Bölüm 6

49 8 0
                                    

 Uzun araştırmalarım sonunda sonuç verdi. Hafta sonu gezmediğim, görmediğim fal cafe kalmamıştı. Şimdi ise resmen kendi geldi ayağıma. Cumartesi günü gideceğim aldık randevuyu ama hadi bakalım. Evet iyi para döktüm umuyorum güzel sonuçlar alırım. Bu arada evde geçirdiğim küçük çaplı bir sinir krizi sonrası yaşadığım ve beynimi söküp atma isteği uyandırabilecek kadar çok ağrıyan başıma da buradan bolca küfürlerimi gönderiyorum.


İlk defa da bu kadar çok uyudum  7.30 gibi bir yattım sabah 6.10 du sabah kalktığımda. Sırf geç kalmamak için paçoz bir şekilde çıktım evden ve okulda kıvırcığa görünmemek için elimden geleni yaptım.


Ah aklıma gelmişken birde matematik sınavı vardı bugün. evde 7/24 yatıp okulda ''yumurta tavuğun götüne dayandı'' diye isimlendirdiğimiz zaman diliminde bana ders çalıştıran başta gözlüklü olmak üzere sıska ve rapunzele'de buradan çok çok teşekkür ediyorum. Ay kendimi hani bu talk show'a telefondan katılıp iki saat salak sulak konuşan ondan sonra da şuna buna selam gönderiyorum diyen ergen grubu var ya evet evet ona benzettim. Tek farkı yüklü bir telefon faturasının girmemiş olması.


 Bu arada annem aradı okuldayken, konuşmaya başladık. Nasılsın diye sorunca sınavı soruyor sandım gene başladım kendimi kurtarma çabalarına. Artık nasıl işlemişse bilinç altıma dersleri valla korktum. Meğer beni soruyormuş akşam kötü olunca. Ah sınavda da 3 soruyu yapamadım sadece ki 15 aldıktan sonra 70 alacak olmam büyük şans. Bu arada konu kaynamadan beni al anneeeğ bu okuldan. Embesil ve gerizekalı insanlarla aynı çatı altındayım. Sınıf sınıf değil tımarhane. Böyle sanki küçümser gibi oldu ama amacım asla küçümsemek değil onu da belirtmek isterim. Yani şimdi sizin okulda sen sigara içmeye çıkarken içme çok zararlı diyen birisi mutlaka vardır. Peki ya bizim okulda ki gibi okulda sigara içmek yasak, seni öğretmene söyleriz diyen dangalaklar var mı ? Veya hadi okuldan kaçalım dediğiniz zaman okuldan kaçmak yasak diyen tiplemeler ? İşte bunların hepsi bizim sınıfta mevcut. Lisede olmanıza rağmen sınıfta hala sizi ilkokulda gibi hissettiriyorlar. Bizim okulda veya benzeri bir okuldaysanız ruh sağlığınızı kaybetmeniz an meselesidir. Biran önce kurtulun oradan.


 Liseye yeni geçecek olan herkese tek tavsiyem siz siz olun asla ortamını bilmediğiniz okulu tercih etmeyin. Sonra çok pişman oluyorsunuz. Gidin, gezin, görün, öğrenin şöyle bir insanları süzün, tartıp biçin. Bu uykusuz arsızın düştüğü hatalara düşmeyin.


 Bak bunu anlatmadan geçmek istemiyorum. Sınıfın bir titizusu var adeta çingen gibi. Durduk yere roman havası açıp oynamalar falan. Tamam ara sıra kızlarla bizde coşuyoruz ama okulda da değil. Mezdeke açıp ceketi beline bağlayıp göbek atmalar falan. Aslında bazen eğlendirici olsa da bu temizlik hastası yanı gerçekten sabrımı zorluyor. Bazen çenemi tutamayıp kalbini kıracağım diye korkuyorum. Öyle bir titiz ki farklı bir boyutta yani.Hastalık olmuş üzerine yapışmış. Benim sıramın üzerinde duran silgi tozları bile ellerinin ayaklarının titremesine sebep oluyor. Gerektiği kadar temizim ama silgi tozlarından rahatsız olmak nedir yahu. Evet bazen sevimli bir kız olsa da çoğu zaman ağzının ortasına bir tane çarpasım geliyor.


GÜNÜN TAVSİYESİ : Teog'a giren biricik kardeşlerim okul seçiminizi doğru yapın. Sonra çok pişman oluyorsunuz.

Elde Var SıfırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin