2022 - Halloween-i esemény

91 3 0
                                    

Egy kellemes őszi délutánon sétáltaggtam a menedékben, a naplementét a zene kertjéből szerettem volna megcsodálni, mikor váratlanul leszállt az éj Eel sík völgyeire és rikoltozó szellemek lepték el az éjszakai égboltot.


Ez még nekem is sok volt, lélekszakadva, teljes sokkban igyekeztem a tanácsteremhez, hogy a Szikrázó gárda tagjait értesítsem a kialakult helyzetről. Sosem láttam még ehhez a szellemjáráshoz foghatót.

Huang Hua, a húga és valamennyi fiú komoly arckifejezéssel nézett a tanácsteremben, mikor feltéptem az ajtót. Nem volt kérdéses, nem én hoztam el a hírt nekik. Már ők is tudtak róla.


- Mi történik, Huang Hua? - kérdeztem remegő hangon. - Kísértetek százait láttam az égen, megtámadtak minket?!

- Ez a Vad Vadászat - közölte tárgyilagosan, érzelemmentes hangon. - Általában nem jutnak el ide.


- Mennyivel jobban hangzik, hogy "idén megváltoztatták az útitervüket", igaz? Mintha egy utazási iroda szervezné nekik ezt a kis kirándulást minden évben, amit csak véletlenül hívnak Vad Vadászatnak. Az eddigi furcsaságok után még egy ilyen jelenség... nem is tudom min vagyunk meglepődve - összegezte Huang Chú maró éllel.

- Az időzítés... valóban nem tűnik olyan véletlenszerűnek - mormolta Nevra.


- Már bocsika - szóltam közbe - mi is pontosan ez a Vad Vadászat?

- Egy kedves kis esmény, ami egyszer van egy évben, ilyenkor összejönnek a bosszúra és halálra szomjazó kísértetek - magyarázta a vámpír készségesen. Nehezemre esett nyelni is a hallottaktól.


- Sajátos ízt ad a szellemjárásnak, hogy ezek a szellemek szeretnek olyanok lelkére vadászni, akiknek még nem jött el az idejük - vette át a szót Leiftan.

- Nahát, ez egyre csak jobb és jobb lesz! - sóhajtottam. Majdnem hozzátettem, hogy még valami borzalmas információ? Esetleg semmi sem állhat az útjába a hordának? De inkább hallgattam, mert a szemben álló Lance kék szemeit magamon éreztem.


- Pont azon tanakodtunk, hogy eltereljük az útjukat, mikor beestél ide - nyugtatott meg. Valóban nem én voltam a legyorsabb informátor Eel vidékén.

- De mivel úgyis itt vagy - mosolygott rám Huang Hua - azt hiszem, te is tudnál nekünk segíteni. A terv az, hogy Élet babákat készítünk.


- Észre fogod venni, a kísértetek a Vad Vadászat során az áldozataik csontjait hátrahagyják - magyarázta Huang Chú.

- Milyen elbűvölő - a hideg kirázott a gondolattól, hogy Eel vidékét hamarosan csontok ösvényei szelik majd át.


- Ez végül is hasznos lesz számunkra, ha jól értem - szállt be Matthieu.

- Így van, örülök, hogy egyszer végre eljutott az agyadig, amit mondtam - mormogott Huang Chú.


Lance közben gyorsan felzárkóztatott az információk terén. - Az ötlet, hogy összegyűjtjük ezeket, Huang Chúnál leadjuk a "zsákmányt", aki helyreállítja őket.

- Így aztán képesek leszünk Élet Babákat kreálni - Mathieu önelégült mosollyal nézett Huang Chú felé.


- Igen ám, de csak akkor lesznek igazi életbabák, ha életfoszlányt is tudunk adni nekik. És ezt majd én csinálom, amennyiben nektek kedves az életetek.

- Természetesen, Huang Chú - biccentett Huang Hua. - A feladatotok egyszerű, bár hátborzongató. Csontdarabokat kell gyűjtani és összerakni.


- Huang Hua - szólalt meg Leiftan nyugodt hangon - biztos vagy benne, hogy a többi feladatot a purrekókra hagynád?

- Rájuk lehet bízni minden mást.


- Mathieuval találkoztunk Purral és Purreruval az úton, nem tűntek túl nyugodtnak.

- Purreru konkrétan remegett a félelemtől, Purral pedig azon gondolkozott, hogyan kerülhetné el a küldetést - magyarázta Mathieu is.

Nevra megköszörülte a torkát. - Ha az Élet babák elkészültek, a purrekók majd szétosztják őket a halloween-i vidéken, ezek csalik lesznek.

- A purrekók megteszik, amit várunk tőlük - zárta rövidre Huang Hua. - Mindenki rettentően fél, de a kár, amit a Vad Vadászat tud okozni ha betörnek a főhadiszállásra a szemünk előtt van. Ezt meg kell akadályozni.

- Akkor munkára - mormoltam lelkesedést színlelve. 

(Jelenleg még csak nyers szöveg, később finomítva lesz, bekerül a sztori vége és az illusztráció is) 

Eldarya eseményeinek gyűjteménye [Befejezett]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora