Bölüm 1

271 13 1
                                    

Kızların en büyük problemi pms dönemi ve hemen ardından gelen regl. O dönemlerde canını seven herkes bir kıza yaklaşmaması gerektiğini bilir.

Bilmeyene geçmiş olsun diyoruz.

Eğer bir kızsanız ve regl döneminde okula gitmek zorunda kalıyorsanız o gün, o okul herkese zindan olacaktır.

Hiç sevmediğin bir okulda, hiç sevmediğin insanlarla bir arada regl dönemi geçirmek ne kadar zordur sen bilir misin hiç ? O acı, o çaresizlik çayı bisküviye fazla batırdığın zaman bisküvinin çayın içinde kalmasından bile kötü, kelimeler bile zorlanıyor, ifade edemiyorum.

Her neyse. Sabahın köründe kalktım, ay bir kız okul kıyafetinin içinde bu kadar mı çirkin, bu kadar mı paçoz olur yahu. Zaten memeler olmuş 90 beden, göt, göbek almış başını gidiyor. Sonra herkes sevgili yapsın, herkes grupça gezsin duckgirll neden yalnız. 

1.30 saatin ardından okula geldim. Sallana Sallana girdim derse. Saçlar tepemde depresyon topuzu. Hayır salak duckgirll senin kulakların kepçe sen ne bok yemeye saçlarına depresyon topuzu yaparsın. Zaten çüküne tekme yemiş erkekler gibi kıvranıyorum derste karın ağrımdan. Herkes bir çirkin gözüküyor gözüme. Her söylenen söze bir alınmalar falan. Birisi ters bir şey söylese 2.Abdülmecit gibi osmanlı tokatını yapıştıracam ağzının üzerine.

Simidi tam yutmuş martı gibi basenleri olan mardinli de beni ayağa kaldırıp soru sorma peşinde. Ulan ben burada acıdan kıvrana kıvrana bir hal olmuşum. ölümün dibini sıyırıyorum, kadın kalkmış bana soru soruyor. Zaten kadını incelemekten dersi dinleyemiyorum. Kadındaki basenlerin haddi hesabı yok abi birde yetmezmiş gibi sen tut daracık pantolon giy. Uyuz oluyorum. O pantolonun üzerine her gün aynı gömleği giymekten bıkmadı yahu. Kolları zaten kıl dolu, bacaklar desen babamınkilerle yarışır.

Kocası bunu nasıl aldı diye düşünürken kocasını gördüm. keşke görmeseydim. Adam dedem yaşında. Kesin bunların cinsel hayatı sıfır diye de düşünmekten kendimi alamadım.

 Yani ben olsam şu kıl yumağı mardinliyli sikesim gelmez. Gerçi mardinli açısından bakılırsa benimde öyle bir adama veresim gelmez.

-***-

Şimdi çekiştirmek gibi olmasın ama okulda bir öğretmen var ilk gün gördüm aman tanrım didim. Ben kadar boyu var ki ben sınıftaki en minyatür kişilerdenim. Eveeet bu kadına minyatür demek istiyorum.

Okulun ilk günündeyiz, okuldaki insanlara baktıkça hay duckgirll sen nereye geldin böyle, hangi tımarhaneye düştün diye söylenip duruyordum. Şans ya ilk derste minyatüreymiş.Çok sevindim (!) Sapsarı saçları , kısacık küt kestirmiş  yemin ederim bakar bakmaz escort kadınları andırıyor. Bir etek giymiş bak hiç abartmıyorum ta kıçının hizasında. Lan sen buraya götünü mü açmaya geldin yoksa eğitim vermeye mi ? Erkekler tabi bayram ediyor.Hepsi memnun halinden. Neyse ki tatlı bir şey yok sınıfta da ortalığı velveleye vermedim. Daha ilk gördüğüm an anlamıştım bu kadınla anlaşamayacağımı. Kıl oldum kadına ya. Bir egosit ki sormayın gitsin. Sınıfa girdi ya herkesi ayağa kaldırana kadar ne kımıldadı ne de ağzından bir kelime çıktı. Hay ağzına soktuğumun minyatürü.

Sanki bir Angelina Jolie, sanki bir Adriana Lima. Ne bu hava yani ? Tuttu masaya oturdu. Al işte, al sana sekreter kadın - patron hikayesi. Ben diyorum bu kadın yollu diye. Hemen bacak bacak üzerine atıp eteğini düzeltiyor. Lan yeni mi geldi aklına senin etek düzeltmek. Sabahtan beri bakan baktı, erkekler gözleriye sikti seni gerizekalı.

Bu ukalalığı not konusunda da devam ediyor. Manyak karı. Yok ben o cümleyi istemedim, yok birebir aynı değil yok bizim yazdıklarımız mantıksızmış. Beynini siktiğim ya. Sen asfg yazdıysan ben asgf yazıyorum yani ne farkı var neeee ? Benzerini kurmuşum işte cümlenin. Neyse sene sonu yaklaşıyor işte tabi millet dört dönüyor etrafında bu da nereden not kırsam diye uğraşıyor.

Dönem içinde zıtlaştığım kadının tüm sülalesiyle selamlaştığım, ana avrat düz girdiğim zamanlar gitti, sanki karşımdaki melek gibi, kadını bir övmeler, bir yalvarmalar ama yok gıcık ya gıcıklığını yapacak bizim yollu velilere kadar telefon etmiş '' kimse benden not istemesin herkes hakkını alır '' diye. Madem hakkıyla geçiyor ben 40 almışken sen bana ne bok yemeye 30 veriyorsun he ?

Biliyorum ben kaderin cilvesi bu bana yapılan yoksa bu kadar anormallik, bu kadar cenabetlik normal değil. Sonuç olarak dönemi 5 zayıfla kapattım.

GÜNÜN ACISI : Hocam geçirin dedikte böyle mi geçirin dedik ?

Elde Var SıfırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin