Ceza

92 13 7
                                    

Herkes konferansa gelmişti. Herkes kötü bir ceza çıkmaması için dua ediyordu.

-Cezayı söylemeden önce bu yıl sonu sınavları için puanlarınızı artırmanız gerek 2 ay sonra sonuçlar açıklanınca cezaları çok kötü olucak.

-Şey peki şimdi bize ne ceza vereceksiniz?

-Kesersen sesini duyacaksın. Kaybeden 9 kişinin iki parmağı çekiçle kırılacak.

-NE! Olamaz!

Sırayla herkesi kırarlar salonun içi iki dakikada savaş meydanı gibi oldu. Sıra soobin'e geldi. Soobin bağırmamak için uğraşıyor ancak beceremiyordu.

-Umarım bu ceza aklınızı yerine getirir. Herkes odalara gitsin!

-Soobin çok özür dilerim hepsi benim yüzümden oldu ne yapacağız kırık parmakları doktora göstermek lazım ama doktora gitmemize izin verilmez.

-Benden özür dileme ben iyiyim. En azından sana bir şey olmadı.

Tam odaya girdiler.Arkadan bir kız sesi geldi.

-Ben kırıkları olanlara yardım  ederim.

-Nasıl yardım edeceksin?

-Annem beni terk etmeden önce ilk yardım ve sağlık ile ilgili bir kursa götürmüştü kırıkları nasıl düzeltebileceğimi biliyorum.

Herkes birden bağırdı

-Çok teşekkürler Jisoo.

-Ne demek.

Ama jisoo yu öldürme planları yapan 3 arkadaş

-Kendini bir şey sanma eğer bir şey sanıyorsan haberin olsun havanı keseriz duydun mu!

-Kuru tehditlerinizden korkularımı mı sandınız? Neyse.

Jisoo herkese yardım etti. Ama han hâlâ ağlıyor soobin'den özür diliyordu. Geceleri soobin'in parmakları benim yüzümden kırıldı diye sayıklıyordu. Aradan tam 1 ay geçti kırılan parm aklar geçmiş sayılırdı ve yıl sonu sınavı için son mücadele gelmişti.

-Herkes kalksın 3 dakika içinde kalmayanlar ceza alacak!

-Neden bizi uyandırdınız?

-Pardon güzellik uykundan mı uyandırdım. Aptal mısın yeni bir  görev vericez!

-Şimdi yanımıza geleceksiniz ve size bir sır vereceğiz verdiğimiz sırı kimseye söylemeyeceksiniz ve başka birinin sırını öğreneceksiniz.

-Eğer siz kendi sırınızı söylemediniz ve birinin sırını öğrendiniz ödül vericez. Hem sırrını vermeyip hemde başkasının sırrını öğrenemeyen  uyuyacak ama kimsenin sırrını öğrenemeyip kendi sırrını veren ceza alacak.

-20 dakika süreniz var yanıma gelin sırınızı söyliyim.

Herkese sırrı verildi.

-Başlayın!

Herkes birinin sırını öğrenebilmek için kavga ediyor. Han ve soobin ranzaların üstünden atlıyolardı ve tam atlarken soobin'i başka biri bacağından yakaladı han hemen soobin'i kurtardı son 10 dakika kala ise bir kız soobin'i yakaladı ve yumruk atmaya başladı han,soobin'i kurtaramadı Han'ı ise saçından tutup ranzanın kenarına kafasını vurdular ve süre bitti.

-Şimdi herkes sıraya girsin ve kimin sırrını öğrendiniz söyleyin.

-Soobin sen öğrendin mi?

-Hayır ama söyledim.

-Ne! Hayır sana sırrımı söyleyeceğim tamam mı?

-Hayır han.

-Lütfen!

- Hayır ben sana benimkini söyliyim sen kazan.

-Hayır sakın.

-"Ben şeftali sevmem" bu.

-Sen soobin kiminkini öğrendin ve Kendininkini söyledin mi?

-Öğrenemedim ve söyledim...

-Ya sen han ben soobin'inkini öğrendim.

-Kulağıma söyle doğrumu bakayım.

-"Ben şeftali sevmem"

-Doğru aferim sana.

-Kaybeden 3 kişi var benimle gelin.

-Soobin özür dilerim. Nolur affet beni.

-Sorun değil.

Ceza alacaklar gitmişti. Han ağlıyordu.

-Ceza ne olacak acaba.

-Kaybedenler başka okula gidecekler ama okul çok kötü. Çünkü orda ünlü iş adamlarıyla birlikte oldup onlar hakkında bildi alabilmek için eğitim alacaklar.

-Ne! Şaka mı!

-Maalesef

Yeni okula 3 gün sonra gideceklerdi. Gidecekleri güne kadar ise köpek muamelesi göreceklerdi.

-Soobin nolur unutma beni olur mu?

-Salak mısın? Seni asla unutmayacağım. Hoşça kal han.

-Hoşça kal soobin. Seni hep özleyeceğim...

Otobüs gibi bir şeye binip gittiler. Arkalarından han el sallıyorudu. Ama hiç bir çare yoktu.

İki Düşman AjanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin