" ne?"
Sanji Zoroya karşı bir iki saniye boyunca boşboş baktı.
" Ben kimim mi?" Dedi yanlış duyduğunu düşünerek.
Zoro ise "evet kimsin sen?" Diye sordu.
Sanji hala ona boşboş bakarken zoro biraz rahatsız oldu. Buradan çıkması lazımdı.
Ancak ellerinde ki kelepçeler vardı ve parmaklıklar oldukça sağlam gözüküyordu.
O yüzden kaçmak gibi bir seçenek yok. 'Şu anda yapabileceğim pek bir şey yok.' diye düşünen Zoro Sanji'ye " Oi kıvırcık kaş! Sen kimsin dedim" dedi.
" Benim adım Sanji" dedi sarışın aşçı. Ancak aklına bir soru takıldı kendi adını biliyor muydu?
" Oi marimo! Adını biliyor musun?"
" Ne demek istiyorsun tabi ki de biliyorum."
...
" Ben marimo değilim seni boktan kıvırcık kaş!"
Zoro Sanji'nin ona hitap şeklini değiştirmesi gerektiğini gösteren bir darbe vermek istiyordu ancak ayağa kalkmaya çalıştığında heryeri ağrımaya başladı.
Vücuduna ne olduğuna bakmak için döndü ve gördüğü manzara iyi değildi. Tüm vücudu aslında bir zamanlar t-shirt ve gömlek olan kumaş parçaları ile sarılmıştı.
' aslında şimdi fark ettim kıvırcık kaşlı pisliğin yırtık gömleğindeki desenler benim bandajımda da var'
Zoro anladığında gözü biraz büyüdü. Bu adam kimdi ve neden onun zoro olduğunu yani tehlikeli biri olduğunu bilmesine rağmen yardım etmişti?
" Tam olarak kimsin sen ?" Diye sordu Zoro. Normalde bu tarz sorular sorarken kılıcını kınından biraz çıkarırdı ancak şu an bırakın kılıçla dövüşmeyi kınından bıçak bile çıkarmayacak haldeydi.
" Dediğim gibi adım Sanji ve senin nakamanım ancak görünüşe göre hafızanı kaybettin."
'Hafıza kaybı?' diye düşündü Zoro.
' aslında biraz mantıklı ancak bu neden orada olduğumuzu açıklamıyor'Şimdilik hafıza kaybını kabullenen Zoro " peki neden bu haldeyim?" Diye sordu.
" Birden fazla sebebi var." Dedi Sanji iç çekerek, " ilk olarak iki hafta önce hanahakiye yakalandın daha sonra dün ayağından vuruldun ve bugün Çok fena dövüldün"
'ben mi dövülmüşüm? Üstelik şu hanahaki denen hastalıkda nedir? Kendimi şu an hasta değil yaralı hissediyorum.'
" Hanahaki nedir? Ben kendimi hasta hisettmiyorum belki zehir falandır."
Sanji bu soru ile dondu. Zoro hanahaki nedir diye sormuştu. Bu hafıza kayıplı zoro muhtemelen kendini east bluede Luffy'e katılmadan hemen önce ki zamanda sanıyordu.
Ve eğer hasta değilse demek oluyor ki âşık olduğu kişi grand line da!
Bu gizemli kişiye karşı kıskanma ve merak duygularını bir kenara atıp Zoro'ya 3647 kere duyduğunuz açıklamayı yaptı.
" Yani ben âşık mıymışım?" Diye sordu kendini duygusuz zaneden kılıç ustası. " Peki bu kim? Ben sevdiğime göre güçlü biri olmalı."
Sanji de bu sorunun cevabını merak ediyordu ve tahminlerde bulunmaya devam ediyordu ancak yok, kim bilinmiyor.
Peki ya bu Zoro'ya kim olduğunu tahmin etmesi için yardım ederse? Kendisi de kim olduğunu merak ediyor gibi değil mi?
Sanji şimdiye kadar gördükleri herkesi düşünemeyeceğine göre en ihtimal olanları buldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ve Ölüm Çiçeği
Fiksi PenggemarZoro öksürüyor ve kan kusuyor. Hepsi birini sevdiği için. Zamanı daralırken platonik aşkı karşılık bulacak mı? Yoksa aşkın ve ölümün çiçekleri onun sonunu mu getirecek? İlk hikayem o yüzden başları biraz kötü ama dayanırsan iyileşir. Sorumluluk redd...