Tak jsem si řekla že buď tenhle príběh půjde pryč nebo ho nechám a dodělám ho vlatně já ho už mám napsala jsem ho před 2 roky na google dokumentech. Takže pokud vás tenhle příběj aspoň trochu baví tak si ho přečtěte ale varuji vás !! tenhle příběj je vážně starý tak se prosím nevšímejte si chyb :D atd...děkuji :) + moje teďka nej písnička ^^
"No nic já půjdu, ale ještě předtím,, Yume se otočil a chytl Kaze za ruku a převrhl ji na postel. Kaze se nemohla pohnout, protože ji držel, " co to děláš ?,, řekla Kaze naštvaně ale i viděšeně. "Ty o mě nic nevíš že Kaze ?,, řekl Yume. "Ne a teď mě pusť !,, řekla Kaze a snažila se ho odstrčit. Yume se nedal,protože ji držel "Kaze skus použít svojí sílu rád se podívám,,. Kaze nemohla protože nemůže použít sílu na jejich území. "Co ode mě chceš ? ,, vykřikla Kaze naštvaně. "Jen mi to ukaž nebo..,, řekl Yume. "Nebo co ?,, řekla Kaze. "Nebo udělám tohle,, a políbil ji. Kaze jen ho silou odstrčila.
"Najednou to jde viď,, a usmál se. Kaze se zamračila a chtěla ho praštit, ale to by nebylo dobré. Podívala se pohledem jinam, a v tu chvíli ji Yume chytl a políbil ji ruku "zase někdy jindy má princezno,, a odešel. Kaze jen padla na zem a tekly ji slzy strachem a smutkem. "Zjistil to že jsem princezna kmene větru ?,, řekla si v hlavě a doufala že ne. "Prosím chci zpátky rodinu i kmen prosím,, řekla potichu a brečela ještě víc.
Další den ráno, za ní přišel Hikaru, ať přijde potom za Yumem, že jí chce vidět. Kaze se lekla a řekla, že nepůjde, protože se něco stalo. Hikaru vyjekl "co ti udělal ? jsi v pořádku ?,,. "Jsem ale málem jsem nebyla,, řekla Kaze potichu, a Hikaru si všiml, že se jí klepou ruce. Chtěl ji chytnout, ale Kaze se jen otočila a odešla. Byla chvíli v pokoji, ale všimla si že tam musí jinak budou problémy.
Vzchopila se a pomalu šla k Yumemu do pokoje, slušně zaklepala. "Vstupte,, ozval se Yume. Kaze otevřela a viděla jen Yumeho jak sedí na posteli "pojď za mnou,, řekl Yume a zakoukal se na ni. Kaze se vzchopila a šla k němu a posadila se vedle něho. "A co chceš teď ?,, řekla Kaze otráveně. "Ty víš co chci,, a položil ji na postel a svázal ji ruce magii. Pomalu se naklonil nad ni a chytl její náhrdelník "ten je nádherný odkud ho máš ?,, zeptal se Yume. Kaze se na něj zamračila "co tě to zajímá ? to je moje věc,, a odvrátila pohled. Yume ji chytl za bradu a zase ji políbil "jsi odvážná si teď dovolovat,, a smál se. Kaze jen na něj zase koukal, ale zase se ji začali klepat ruce. "Jak ?,, řekla si v hlavě a snažila se zvednout. "Proč jsi včera v noci plakala ?,, zeptal se zvědavě Yume. Kaze to překvapilo "To je jedno už je to dobrý,,. Yume ji objal "to jsem rád měl jsem starosti,,. Kaze se jen vyjukaně koukala a Yume ji pustil. "Díky za rozhovor,, už musím jít, tak zase příště,, řekl Yume a odešel.
Kaze se pomalu zase vracela do pokoje, ale někdo ji zastavil. Otočila se aby se podívala kdo to je, byl to Hikaru. "Hikaru co děláš ?,, zeptala se Kaze a vysmekla se mu. "Co ti udělal ?,, zeptal se naštvaně Hikaru. "Nic jen jsme si popovídali,, řekla Kaze a pomalu odcházela. Hikaru na ni jen koukal jak odchází a bylo mu jí líto.
Kaze šla na k bráně jenže byla střežena hlídkou, když se podívala kamkoliv byly stráže. "Ach já se odtud nikdy nedostanu,, řekla Kaze a rozhlížela se. Šla se podívat do zahrady a zahlédla tam někoho ležet. Pomalu k němu přicházela a uviděla holku s krásnýma zlatými vlasy. "Promiň, ale kdo jsi ?.. řekla Kaze u holky a ta pomalu otevřela oči. Jak je otevřela uviděla Kaze, a hned ji objala "ty jsi roztomilá,, vykřikla. Kaze ji pomalu odstrčila "Ee kdo jsi ?,, řekla Kaze a s úsměvem se na ni podívala. "Já jsem Hitomi ráda tě poznávám,, řekla Hitomi s úsměvem. Hitomi měla krásně dlouhé zlaté vlasy a zářící fialové oči. "Já jsem Kaze a taky tě ráda poznávám,,. Hitomi ji chytla za ruce "Ty jsi ta Hikaruhova sestra že jo ?,,. "Jo jsem,, řekla Kaze. "Pojď se projít,, vykřikla Hitomi a chytla ji za ruku a táhla ji pryč.
ČTEŠ
Na konci větru
RomansKmeny si žijí pokojný život, ale co se stane princezně Kaze z kmene větru, která jako jediná přežije pod útokem. Čeká ji láska ? zrada ? nebo smrt ?