássuk-e magunkat a tiltott tudásba. Amennyiben igen, egy ponton köthetünk alkut. Nos, én megtettem, a számok és jelek mesterévé váltam és olyasvalakikkel kötöttem alkut, akiknek a nevét nem mondhatom el.
– Nem is kell elmondanod, pontosan tudom kik is ők és meg is fogom látogatni őket. Valamint így már tudom is ki vagy, azt viszont megtárgyalhatnánk, mit is keresel itt.
- Úgy gondoltam, hogy jól jöhet egy ilyen ember a csapatodba, mint én.
– Csodálatos, hogy eljutottál idáig és be is jutottál, azonban nem látom, miért is lenne ez megfelelő társulás. Hacsak a számmisztikai részlegünknek nincs szüksége segítségre. - fordultam Erika felé.
– Eddig nem jelezték, de megkérdezhetjük Fausztinát.

Ebben a pillanatban kopogtak az ajtón.
– Fausztina vagyok Úrnőm, azt hiszem szüksége van rám. - no igen, sose becsüld alá a számok erejét. Fausztina csillagász-matematikus volt, és közülük is az egyik legjobb, emiatt pedig néha úgy tűnt a jövőbe látott. Mint például most is.
– Gyere csak be. Épp most akartunk idekérni. – Fausztina többnyire úgy nézett ki mint egy bérgyilkos a régi időkből vagy mint egy utazó. Ez annak volt köszönhető, hogy állítólag olyan számok takarták a testét ami a legjobb ha sosem látja senki, így többnyire a testéhez simuló rétegeken túl köpeny is takarta testét, sőt többnyire csuklya is. Az egyik istenséggel kötött alkuja miatt kerültek eme kellemetlen ámde fontos számok a testére, és miután hamar rájött, hogy jobb ha rejtegeti, eltakarta. Azóta teljes önmegtartóztatásban is él, nehogy a férfi akivel testi kontaktusba lép meglássa. Azonban őt ez egyáltalán nem zavarta, teljesen másik világban élt, ő mindenhol jeleket és számokat látott.

 Azonban őt ez egyáltalán nem zavarta, teljesen másik világban élt, ő mindenhol jeleket és számokat látott

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

– Nos, Fausztina, habár nem kértétek, de ez a hölgy jött, hogy csatlakozzon. Van szükségetek a csapatba plusz egy főre?
– Plusz egy főre nincs, hacsak nincs valami különleges tudása. – újdonsült jövevényünk csak nézte a számmisztikai részlegünk vezetőjét. Sosem találkozott még hasonlóval.
– Alkut kötött néhány Istennel, aminek még a pontos részleteit nem tudom, de igen könnyelműen osztogatta a csapatnak a haláluk dátumát.
– Amatőr hiba, nézd el neki, nem lehet régi a szerződés, újoncnak számít. Azonban letesztelném. Egyrészt a tudását másrészt a befolyásolhatóságát, az Úrnő tudja a legjobban nagy hatalommal nagy felelősség jár és nem mindegy, hogy ez a fiatal hölgy mennyire lesz hűséges Hozzád.
– Természetesen. Teszteld, aztán kérlek jelezd a döntésed. Örültem, hogy megismertelek. – fordultam a csajszi felé, majd Ninával távoztunk, Fausztinának kellett eldöntenie maradhat-e a hölgyemény.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Mar 17, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

Az ÚrnőOnde histórias criam vida. Descubra agora