Bundan yaklaşık 7 ay önceydi. Whatsapp'ta 50 tane grup var. Doğru düzgün açmıyorum bile mesajları, hani sanki o whatssap işaretinin yanında bir sürü sayı yazınca çok bir bok olacakmış gibi gelir ya insana yada sanki mesaj sayısı çok gözükünce Hollywood'dan gelip ayaklarımıza kapanacaklarmış gibi davranırız ya hatta ve hatta açmaya kalkanlara da çemkiririz.
Hah işte bir gece artık başıma ne düştüyse eklenen grubun birine yazayım dedim. Tabi ki bu kararı almamda o grupta eski sevgilimi görmüş olmam etkili değil. Tamam tamam belki biraz, çok küçük ilgisi olabilir. Aslında ilk amacım eski sevgilim orada diye inadına yazmaktı, ama sonradan amacım şaştı. Grupta bir çocuk buldum. Yani adını hep duyuyordum ama hiç konuşmamıştık. Bir delilik esti kafama ve yazdım buna, çocuk başta tanımadı beni. gruptan ben ya ehühehü gibisinden saçmalamaya başladım. Neyse ki çocuk samimi çıktı da rezil olmadım.
Derken konuştuk konuştuk, günler geçti aylar geçti yok abi herkesi elde eden ben bu çocuğu edemiyorum. Birde yetmezmiş gibi kanka ayağı yapıyor bana. Yahu resmen yazıyorum sana biraz aç şu gözünü bu kız yavşıyormu acaba de ama dimi ? yook. Baktım olmuyor dedim kaybetmektense sende kardeş ayağına çek kızım duckgirll. Bunu başlarda anlatmak istedim çünkü yavşamakla başlayan ilişki kardeşlikle devam ediyor. Kimseyle konuşamadığım kadar rahat konuşuyorum. Abi herşeyimi biliyor. regl zamanımdan tut, tuvalet huyuma kadar ki bunu çoğu kişi bilmez. Çekinirim söylemeye gerçekten çok saçma bir takıntı. Takıntı demişken takıntılarımda yok değil. Onları da bilir.
Mesela yattığım zaman 3 yastık kullanırım. Birisini ayağıma geçirmem için, birisini sarılmak için ve diğerini ise yatmak için. Veya ayıcığım olmadan hiçbir şekilde uyuyamam. Bu ve bunun gibi kimsenin bilmediği şeyleri bilir. Her defasında o , o diye hitap etmek olmuyor yahu buna bir isim vermek lazım. Imm düşüneliiiim eveet ! Buna ilk mesajı attığımda her zaman ki hayvanlığımla cipse gömülmüş yemekten zor yazıyordum. Ayrıca her konuşmamızda elimde mutlaka bir cips bir çikolata oluyor yani bu yüzden ona cips demek istiyorum. O bundan sonra bir BAY CİPS.
Neyse konudan konuya atlamayayım ben. Ne Tabi ki benim olduğu kadar cipsin de yaptığı ettiği çoğu şeyi bilirim. Mesela geçen okulda erkeklerin futbol turnuvası var. Şort giyiyorlar ama bir görseniz bacakları benden pürüzsüz çoğu erkeğin. Maça odaklanayım diyorum ee oradan bacak parlıyor resmen bas bas bağırıyor ben buradayım diye. Resmen aklıma takıldı lan bunlar neyle aldı acaba bacaklarını diye. Bana neyse artık. Ben ağda, makine çok zorda kalırsam jiletle alıyorum banane onlardan. Ama yok meraklı melehat ben cevabı öğrenemezsem çatlarım.
Şimdi bir erkeği ağda yaparken düşünsenize ben bile hala yapılırken ay acıdı ya yavaş diyorum. Çoğu erkeğin canı tatlı birde. Daha ilk bandı yapıştırıp çekmemizle beraber acı bir çığlık ardından ana avrat küfürler falan makineyi düşünüyorum çok acıtıyor diye özellikle gidip yok buz kalıbı olanlardan yok suyun altında çalışanından olsun diye bir ton para döktüm. sorarsanız kullanıyor musun bari diye hemen söyleyeyim hayır kullanmıyorum. En kolayı jilet aslında şak şuk iki dakikada bitiyor.Gerçi jiletle almaya çalışırken kesecem korkusuna şekilden şekile giriyorum. Birisi görse rezalet.
Dayanamadım sordum işte cipse dedim bacaklarını alan erkekler neyle alıyorlar falan fistan. Bende aldım bir kere demez mi. - Tabi ki bir defa olur hep zaten - Makineyle almış. O gün resmen yok makine acıtıyor yok ağda acıtıyor, jiletle bacak mı alınırmış gibisinden konuşmuştuk. Evet bu satırları birgün muhtemelen yazdığım için ağzıma sıçacak ama hadi bakalım.
GÜNÜN NOTU : Yavşayacağın kişiye dikkat et, gün geliyor en yakın arkadaşın oluyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elde Var Sıfır
Short StoryŞu boktan hayatımda yaşamadığım atraksiyon kalmadı. Sınav, aile, kankalar, okul ah birde şu mal kalbim hepiniz psikolojimi bozuyorsunuz. Yediğimi, içtiğimi, gezdiğimi, gördüğümü, yaşadıklarımı vee kimseye anlatamadıklarımı anlatma vaktii. Bir uykus...