Naira: Hlo Bhai apki Kartik se baat Hui..
Aditya: Ha hui or vo bol raha tha ki woh bahut buri hai me use chod dunga..
Naira: Ok bhai bye...
Aditya: Bye....
Naira is feeling very guilty. Then suddenly Kartik messaged Naira. Naira and Kartik were talking about..
Naira: Sorry kartik, I am sorry me us time bahut dari hui thi. I think yeh meri hi galti hai..
Kartik: No isme tumhare koi galti nahi hai.
Naira: No meri hi galati hai ki mene Tera hath choda.
Kartik: Ok bass kush ho ab. Love you...
Naira: Love you....
Kartik: Ok bye...
Next day, the professor of Naira and Kartik announced they had holidays for 3 week.Naira is shocked...
Naira: kya??? Holidays...
Professor: Yes. You're right, holidays....
Naira and Kartik are sad. They can't spend time with each other. The college had holidays and opened 3 week after. Then Naira and Kartik spend 3 week. Unexpectedly in this 3 week the virus came and many people died. Because of the virus the school and college had been closed for one month. Naira is shocked.
Naira(thought): Yaar kya hai ab mujhe pyar me intezaar karna padega...
Khass me Kartik se mil pati.
Then manys days Naira and Kartik spend time without him. Then one days Naira read a newspaper and the first headlines on the newspaper is -
"The School and College are open in the next few days"...
Naira is very happy to see this news. She thinks that
Naira: Yeah! Ab kuch hi dino me. me Kartik se milungi or jese hi milungi to kartik ho kass ke gale lagaungi...
Next day Naira is ready for college.
She is very excited to meet Kartik.
But she didn't know what's going on. Naira reaches college and she sees Kartik and Kartik ignores Naira. Naira and Keerti meet and talk about kartik..
Naira: Keerti kyu kartik mujse baat nhi kar raha hai. Usse baat karne ke liye me tadap gayi hu tu puchba use ki wo mujhse baat kyu nahi kar raha hai...
Keerti: Ok me try karti hu...
Keerti (to kartik): Kartik tum Naira se kyu baat nhi kar rahe ho batao wo tadap rahi hai tumse baat karne ko...
Kartik: Ok me use baat karunga ab kush...
Naira(to kartik):why batao tum se baat kyu nahi kar rahe ho kya galti hai meri....
Kartik: Sorry meko laga ki tum mujhse baat nahi karna chahti hai isliye but ab mujhe pata chala ki tu bhi mujhse baat karna chahti hai...
Naira: Truth ya dare. Choose only one...
Kartik: Dare...
Naira: Ab me tujhe kya dare du(kuch deer sochne ki baat) ok tu mujhe hug karega yeh tera dare hai...
Kartik: Ok. But Truth ya dare...
Naira: Dare....
Kartik: Dare Rukh sochke batata hu. Ha sun ab tu mujhe kiss karegi..
Naira: kya no way...
Kartik: Dare,Dare, hota hai...
Naira: Ok but kaha par kiss karni hai...
Hand par
Gaal par
Head par
Ya tuhi bata...
Kartik: Gaal par....
Naira: Ok...
.
.
.
.
.
.
.
IGNORE GRAMMATICAL MISTAKES...HELLO, DEAR READERS I KNOW THAT IT'S JUST A SMALL UPDATE AND OF COURSE A LATE UPDATE. *
YOU ARE READING
Friends to Lovers
FanfictionWe started with a simple hello but ended up falling in love with eachother... A #Kaira fan-fiction P.S.- IT'S MY FIRST BOOK, SO THERE ARE A LOT OF GRAMMATICAL ERRORS. ALSO ENGLISH IS NOT MY FIRST LANGUAGE, SO PLEASE DON'T MIND.