4. bölüm

483 33 47
                                    

Zoro karar vermişti. Ameliyat olacaktı ve duygularını kaybetmemesi için ümit edecekti. Yoksa ne, zoro'nun gidip Sanji'nin dudağına yapışacağını mı düşündün?

Zoro Kaname denen kızı aramaya çıktı. Yakında oradan ayrılacakları için hızlı olması lazımdı.

Önünden geçen insanlara beyaz saçlı bir kız görüp görmediklerini sordu ancak onların tarif ettikleri yolun sonunda asla o kızı bulamıyordu.

En sonunda pes edip mezarlığa gitmeye karar verdi. Neden mi? Çünkü kılıcını oraya koyacak tabi kide.

Mucize eseri mezarlığa geldiğinde brook'u orada gördü yanına oturdu ve " kılıcımı buraya koymamın sakıncası var mı?" Diye sordu.

Brook küçük bir yohoho ile " hayır bir sakıncası yok" dedi. " Zoro-san muhtemelen siz uyuduğunuz için bilmiyordunuz ancak ben artık tayfadan biriyim."

Zoro şaşırmamıştı. Sonuçta luffy oldukça inatçı biri. Bir anda yaşadıkları onca şey aklına geldi. Brook'a " senin adına üzüldüm çünkü çok garip bir tayfaya geldin." Dedi zoro.

Brook " Yohoho benim de zaten pek normal olduğum söylenemez sonuçta ben bir iskeletim." Dedi. " Ah, bu arada Zoro-san beyaz saçlı güzel bir bayan sizi arıyordu"

" Ne zaman?"

" Az önce. Eğer buradan geçer iseniz sizi şu ilerideki ormanda ki bir kulube de olacağını söyledi" dedi brook az ilerideki bir ormanı işaret ederken.

" Teşekkür ederim brook" dedi ve koşmaya başladı zoro.

" O yöne değil Zoro-san."

Geriye doğru döndü ve tekrar koşmaya başladı( bu sefer doğru yönde). Güzel bir kulube buluncaya kadar koştu ki bu yaklaşık 1 saat sürdü.

İçeri girdiğinde onu ilk karşılayan şey bir sıcak hava dalgasıydı. Gerçekten içeri girene kadar dışarısının ne kadar soğuk olduğunu fark etmemiş.

Zoro eve bakmaya başladı. Oldukça güzel dizayn edilmişti. Hiçbirşey fazla yada az gözükmüyordu. 3 koltuk ve aralarında bir adetde sehba vardı.

Zoro kendi kendine " böyle bir yeri zombilerden kaçarken mi yapmış?" Dedi.

"Açıkçası çok zor değildi." Dedi kız kapını eşiğine yaslanırken." Sonuçta ben gölgeme sahiptim buyüzden pek bir sorun olmadı"

Zoro kendi gölgene sahipsen neden buradan çıkmadın demeyi çok isterdi ancak şuanda daha önemli şeyler vardı.

" Ameliyat olmayı kabul ediyorum. Bu Yüzden bana tam olarak ne yapmam gerektiğini söyle." Dedi Zoro kadının bir art niyeti olduğunu düşünerek.

" Yapman gereken tek birşey var o da sadece adaya gitmek ve seni tedavi edecek bir doktor bulmak" dedi kaname.

" Bedavaya bilgimi veriyorsun?"

" Nakamalarımı kurtardın bu yüzden sana borçluydum." Dedi gözünde biraz kederle kız. Bir kapıya doğru yürümeye başladı ve ve içeri girdi dışarı çıktığında elinde bir eternal pose vardı.

" Bu eternal pose Tisse adında bir adayı gösteriyor. Hanahaki hastalığının tedavisinin olduğu adayı yani." Dedi kaname zoroya eternal pose'u uzatırken.

" Teşekkür ederim" dedi zoro eternal pose'u alıp geri dönmeye başlamadan önce.

O sırada sunny'de;

"Hiç kimse zoroyu gördümü ilaç saati geldi de " dedi chooper.

Tam o sırada sunnye giren brook," evet gördüm. En son güzel bir bayanın evine gidiyordu" dedi.

" Güzel bayan" duyar duymaz gelen sanji bir sigara yakıp," o marimo mu? Güzel bir bayanla buna izin veremem!" Diyerek rastgele bir yöne doğru koşmaya başlar.

En sonunda marimoyu bulduğunda elleri cebinde etrafa kafası karışmış bir şekilde bakarak " buraya daha önce geldim mi gelmedim mi ?" Diyordu.

Sanji küçük bir sırıtışla yanına gelerek, " Oi marimo burada ne yapıyorsun?" Diye sordu.

" Sunnye geri dönmeye çalışıyorum ama yerler hareket ediyor"

Sanji aşırı tatlı bir şekilde kahka atıyor ve " sen kayboluyo olmayasın kayıp-marimo" diyor.

"Herneyse sana önemli bir şey sormam lazım" diyor sanji. Zoro ne diyeceğini merak ederek başını sallıyor.

" Gerçekten bir kızın evine gittinmi seni pis marimo!!?"

Evet şaşırmaması lazımdı. Sonuçta kadınlardan daha önemli ne vardı ki. Zoro biraz sinirlendiği için başını sallayıp yürümeye başlıyor.

" Seni pis marimo!!" Diye arkasından bağırmaya devam ediyor sanji.

-------------------

Bir günde 2 bölümmm. Eh artık şu geçmişi bitirdiğime sevindim. Sonuçta romantizm orda başlamıyor. Bu arada merak etmeyin vıcık vıcık birşey olmayacak sonuçta ben zoro×sanji istiyorum 2 kız gibi kızarıp duran erkek karakter değil.

Fark ettim ki diğer karakterlere neredyse hiç bakmıyorum o yüzden brookla olan sahne var.

Söylemeyi unutmadan sanji hakkında hikayelerde 1. Olmuş çok mutlu oldum. Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Bunun için iki saat yerde debelenen bir tek ben miyim?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunun için iki saat yerde debelenen bir tek ben miyim?

650 kelime ile rekorumu yaptım.

Aşk Ve Ölüm ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin