istediğiniz gibi

423 26 87
                                    

Bunu öylesine yazdım bu yüzden ciddiye almayın!

Zoro hanahakiye yakalandıktan 3 gün sonra öksürmeye ve nefes darlığı yaşamaya başladı.Artık biliyordu ki Sanjiye itiraf etmesi gerekiyordu.

"Oi boktan adamlar! Yemek hazır mutfağa gelin!"

Zoro Sanji'nin sesini duyduktan sonra aşağıya inerken luffy'nin kapıyı kırdığını gördü.

Nami'nin Luffye yumruk attığı yerden geçip koltuğuna oturdu.

Normal bir yemekten ( yemekler havada uçuştu aslında) sanji mutfağı temizlemek, Zoro da bir fırsatını bulup Sanjiyi öpmek için kaldı.

Yaklaşık 10 dakika hiç bir şey olmadığında Zoro sıkıldı ve ayağa kalkıp Sanji'ye yardım etmeye karar verdi.

" Oi cook yardım etmemi ister misin?" Diye sordu Zoro.

Kırk yıl olsa asla olamayacak bir şey görmüş gibi Sanji ona döndü ve elini Zoro'nun anlına koydu.

"İyi misin? Ateşin varmı?"

" Elbette iyiyim seni boktan aşçı!!" Diye bağırdı Zoro Sanji'nin tepkisi yüzünden.

Sanji'nin elini geri bulaşığa koydu ve yardım etmeye başladı. 10 dakika boyunca bunu yaptıktan sonra işleri bittiği için ikisi de beraber mutfakta kalmaya karar verdiler.

Neden mi? Çünkü aşıklar...

Oturdukları sırada konuşma başlatmak ve bunun sonucunda ona ititraf etmek isteyen Zoro, en iyisinin Sanji'yi biraz sarhoş etmek olduğuna karar verdiği için dolaptan sake çıkardı.

Sanji'ye uzatıp " al aşçı" dedi.

" Ben sake içmem bilmiyormusun kayıp-marimo"

Zoro ise umursamadan Sanji'ye sakeyi attı ve karşısına oturdu.

Bir süre konuştuktan sonra gülmeye başladılar.(Üşengeçlikten dolayı ne konuştuklarını kimse bilmiyor.)

En sonunda gülme bittikten sonra hala biraz ayık olan Sanji, " seni neden sevdiğim belli oldu." Dedi.

...

...

...

Zoro Sanji'nin dudağına yapıştı ve " benim de öyle." Dedi.

Sonrası sizin hayal gücünüz...

_________________________________________

Sıkıldım ama piçlik olsun diye yeni bölüm yerine böyle saçma bir bölüm attım.

Ama yorumlarda hep "abicim git yapış ağzına" diyosunuz buyrun yaptım.

Yakında yeni bölümü atmaya çalışacağım ancak ben yeni bölümde ne yapacağımı bilmiyorum. Tamamen o anda aklıma gelen şeyi yazıyorum ndndndn.

Yani ben de sizin kadar yeni bölümü iple çekiyorum o yüzden belki yarın gelir?

Bu arada son zamanlarda okuyucularım çok artı! 2 günde 100 kişi daha okumaya başladı çok mutluyum! İlk hikayemin bu kadar beğenilmesi beni çok mutlu ediyor!

Okuduğunuz için teşekkürler!

Bir kerede böyle bir şey paylaşıyım değil mi?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bir kerede böyle bir şey paylaşıyım değil mi?

347 kelime ile bir daha asla yapmamı istemeyeciğin bir rekor.

Aşk Ve Ölüm ÇiçeğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin