7.bölüm star sanslar

11 1 0
                                    

Night in odasının kapısını çaldım. Gir sesini duydum. Beni görünce kalktı yerinden hemen.

Dt frisk:"şey dün olanlar hakkında konuşmamız gerek"

Nightmare bi nefes çekti.

Nightmare:"öncelikle senin orda ne işin vardı uh lanet olsun bunu öğrenmemen gerekirdi!"

Dt frisk:"yani biliyorsun ve bana yalan söylüyorsun night!"

Herkez bizim bağrışımızı duymuşlar ki kapıdan bize bakıyorlardı.

Dt frisk:"bana niye yalan söyledin"

Nightmare:"sen gitme diye frisk hem öldürmek bişey değil intikam alıyoruz gel birlikte alalım"

Dt frisk:"Hayır! Olmaz ben iyiliğin tarafındayım kötülüğü asla seçmem vede sen en iyi arkadaşına yani dostuna yalan söyledin!"

Gözlerim dolmuştu. Nightmare bana sinirli bakıyordu. Herkez ise şaşkındı.

Dt frisk:" ben gidiyorum"

Nightmare:"hiç biyere gitmiyorsun frisk bizimle burda kalıyorsun!"

Dt frisk:" nedenmiş o benide mi katil yapıcaksın ha!"

Nightmarenin gözlerini doldurmuştum. Anlık sinir ile odama gidip eşyalarımı topladım.

Tam çıkacakken nightmare arkamdan bağırdı.

Nightmare:"iyi git ama seni birdaha görmeyim yoksa acımam ona göre frisk!"

Arkama bile bakmadan şatodan çıktım. Çok uzaklara gittim. Artık bir ormanın içindeydim. Çok üzülmüştüm.

Yorulunca bir ağaç kütüğünün üzerine oturdum. Birden duygular baskın gelince ağlamaya başladım.

Kapşonumu çektim. Aslında dışarısı hala soğuktu. Yağmur bastırdı. Hala ağlıyor ve Üşüyordum.

Gözlerim kapanıyordu. Ama ben açık tutmaya çalışıyordum. Birden bir portal sesi duydum.

???:"aman tanrım bu soğukta napıyorsun?! İyimisin" o kişiye baktım.

Dream..

Birden night aklıma geldi ve daha kötü ağlamaya başladım. Dream yanıma geldi ve yanıma oturdu.

Ne olduğunu sordu. Ben cevabı vermedim. Sonradan bana gelmemi işaret etti. Elini tuttum. Beni biyere ışınladı.

Gözlerimi açtım. Baktım ki burası sakin bir au du.

Dream:"hey burda güvenli olucaksın adın ne? ben dream"

Dtfrisk:"mennun oldum ben-"

Blue:"oh hey dream nasılsın!? Oh insan!!"

Blue bana sarıldı o an şapkam açıldı.
Dream donup kaldı. Bana şaşkın gözlerle bakıyordu.

Dream:"Frisk?! Aman tanrım yaşıyorsun!?"

Dream yanıma gelip sımsıkı sarıldı. Bende ona sarılmayı ihmal etmedim.

Geri ayrıldık. Olanları anlattım dreame. Üzüldü ama belli etmedi. Sonradan birlikte onların evine gittik.

Eve geldik kapıyı açıp girdik içeri. Ben bir kanepeye oturdum. Dream de karşıma oturdu.

Oda bana anlattı herşeyi. Nightmarenin ekibiyle savaştığını, auları koruduğunu ve bir star sanses grubunun olduğunu söyledi.

Blue yanımıza geldi. Bize kurabiye yapmış. Kurabiye den bir tane aldım ve tadı muhteşemdi. Hayatımda yediğim en güzel kurabiyedi.

Blue ya ellerine sağlık dedim. Oda mutlu oldu tabikide. Inkı sordum.

Onlarda au merkezinde olduğunu söylediler. Dediklerini göre bütün Auların kağıtları yani dünyaları ordaymış orda yer çekimi yokmuş ve ınk bir tehlike olduğu zaman onlara hemen portal açıp haber veririmiş.

Inkın diğer adı Auların koruyucusu olarak bilinirmiş. Benim uykumun geldiğini söylediğimde dream bir odamız olmadığını ama ınk gelince halledeceğini söyledi. Kendi odasında yatmasına izin verdi.

Bende yatağın içine girdim ve dream e teşekkür ettim. Kendimi tatlı rüyalara daldıttırdım.

........................................................................

Gözlerimi açtım neredeyse akşam olmuş. Okadar çok mu uydum ya ben? Neyse ne saate baktım. Gecenin 3:00 gösteriyordu.

Susadıgımı fark ettim. Ve Aşağa kata yani mutfağa gittim. Mutfağa gelince dolabtan bir bardak aldım. Suyu doldurdum ve içtim.

Sonradan geri üskata çıkacaktım ki dream i kanepede uyurken gördüm. Hayır bide üstüne bir şey örtmemiş üsütecek.

Bende bi yerden battaniye aradım ve buldum dreamin üstüne serdim. Sonra üst kata çıktım dreamin odasına geçtim ve yatağa yattım.

Gözlerimi yine kapattım

........................................................................

Perdelerden güneş ışıkları vururken uyandım. Aşağıdan bir takım sesler geliyordu. Bende üstümü değiştirip aşağı kata indim.

Bizimkiler yine kavga ediyorlardı. Onlar ınk ve dream. Kahvaltıyı kim yapacaklar diye kavga olurmu ya.

Ink:"bak dreamciğim sen hazırlasan benim işim gücüm var"

Dream:"ama bak sen yapsan olmuyormu daha dün yaptım ben"

Onlar kavga ederken bende blue ya yardım ediyordum.

Sofrayı hazırladıktan sonra onları çağırdım. Kavga hemen kesildi. Bize boş boş bakıp masaya geçtiler.

Tam yiyecekken ınk durdu.

Ink:"arkadaşlar underfell tehlikede"

Hemen bizimkiler kalktı. Dream bana döndü.

Dream:"Frisk kapı çalarsa açma ve biz gelene kadar evde dur"

Bende kafamı salladım. Ink portal açtı. Sırayla içeri girdiler.

Onlar gidince bende masayı topladım. Odama geçtim.

Raflarda kitablara göz attım. Hiç biri benim ilgimi çekmedi.

Ama köşede bir tane vardı. Onu seçtim ve yatağa oturdum. Okumaya başladım.

-Dreamin gözünden-

Portal dan geçtik. Tahmin ettiğimiz gibi yine onlar vardı. Ama bu sefer baya bi yıkmışlardı heryeri.

Bizi gördüler ki bölündüler. Inka cross ve Horror , blue ya dust ve bana ise killer ve nightmareydi.

Ben okumu çektim ve nightmareye pozitif bir ok bıraktım. Ama ne yazıkki onu tuttu ve bi yere fırlattı.

Killer Arkama ışınladı ve bir gaster blaster ateşledi. Son anda çekilmesem yanardım galiba.

Sonradan okumu hemen bıçağa çevirdim. Killer le bıçak bıçağa dövüşmeye başladık.

Nightmare kenarda duruyordu sadece. Olan bitenleri izliyor ve sırıtıyordu.

İnka gelirsek oda cross a siyah bir boya fırlatıyor ve hemen kaçıyor. Cross da siyah boyadan kurtulup ona bıçak atıyor. Horrora gelirsek o boyayla kısılıp kalmış durumda. Ama baltasına ulaşır ulasmaz hemen boyadan kurtulup Inka saldırıyor.

Blue dusta kemik fırlatıyor. Dust hemen tabi ışınlanarak hemen bundan kuruluyor. Blue ona kemik darbesi yapıyor ama dustun gözü mora dönüp bir gaster blaster ateşledi. Ama blue kaçtı ve kemik fırlattı.

Killer le savaşımız bitti. Oda bende çok yorulmuştuk. Yinede ben pozitif düşünmeye çalışıyordum. Ama Nightmarenin aurası beni engelliyordu. Yinede elimde pozitif ok yaratmaya ćalısıyordum.

Oluşmaya başladı. Ama birazdaha olursa.. Tam oku yaratıyordumki Nightmarenin dokunaçlarından biri beni tuttu. Ve beni fırlattı. Duvara çarptım.

Kolum kanıyordu yinede pes etmicem...

*dreamtale* KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin