Her yer kapkaranlık sanki bir odadayım ama ışıkları açmamışlar gibi.birden bu karanlık oda aydınlanmaya başladı neler oluyor.....
FRİSK!
Birden gözlerimi açtım sanırım rüyadı.Annem benim yanıma gelmiş bağrîyordu.uyandıgımı görünce kesti bağırmayı .
"Frisk hadi kahvaltı hazır aşağaya gel"
Dedi annem.Hemen yataktan kalktım üstüme bit kazak giyip bide şort giydim.aşağa indim annem ordaydı tabikide;masaya geçtim.Önümde kahvaltımı yapıyorken anneme "anne ben bugün okula yürüyerek gidebilirmiyim"dedim.Annemde"tabikide" Dedi.Bir kitaptan okumuştum ebott dağı diye birşey varmış ve orda canavarlar yaşıyorumuş. Bende merak ettim ama pek inandığım söylenemez yinede gidip bakcam. Kahvaltımı bitirip çantamı alıp çıktım.bi andan da bu ebott dağına bakıyorum işte gördüm biraz uzakta ama olsun biraz marketten yemek almam lazım dedim içimden.Marketten çıktım.Su tamam Kek tamam ve aburcuburlar tamam her şey tamam.Ebott dağına geldim bir tane çukur vardı.Ama derindi, içeriye bakmak için indim ama ayağım takıldı ve çukura yuvarlandım....
Gözlerimi açtığımda sarı çiçeklerin üstündeydim.karşımda bir kapı vardı.Şimdi bu gerçekmi? Ayağa kalktım ve kapıya ilerledim kapıdan içeri geçtim.içeride sarı bir çiçek vardı.
"Hewooo ben flowey çiçek flowey"
Dedi birden bende ona "Merhaba ben frisk " dedim. Flowey yine söze başladı."Memnun oldum frisk şimdi sana burda işler nasıl göründüğünü anlatıyım bak bu ortadaki ruhun nu ru-"birden kapıdan ateş topu geldi ve floweyi vurdu flowey uçtu.Ben ateş nerden geldiğini bakıyordum birden kapıdan bir keçi çıktı."zavallı masum bir evlat ben toriel harabelerin korucusu,heralde kayboldun bu ukala yaratık sana zarar verecektir az kalsın"dedi.ve devam etti "gel seni evime götüriyim çoçuğum "Dedi. Ve beni götürmeye başladı. Sonunda eve gelmiştik biraz ilginçti ama çok iyiydi.Toriel beni başka güzel bir odaya götürdü ve beni bırakıp gitti.Benimde biraz uykum vardı oyüzden biraz kestirsem bir şey olmaz diye düşündüm ve yattım.Gözlerimi açtım birden yine kabus görmüştüm bu kabuslar bitmek bilmiyordu. Yataktan kalktım yerde bir dilim kek vardı.bende onu acıkırım diye çantama koydum.Odadan çıktım toriel heralde mutfaktaydı.Aşağa doru inen bir merdiven vardı,bende aşağıya iniyim dedim.ve indim karanlıktı ama hiç bişey görünmüyordu. Sonunda karşıma bir kapı çıktı.kapıyı açtım ve kapadım. Arkama baktığımda çok güzel bir manzara vardı.ağaçlar yemyeşil çimenler kuşlar ve bir tane de kasaba? Kasabaya indim herkez bana bakıyordu.birden tavşan bir kız yanıma geldi.ve "bu inanılmaz sen bir insansın?!"Dedi. Bağrarak herkez bu sefer cidden bana baktı ve toplanmaya başladılar. Soru yağmuruna tutuldum birden ama en sonda beni bıraktılar yada ben onlardan kaçtım. Neyse çimenlerde oturmuş dinlenirken birden bir ses duydum.
"Lütfen bırakın beni"
Diye bağırıyordu.ben otarafa giddiğimde bir iskeleti dövüyorlardı.Ben naptıgımı bilmeden hemen onun önüne geçip "bırakın onu" diye bağırdım.Adamlardan biri"ćekil" diye bağırdı.bende "oh öylemi beni geçmeniz lazım" dedim ve adama Şamar attım.diğerleride üstüme sopalarla geliyordu.birisi sopayı bana vurmaya çalıştı ama ben eğildim ve ona tekme attım.sonradan diğerlerine kaçıp gitmişlerdi.ben iskelete döndüğümde yanına koştum hemen kafası kanıyordu.Çantamdan sargı bezi aldım ve onun kafasına sardım. Benden korkmuş gibi görünüyordu."Benden korkmana gerek yok"
Dedim ve Devam ettim "hey senin adın ne? Benim frisk" dedim.oda sonunda ağzını açcaktı ki bi ses geldi ve geri kapadı.Sesten korktuğum için kaçtım ordan köylüler sandımıştım.Neyse oraya sonra gelirim dedim ve ormana yürümeye başladım..*Night in gözünden*
O kızda kimdi öyle acaba,gelip bana yardım etti.ama kardeşimin sesini duyunca korkup kaçtı.O kaçtıktan sonra kardeşim dream yanıma geldi.
"Night!? O sana bişey yapmadı dimi?!"Dedi bağrarak devam etti sözlerine "şükür hiç birşeyin yok köylüler yanıma geldi ve bi kız olduğunu bizi dövdügünü söylediler!"
Çok hızlı konuşmuştu. "Hey sakin ol dream o bişey yapmadı" " Nasıl yapmadı o sana zarar verebilirdi!" "Dream bak bana güven o kız bişey yapmadı köylüler yalan söylüyorlar"dream yanıma oturdu ve "düşüncem"dedi.Bence o kız iyi birisi yoksa beni kurtarmazdı.Adı ise friskmiş.neyse kardeşim uyumuş bende kardeşimle birlikte uyyuyim dedim ve gözlerimi kapattım . İnşallah oda benden nefret etmez.....
*sabah olunca*
Gözlerimi açtığımda dream hala uyuyordu. Aklıma o dünkü olan olay geldi birden.
Neyse ya bende kitabımı okuyayım. Kitabımı aradım ama bulamadım.çalılıklara baktım ama yoktu. Dream 'in uyandıgını gördüm.
Gözlerini ovalayarak bana "Günaydın abi"dedi. Bende ona "günaydın" dedim ardından devam ettim."Hey dream kitabımı gördün mü acaba ?" "Hayır abi en son sendeydi"dedi.Kesin zorbalar aldı ve biyere fırlattı lar. Dream yanıma gelip bana "abi ben Kasabaya iniyorum gelicekmisin?" Dedi. Bende ona "Hayır dream ben burda kalıp kitabımı okuyacam"dedim ve gülümsedim O da gülümsedi. Ve gitti Kasabaya bende kitabımı aramaya başladım.
*Frisk ' in gözünden*
Gözlerimi açtığımda bir ağacın gövdesinde uyandım. Tabi ya ben en son ormana girmiştim ve uykum gelmişti. Ağacın gövdesinden kalktım,çantamı çıkarıp içini açtım.Toriel 'in verdiği dilim turtayı çıkardım ve güzelce yedim.
Karnım doyunca kalacak yer aramaya başladım. Sonradan dünkü o iskelet geldi aklıma.
Onun yanına gidebilirim. Hem tanışmış oluruz. Onun olduğu yere yürümeye başladım.
Ormandan çıktım sonunda, yine o kırlar ve kasaba. Ağaç ilerdeydi. Bende oraya doğru ilerledim.
Ama yine orda kalabalık vardı.Ve yine o iskeleti dövüyorlardı. Bende otarafa koştum ve adama uçarak Osmanlı tokatı çaktım. (Şaka şaka) otarafa doğru koştum yine zorbalarla savaştım. Bu sefer ağır yaralanmıştım ve başım çok ağrıyordu. Zorbalar gittiler ama benim her tarafım yara bere içindeydi. Birden iskelete döndüm.
Frisk:"hey sen iyimisin?"
Night:"evet ben iyiyim asıl sen iyimisin?"
Sonunda konuşmuştu.
Frisk:"iyiyim bende " ama iskelet üzülmüşe benziyordu.
Frisk:"hey sorun ne?"
Night:"Beni neden korudun ki ben bunlara hakediyorum."
Frisk:"neden öyle dersin ki sen bence iyi birisin"
Night:"sen buralarda yeni olmalısın bu arada adımı söylememiştim dün değil mi ? Adım Night"
Frisk:" tanıştığıma memnun oldum Night zaten sen benim adımı biliyorsun"
Night birden gülümsedi bende ona gülümsedim birden ses duydum. Oraya baktığımda küçük bir tane iskelet bize koşarak geliyordu.
Dream:"abi! iyimisin........oh Merhaba"
Bende ona "Merhaba" dedim. Birden iskeletin gözleri parladı ve birden bağırdı."Abi sen yeni arkadaş bulmuşsun!" Night ise "evet dream baksana sen buraları ona gezdirsene hem daha yeni gelmiş"Dream in gözleri daha çok parladı.ve "Tabiki" Dedi. Tam biz giderken night a "bizimle gelirmisin " dedim. Oda "ha-" "Tabiki olur dimi abi gelirsin bizimle" Dedi Dream atılarak.
Nightin elini tutup birlikte gezmeye çıktık......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
*dreamtale* Kalp
AdventureMerhabalar yeni kitaba hoş geldiniz bu kitapta dreamtale frisk in nasıl düştüğünü ve hayatını anlatıyor.