Pokračování: Poslední vítr

87 9 1
                                    

"No táák Hikaru kde jsi ?,,křicí na něj Kaze."Nemůžeme spomalit ?,,řekl udýchaně Hikaru.Kaze se jen podívala na oblohu "Už jsme tu,, řekla s úsměvem.

Hikaru koukl na výhled "Mělas pravdu odtud je vidět celý kmen,,."Princezno Kaze a Hikaru,,křičí na ně zdálky služka je "čas na oslavu vašich narozenin princezno Kaze,,.''Hned tam budem,,říká Kaze Hikaru se podíval na Kaze a říká "No když jsme tady mám pro tebe dárek,, Kaze na něj překvapeně kouká"vážně kde kde ?,, a rozhlížela kolem sebe a Hikaru dal Kaze na tvář malou pusu."Vše nejlepší princezno Kaze,,.Kaze se začervenala a řekla "Děkuju ti Hikaru,,. "To není vše jěště něco mám ale to až večer, a pojď nebo příjdeme pozdě na tvojí oslavu,,.Kaze se usmála a řekla štastně "konečně mám 16 let,a jsem blíž Hikarovi,,.


"Konečně jsme tu,, říká Kaze a vidí jak na ní čekají příbuzný. Za ní udýchaní Hikaru se směje. Přiběhla k rodičům a rodiče jí dali dárek k jejím narozeninám, byl to zlatý vějíř s krásnými barevnými květy. Kaze s úžasem ve tváři si ho vzala do rukou a otec ji povídá "tenhle vějíř se předává z generace vládců větru,, "musíš ho hlídat a nezničit ho,, dodala teta. Kaze se usmála a hned ho vyzkoušela a všichni s úžasem se dívali. Její vítr byl tak příjemný podle jejích pocitů nebyl studený ani horký byl příjemný. Kaze skončila a viděla za rohem Hikaruha, otočila se a mávla na tátu že můžou žačít slavit. Král se postavil a řekl "všichni píte a jezte jak můžete, protože moje dcera má narozeniny,, dav hned začal jásat.Mezitím šla Kaze za Hikarem. Hikaru jí povídá "víš jak byly kmeny a každej měl svoji krev,, jo tak nějak vím kmen mágů má červenou krev, kmen světla má modrou a vítr má."No jakou mý kmen větru ?,, zeptal se Hikaru.

"Já vlastně nevím svoji přemenu jsem nikdy nepoužila, protože ji neumím a nepotřebuji,,. Hikaru se podíval na nebe a říká "kmen větru může kopírovat krev, ale je to obtížné může používat 2 najednou, ale to se nikomu nikdy nepodařilo,,. Kaze se usmála a řekla "to je jedno jsem ráda že jsi tady,, a objala Hikaruho. Hikaru se začervenal a řekl "děkuji bez tebe bych nikdy nic nedokázal,,.Kaze odběhla na chvilku pro dortíky "Mňam miluji tyhle dortíky,, a olizovala se. Najednou byl slyšet zvon, Kaze se lekla, protože to znamenalo ze někdo útočí!!



Na konci větruKde žijí příběhy. Začni objevovat