1. bölüm

1.1K 46 84
                                    

Sanji battaniyesine iyice sokuldu. O gün
çok üşüyordu. Her ne kadar zoro'nun teriyle leş gibi kokuttuğu gözlem odasında olsada.

Sarışın kokuyu bastırmak için bir sigara yaktı ve denizi izlemeye başladı. Çok sakindi.çıkan tek ses dalgaların sunnye çarptığında çıkardığı rahatlatıcı sesti.

Bu huzurlu anı acale ile koşan bir insan böldü. Sanji biraz sinirlendi. Çünkü bu kişi muhtemelen aç ve yarı uykulu olan luffy idi.

Aşçı battaniyesini kenara koydu ve hızlı bir şekilde aşağıya indi. Etrafa baktığında görünürde kimse yoktu. Sanji yiyeceklerinin çoktan tükenmesinden endişe ederek mutfağa girdi.

Yine kimse yoktu. İşte sanji o anda birşeylerin yanlış olduğunun farkına vardı. koşarak sunny'nin koridorlarına girdi.

Adam belki biraz daha dikkatsiz olsaydı yerdeki kan izini göremezdi. Kısa bir duraklamadan sonra hemen kan izini takip etmeye başladı. İzler, sanki sürekli kayboluyormuş gibi biraz karışıktı.

Bu süre zarfında izler, biri mutfağın önünden olmak üzere iki kez akvaryuma girmişti. Sanji oldukça endişeliydi. Ne de olsa, nakamalarından hiçbiri kontrolsüz bir şekilde kanamayacaktı demekki birisi sunnye girmişti. Yerdeki kanlar onun muydu yoksa nakamalarından birini mi yaralamıştı?

Sanji, Robin'den daha iç karartıcı şeyler düşünmeye başlarken, izler sonunda bir kapının arkasına gitti. banyo. Sanji, diğerlerini uyandırmamak için kapıyı sessizce tekmeledi.

Ve onu gördü. Kan kusan Zoro. Zoro şaşkın gözlerle ona bakar. Sanji ne diyeceğini bilemedi. ama gidip helikopteri alması gerektiği açıktı.

Bir iki saniye bakıştılar. Zoro açık bir şekilde şaşırmıştı. Ancak sanırım birazda öfke vardı. Sanji nedenini anlamamıştı.

Sanji ise daha kötüydü. Yani bir nakamasının daha önemlisi sevdiği adam kan kusar iken kahka atamazdı değilmi? ( daha kabullenmedi inkar ediyor hala)

" O-Oi marimo. Neden kan kusuyorsun? İyimisin? Yaralı mısın? Neyse bunlar şimdi önemli değil hemen chooper'ı getirmem lazım" dedi Sanji.

Tam dışarı çıkıp chooper'ı alacakken bir el kolundan tuttu. " Cook lütfen kimseye söyleme"

Lütfen. Dünyanın en kaba adamı, en çok nefret ettiği kişiye lütfen dedi.

Sanji arkasını döner ve "Oi, Marimo, kan kusuyorsun. Bunu söylemek zorundayım" diyor.

Zoro, "sanji kimseye söyleme, yakında geçer" dedi.

sanji dedi. Ona herhangi bir takma adla hitap etmedi. Ona sadece önemli zamanlarda sanji derdi.

Sanji durumu anlamadı. Zoro kan kusuyordu peki neden iyileşmek istemiyordu?

Sanji hala chooper'ı getirmesi gerektiğini düşünüyordu. Ama tam olarak emin değildi çünkü Zoro ona "lütfen" ve "sanji" demişti.

Elbette Sanji "hayır, seni chooper'a götürüyorum" diyebilirdi. ama söylemedi. söyleyemedi.

Kolu Zoro'nun gevşek tutuşundan kaydı. Ve "tamam. Ama bana ne olduğunu anlatmalısın" dedi.

Zoro sadece başıyla onayladı. Sarışın banyoya baktı. Birçok yerden kan sıçramıştı. Kan kokusu savaş meydanlarının kokusunu andırıyordu. En kötüsü lavaboydu. Güzel beyaz renkten hiç bir şey kalamamış , kıpkırmızı olmuştu.

"Oi Marimo, git uyu." dedi Sanji. Zoro tek kaşını kaldırdı ve "Bu yeri temizlemem lazım aho-Cook." dedi.

Sanji kısa bir iç çekti. "Hastasın, değil mi? Bırak burayı temizleyeyim. Uyuyabilirsin."

Zoro itiraz edecekken Sanji onu susturdu ve banyodan çıkardı. "Yarın bana neler olduğunu anlatacaksın. Ama şimdi uyuman gerekiyor." dedi Sanji.

"Tamam ama içeride bir şeyler yapmam gerek, o yüzden beni içeri al." dedi Zoro, Sanji'yi iterken.

Sanji kapının dışında kaldı ve Zoro'nun çıkmasını bekledi. Bir sigara yaktı ve Zoro'nun hastalığını ve neden diğerlerine söylemesini istemediğini düşündü.

Zoro banyodan çıktıktan sonra içeri girdi ve hızlıca yeri temizlemeye başladı.

-------------------------------------

Merhabaaa! Bu benim ilk hayran kurgum sayılır çünkü bunun aynısının hesabımda ingilizceside vardı. İlk ingilizce yazdım ve bu çoooook zordu. Ama bunca emeğe rağmen İngilizce olarak yazdığım hikayede çok kötü eleştiriler aldım Bu yüzden o hikayeyi sildim o yüzden bu teknik olarak Evet gerçekten benim ilk hikayem.

Herneyse eğer bir şekilde bunu bulup okuduysan ki bence bu çok zor en azından okuduğunu belirtmek için bile mesaj yaz ayrıca bayağı önceden atmış veya tamamlamış olmam fark etmez. Çünkü bunu hakkında ne düşündüğünüzü merak ediyorum.

589 kelime

Aşk Ve Ölüm ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin