Chooper bana bağırıyordu. "Zoro neden hiçbir zaman dediğim şeyleri dinlemiyorsun? Ya ben yokken yaraların tekrar açılsaydı? Ya birisi sana saldırsaydı ve sen karşılık veremeseydin?"
Açıkçası hala kalkıp gitmekte bir sorun olduğunu düşünmüyorum. Ancak bu bundan pişman olmadığım anlamına gelmez.
Chooper en sonunda azarını bitirip nefes nefese kaldığında. Başını ( şapkasını) okşayıp, " özür dilerim chooper. Bir dahakine söylediklerine uymaya çalışacağım" dedim gülümseyerek.
Chooper küçük toynağını anlıma koydu ve " Zoro sen iyi misin?" Diye sordu.
" Evet iyiyim neden?"
"Çünkü pek kendin gibi davranmıyorsun" dedi chooper bana. Gerçekten ben az önce ne yapmıştım! Kesinlikle benim karakterime uygun bir davranış değil bu. Belki de yakında öleceğimi bildiğim için böyledir?
Bekle öleceğimi bildiğim için mi? Yani Sanji'ye açılmaktansa ölmeyimi tercih ediceğim?
Biraz daha paniklemeye başlar iken. Kapıdan içeri beyaz saçlı olmasına rağmen 25 yaşında gibi gösteren bir kadın girdi.
"Kimsin?" Diye sordum biraz ürkmesi için sesimi kalınlaştırarak.
Ancak kadın oldukça güler yüzlü bir şekilde " benim adım Kagami Kaname size bir iki şey sormak ve söylemek istiyorum" dedi.
Bana ne soracaktı ki? Meraklanmaya başladım buyüzden " sor" dedim.
Kız yanıma yaklaşıp üstüme doğru eğildi ve kulağıma fısıldadı, " doktor bey hanahakiye sahip olduğunuzu biliyormu?"
Anlatıcı ağzından:
Zoro kaşlarını çattı. Ve kısa bir şekilde " hayır bilmiyor" dedi.
Kız biraz kıkırdadı ve chooper'a dönüp
" Doktor-san Zoro-san ile konuşabilirmiyim" dedi.Chooper " tabi ki" dedi. Ancak çıkmadı. 'Böyle dendiğinde çıkması gerektiğini bilmiyor sanırım' diye düşündü zoro.
Hafif bir şekilde boğazını temizledi ve " özel olarak chooper" dedi. Sanırım chooper durumu yanlış anlamıştı ki yanağında hafif bir kızarıklıkla çıkmıştı dışarı.
Kız chooper'ın kalktığı sandalyeye oturdu.
" Peki bana ne sormak istiyorsun?"
" Gerçekten hanahakiye yakalandın değil mi, " Dedi Kaname ardından büyük bir gülümsemeyle "Büyük ve ünlü Roronoa Zoro'nun hoşlanabileciği kadar güzel kim var acaba ?"
Zoro'nun siniri bozuldu buraya sadece onunla birisine aşık olduğu için dalga geçmeye mi gelmişti?
" Kapa çeneni kadın. Buraya başka birşey için gelmediysen git uyumak istiyorum" dedi Zoro.
Kız gülmeyi kesti ve ciddiyetle " hayır aslına bakarsan bıraya başka birşey için gelmiştim " dedi. " Hastalığın hakkında ne biliyorsun?"
" Adı hanahaki bir çiçekten insanlara bulaşır. Eğer birisine karşı karşılıksız aşk hissediyorsan yada onun seni sevdiğini bilmiyorsan ciğerlerinde bir çiçek büyümeye başlar ve en sonunda seni öldürür." Dedi Zoro. Açıçası bunlar hakkında konuşmayı sevmemişti. Kim onu öldürecek hastalığı konuşmak ister ki!
" Peki bunu nasıl iyileştirebileceğini biliyor musun?"
"2 yolu var. 1.si aşık olduğun kişiye hislerini açıklayacaksın ve o da senin duygularına karşılık verir ise kurtulursun. 2.si aşk duygusunu yok etmek ancak bunu pek fazla insan başaramamış." Dedi Zoro hala 1. Seçeneği düşünürken. ' ya gerçekten en sonunda böyle yapmak zorunda kalırsam ya böyle yaptığımda benim iğrenç olduğumu düşünürse' diye iyice endişelenmeye başladı.
Düşüncelerini kız böldü ve " peki ya ben sana başka bir seçenek daha olduğunu söyleseydim?" Dedi kız biraz sinsi bir gülümsemeyle.
" Ne demek istiyorsun?"
" Basit. İlerleyen teknoloji sayesinde artık o çiceği ameliyat ile alabiliyorlar. Ancak." Bir kaç saniye bunu söyleyip söylememeyi düşündüğü belliydi.
" Ancak ne?"
" Ancak bunun karşılığında duygularını kaybedebilirsin." Dedi kız. " Şuanki loge pose'un gösterdiği yoldan 75 derce sola gider iseniz orada belli bir tedavi (sadece hanahaki için)var." Diye ekledi.
Zoro sessizce yatıyordu. Ne yapmalıydı? Eğer ameliyat olmaz ise biliyordu ki sanji onun hislerine cevap vermezdi. Peki ya ameliyat olduktan sonra hisleri kalmasaydı. O zaman en iyi kılıç ustası olduğunda sevinebilecekmiydi ?
Kaname ayağa kalkıp, " istersen düşün. Ameliyat olmak istersen sana detayları verebilirim." Dedi ve çıkıp gitti.
Zoro sırtüstü uzandı ve düşünmeye başladı. " Gerçekten kader beni zor durumda bırakıyor."
-------------------
İştee 3. Bölüm. Yukarıya çiçeğin nasıl birşey gibi gözüktüğünü koydum bunun beyaz hali umarım aklınızda canlanabilmiştir.
Söylememe gerek yok ancak sizin mesaj yazmanızı istiyorum. Okuduğunuz için teşekkürler.

Ayrıca bazı resimleri göstermesem olmaz.
587 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Ölüm Çiçeği
FanficZoro öksürüyor ve kan kusuyor. Hepsi birini sevdiği için. Zamanı daralırken platonik aşkı karşılık bulacak mı? Yoksa aşkın ve ölümün çiçekleri onun sonunu mu getirecek? İlk hikayem o yüzden başları biraz kötü ama dayanırsan iyileşir. Sorumluluk redd...