Příběh začíná před dávnými časy, kdy vládly kmeny mágů a větru.
Každý kmen měl svoje království a také na jejich pozemku nemohli působit opačné síly, proto se nikdy nikdo neodvážil vstoupit na druhé území. Kmeny měli příměří jenže jednoho dne zemřela královna z kmene mágů.Všichni hned obviňovali kmen větru a tak začala válka.
V kmeni větru vládl král Hong a královna Hame měli spolu dceru Kaze, která se narodila jako nejsilnější vládce větru, a také měla krásně zeleno-modré oči, které ji zářily.Od své matky k jejím prvním narozeninám dostala náhrdelník drápu aby udržel a kontroloval její ovládání větru. Časy plynuly a Kaze rostla ale v pěti letech zemřela její matka na nemoc, a od té doby si slíbila že se stane silnější a splní matčino přání. Matčino přání bylo, aby Kaze měla snoubence, který k ní patří podle náhrdelníku.
Kmen větru měl hodně míru až na kmen mágů, ale kmeny padaly do záhuby. Kmen větru se snažil zachránit ostatní ale zachránili jenom jeden a to byl kmen světla, kde se narodil princ Hikaru. Kmen na oplátku poslal Hikaruho do kmene větru, královna Hame si myslela že je ten pravý, ale náhrdelník nereagoval. Hikaruho minulost je taková že mu v 10 letech zemřel jeho otec ke kterému vždy vzhlížel, a tak byl poslán do kmene větru. Nesnášel to tam ale jediný kdo mu rozuměl byla Kaze, která se na něj pořád usmívala a koukala na něj svýma nádhernýma očima. Kaze mu pořád chválila jeho nádherně zelené oči, které nenáviděl a tak se zamiloval do Kaze. Té noci co zemřela královna a Hikaru slíbil Kaze, že ji pomůže splnit její a královnino přání.
V kmenu mágů vládl král Tard a královna Hongi a ti spolu měli syna Yumeho.
Yume už od mala rád dělal průšvihy a říkalo se mu démoní anděl neboli "youkai tenshi,,.
Oba jeho rodiče zemřeli, když mu bylo 15 let, první zemřela královna a o rok později král. Yume smrt rodičů nepřijmul moc dobře"Jednou zničím kmen větru,, řekl před celým kmenem. Yumeho nemohl nikdo porazit v boji, protože každou chvíli zesílil. Měl ve vlasech sponku, která mu to vždy připomínala a kontrolovala jeho sílu.
Ubíhal čas a Kaze bylo 15 let, Hikarovi bylo 17 a Yumemu bylo 16 let.
Kmeny byly pořád ve stejném vztahu, až na kmen větru a kmen mágů, mezi nimi to bylo horší.
Pokud se vám libí prosím počkejte na další část :)
+ písnička :)
ČTEŠ
Na konci větru
RomanceKmeny si žijí pokojný život, ale co se stane princezně Kaze z kmene větru, která jako jediná přežije pod útokem. Čeká ji láska ? zrada ? nebo smrt ?