[7]

63 10 16
                                    

hao'nun yapması gereken bir resim vardı ama hiçbir şekilde odaklanamıyordu sürekli etraftan sesler duyuyordu. Bu ilaçlarını içmesi için bir işaretti onun için. Çok fazla ses duymazdı genelde duyduğunda ise gerçekten ilaçlarını içmesi gerektiğini anlardı. Şu an bu acıya dayanamıyordu ve tuval'in başından kalkıp odasına gitti ilaçlarını aldı ve içti. Her ne kadar Jun'u görmek istese de bunu yapmak zorundaydı.

Şu an resim çizecek durumda bile değildi hazırlandı ve dışarı çıktı. Hao liseye başladığından beri düşünürdü insanların niye onun yanında olmak istemediğini. Aslında lisenin ilk 2 senesi hao için çok iyiydi popüler birisiydi onu seven çoktu herkes ondan etkilenirdi ama lise 3'e geçince Jun gelmişti ve o zamandan beri kimse hao'nun yanına yanaşmıyordu. Hao hep insanların onun yanına yanaşmamasının nedeninin jun olduğunu düşünürdü ve galiba öyleydi kendine soruyordu "hayatında sadece jun'un olmasını mı isterdi yoksa bir sürü arkadaşının olmasını mı?" ve hao bu soruya her seferinde aynı cevabı veriyordu jun onun bir parçası olmuştu artık onsuz bir hayat düşünemiyordu. Zaten bu yüzden ilaçlarını içmiyordu. Tam bunları sorgularken annesi aradı.

"efendim anne"

"ilaçl-"

"içiyorum anne"

"şey tamam nasılsın ne yapıyorsun"

"sahile doğru yürüyorum"

"jun orda mı"

hao iç çekti şuan en çok istediği şey jun'un yanında olmasıydı ama yoktu

"hayır"

"tamam şimdi kapatmam gerekiyor yarın tekrar ararım"

"görüşürüz"

-----------------------------

gene gece yarısıydı gök yüzünde dolunay vardı. Hao tuvalini ve boyalarını aldı resim çizmeye başladı. Akli bir hastalığı çizecekti, hangisini çizeceğini seçmek onun için zor değildi.

resiminde tamamen siyah ve gri kullanacaktı en ufak bir renk bile olmayacaktı. Hao önce bir oda çizerek başladı resmine, boş hiçbir eşya yoktu bu odada. odanın en köşesine bir genç çizdi. genç dizlerini kendine çekmiş ağlar ve korkar bir ifadeyle duruyordu. ardından yanına insan dışı yüzü ve vücudu belli olmayan varlıklar çizdi. Ve kalan tüm boşluklara ona bakan gözler ve nerden geldiği bilinmeyen sesleri çizdi. ve resmin köşelerine siyah bulutumsu karartılar çizdi sanki bu bulutlar gencin üstüne geliyordu.

ve son dokunuş olarak resminin sağ köşesine "hell" yazdı ve yarın okula götüreceği için kurumaya bıraktı...

sacrifice | junhaoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin