Vacanta de vara a fost una de neuitat. Dar s-a terminat.
A reinceput scoala. Un inceput bun. Mi-am revazut colegii carora le duceam lipsa si pe domnul invatator. Totul revenise la normal.
Dupa vreo cateva saptamani, au venit doua fete noi. Andreea si Alexandra. La inceput, nu prea vorbeam asa de mult cu ele, dar dupa am descoperit ca ne-am putea intelege foarte bine.
Putin timp dupa, au venit concursurile scolare. Unul de matematica a aparut chiar de ziua mea, pe 7 noiembrie 2011. Am luat o medalie de aur. Iar pe 10 am primit o verisoara, pe Eva Maria. Fiind verisoara mea, inseamna ca mama ei este matusa mea. Este vorba despre matusa Mihaela, care este matusa nascuta pe aceeasi data ca mine. Ea este sora mai mica a mamei, iar Eva este sora mai mica a mea.
A venit sfarsitul anului scolar. A fost cea mai buna festivitate scolara a mea. Am iesit pe poarta scolii cu 6 medalii de aur: 2 la engleza, 2 la matematica si 2 la romana.
Cum era sfarsitul anului scolar, am respectat "traditia" de a ne duce la fast-food dupa. Am avut parte de o mare surpriza.
Am primit un nou telefon, exact cera ce doream. Un mic Huawei. Nu-mi doream mai mult.
A ajuns seara. Am mers la tara, locul meu de suflet.
A fost un sfarsit fenomenal de an scolar.
CITEȘTI
Cum Am Invatat sa Iubesc Haosul
NonfiksiNu puteam sa am o viata mai buna de atat, chiar daca trebuie sa dau cu piciorul la multe lucruri. M-am obisnuit cu asta. •﹏•