Hikaru se chystal ji zase objat, ale v tom za nim se objevil nějaký kluk. "No tak Hikaru co se děje nikdy ti to tak dlouho netrvalo,, a podíval se na tu dívku "to je kdo?,,. Hikaru se na něj podíval a řekl "to je moje sestra z kmene světla teď přišla za mnou,,. Kluk se podíval na Kaze s úsměvem a říká "Tak to potom jo, jak se jmenuješ ?,,. Kaze se na něj podívala a řekla "Kaze,,. Kluk za ní přišel a podal ji ruku "jmenuji se Yume,,. Kaze se postavila a měla oči už v normálu a konečně mu viděla do tváře. Yume měl nádherné oranžové oči a krátké blonďaté vlasy, v kterých měl sponku, viděla že je větší než ona.
Yume ji chytl za ruku ,,pojď ukážu ti můj hrad a kde budeš bydlet, příbuzní Hikaru jsou u mě vždy vítáni". Kaze šla za ním ,ale podívala se dozadu kde byl Hikaru, který na ni kouká a má malý úsměv.
Na cestě k němu se naposled podívala na svůj kmen. Yume se na ni podíval "si nějaká tichá, stalo se něco ?,, Kaze se na něj podívala s úsměvem "ne nic,,. Yume se trochu začervenal "no nic vyrazíme,, Kaze "pojď za mnou,, řekl Yume a vyzvedl ji na svého koně. Jedeme ke mě na hrad. Kaze byla potom už tichá, když jeli a byly blízko je hradu cítila, že už nemůže použít vzduch na jejich území. "Musím odtud pryč za každou cenu,, říkala si pořád v mysli. Dorazily k hradu a Yume říká Hikarovi ať ji dovede do pokoje. Hikaru souhlasil a šel s Kaze. Když šli Kaze se ani jednou nepodívala nahoru ani nemluvila a to ani nesmála. Hikaru najednou zastavil "ty mě nenávidíš že jo ?,, a Kaze se na něj podívala s očima v slzách. Hikaruha to překvapilo a dal hlavu dolů "jdeme,,. "Proč jsi mu lhal ?,, zeptala se Kaze tiše. Hikaru se zastavil "nesplnil jsem tvoje přání,, Kaze se na něj překvapeně podívala, ale nepřestala plakat. Hikaru ji odvedl do pokoje "zůstaň zatím tady budeš v bezpečí potom přijdu,, a zavřel dveře. Kaze hned lehla na postel s velkým pláčem "nikdy se nevzdám to jsem slíbila otci,,.
Kaze seděla před oknem a pozorovala hvězdy, najednou slyšela na chodbě kroky. Zastavil se jí dech "prosím teď ne ,, říkala si v hlavě. Kroky přišly její dveře a ona si vydechla, ale najednou přišly další k jejím dveřím. Pomalu je otevřel a koukal na Kaze, která seděla před oknem. Přišel k ní a Kaze dělala jako by nic, ale najednou ji někdo objal. Kaze se lekla a otočila byl to Yume. "Co tu děláš Yume ?,, zeptala se Kaze, aby nepoznal že je vystrašená. "Prosím ještě chvíli,, ozval se Yume jako by chtěl brečet. Kaze jen seděla a mlčela. "Tvůj kmen byl taky podveden kmenem větru že ?,, řekl Yume a posadil se naproti ní. "Jo, ale byly docela hodní,, řekla potichu Kaze. Yume se trochu zamračil "konečně je mrtvý ten kmen !,,. Kaze se držela aby něco neřekla a okamžitě ho neuhodila. "Kmen větru mi zabil rodiče a já slíbil že ho zničím,, řekl Yume naštvaně a vydechl "ale už není mám splněné přání. Kaze to držela, ale z očí ji začali téct slzy doufala že to neuvidí, a hned to zastavila.
Moc děkuji, že to čtete a pokud vás to zajímavá počkejte na další část. A Prosím klidně můžete dávat komenty, abych věděla co mám zlepšit. :)
ČTEŠ
Na konci větru
RomanceKmeny si žijí pokojný život, ale co se stane princezně Kaze z kmene větru, která jako jediná přežije pod útokem. Čeká ji láska ? zrada ? nebo smrt ?