9. bölüm

427 33 51
                                    

Yazarın ağzından bir hafta boyunca olanların özeti;

Nami Zoro ile daha fazla vakit geçirmeye başladı çünkü denizde ne olacağını asla bilemezsin gemileri adaya da varamayabilir.

Aynı durum chooper içinde geçerli ancak Chooper ile Zoro iyice kardeş gibi gözükmeye başladılar. Hepimizin düşündüğü abi-kardeş bağı güçlendi yani.

Sanji, nami ve zoro yakınlaştığı için kıskanç ve öfkeli. Hala kadınlara aşşşırı bağlantılı olduğu için her ne kadar Namiye sövmese de yada daha doğrusu sövemese de yapmak istiyor.

Bu durumu Nami'ye değilde Zoroya öfkeliymiş gibi davranarak geçirmeye başladı ve normalden daha fazla kavga eder oldular. Bu Zoro için kötü çünkü hem hastalığı arttırıyor hemde şu devlerin vssini hatırlarsınız onun gibi yaralı bir şekilde savaşa girdiği için daha çok yara almaya başladı.

Şimdi ki Zaman;

Luffy " ooo! Bir ada görüyorumm!!!" Diye bağırdı.

Nami hemen dışarı çıktı ve " sonunda geldik" dedi.

Gemi kıyıya yanaştığında işlemler yapıldı, çapa denize atıldı. Ancak bu sefer hep en meraklı olan Luffy değilde Zoro kıyıya ilk ayak basan oldu.

Onun ardından ise hemen Nami ve Chooper indi. 3ü beraber yürür iken Robin " Doktor-san senin gemi için ilaç alman gerekmiyormu " dedi.

Nami içinden ' bir kere fark etmesen olmaz mı Robin' diye düşündü. Hemen chooper'a dönüp hafifçe baş salladı.

Bunun üstüne Chooper " Evet benim ilaçiçin malzeme almam gerekiyordu" dedi elini başının arkasına koyup pekte güven verici olmayan bir gülümseme ile.

Sanji'nin bakış açısı;

Chooper Nami-swandan ve marimodan ayrıldıktan sonra onları takip etmeye başladım.

Ne? Sonuçta Nami-swanı Marimo gibi sadece kas yığınından oluşan bir serseriye bırakamam değil mi?

Takip ettikleri hol boyunca Marimo yanlış yöne dönmediği sürece hiç konuşmadılar. İkisinin yüzüde gergin olduklarını belli ediyordu ve bu marimo içinde geçerli idi.

Zoro'nun gergin olması için ne sebebi vardı ki? Sonuçta güzeller güzeli Nami-swan ile birlikte itiraf etmek istemeyeceğim kadar romantik ve güzel bir yol da başbaşa yürüyorlardı ( en azından sandıkları kadarıyla).

Ya tam bu sebebleyse? Ya bu onların ilk randevusuysa. Sanji'nin aklına bir an Nami ve Zoro'nun öpüşme görüntüleri geldi.

O koyu kırmızı kıskançlığın geri geldiğini hissedebiliyordu ve garip bir şekilde bu sefer gerçekten Nami'yi kıskandığının farkındaydı. Nedeni ise daha önce tattığı o dudaklardan hoşlanmış olmasıydı. *

Yolun sonuna geldiğümizde oldukça güzel ve temiz bir şehir bizi karşıladı. Etraftaki insanlar mutlu ve zengin görünüyorlardı.

Yazara geri döndük;

Nami etrafa bakıp herhangi bir hastane varmı diye bulmaya çalıştı ancak görünürde hastane yoktu.

Bu yüzden etrafındaki insanlara hastanenin nerede olduğunu soemaya başladı ancak ya çoğu bilmiyor yada onları görmezden geliyordu. Açıkça şüpheli bir durum sonuçta nasıl olurda şehrindeki hastanenin nerede olduğumu bilmezsin değil mi ?

Nami Zoro'yu son anda yanlış yola sapmaktan kurtardıktan sonra onun elini sanki ilkokul öğrencisi gibi tuttuktan sonra onu sürüklemeye başladı.

Ancak gene bir şekilde kayboldular. Nami'nin canına tak etmişti sertçe Zoro'nun kafasına vurduktan sonra bulunduğu ara sokağı incelemeye başladı.

İleride sesler duyduğu için tekrar Zoro'nun kolunu tutup onu seslerin olduğu yöne doğru sürükledi.

_________________________________________

Biliyorum bu bölüm baya kısaydı Demo dayyjobu sonra ki bölüm çok daha (800-900) uzun olacak.

Şimdii gelelim şu * işaretten koyduğum yeree. Daha önce bir mesajın altına demiştim snrm ancak ben Sanji ve Zoro'nun arasında ki ilişkiyi müq yansıtabileciğimi sanmıyorum ve buda bunun bir ürünüdür.

 Daha önce bir mesajın altına demiştim snrm ancak ben Sanji ve Zoro'nun arasında ki ilişkiyi müq yansıtabileciğimi sanmıyorum ve buda bunun bir ürünüdür

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sanji, Zoro ve Nami'nin el ele tutuştuğunu görmüştür.

532 kelime

Aşk Ve Ölüm ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin