8.bölüm

9 0 0
                                    

Arkadaşlar bu bölümü yavaş okuyun daha iyi oluyor müziği dinlemek daha güzel oluyor.

Ozaman buyrun!

.

...........................................................................

3.kişi bakışı

Savaş bitmişti. 2 tarafta geriye doğru çekildi. Ağır yaralar almıştılar. Her yer yıkılmış çiçekler solmuş vaziyette.

Dream yerinden kalktı. Pozitiflik ok yarattı ve yayını çekti. Bıraktı.

Nightmare ye gelmişti ok birazdaha güçsüz kıldı. Kolları bir sağ bir sola dönüyordu.

Blue yere uzanmış yatıyordu. Yinede kalkmaya çalışıyordu.

Ink ise errorun iplerine takılmış kalmıştı ve olanları izliyordu.

Nightmare kollarını sallayarak
"Dream artık pes etmelisin! Son altın elmayı bize ver hemen!"

Bunun üzerine dream
"Asla! Sana onu vermiyeceğim kardeşim!"

Nightmare sinirlenmişti.
"Ozaman biz kendimiz gelip alırız :)"

Sırıtmıştı nightmare.
Nightmare dokunaçlarıyla hemen ileri doğru atıldı. Dream biraz zorlanıyordu haliyle.

O sırada nightmare daha'da gülüyordu.

Blue ve ınk'ta yorulmuştu. Ama yinede ölümle kalıncaya kadar devam ediyorlardı.

Sonunda savaş sona erdi bunun sebebi ise Error oldu. Oda atak yapınca star sans'lar karşı koyamayıp yenildiler. Au da kimse kalmayınca bad sans'lar gitti.

Geriye sadece yıkılmış bir au da star sansesler kaldı.

--------------friskin gözünden-----------------------

Çalışıyorum ama zor. Herneyse bir ses duydum aşağıdan portal sesi geldi. İndimki bizimkiler yara bere içinde hemde çok kötü şeklinde.

Hemen koştum yanlarına "ne oldu size" dedim. Aslında belliydi yinede sorasım geldi.

"Off yenildik ya" dedi blue.

"Al bendende okadar off" dedi ınk.

Dream: "üzülmeyin bidahakine yenilmeyiz... Ow frisk acıdı"

"Hehe üzgünüm dream"

Dreamin yaralarını sardıktan sonra ınka geçtim.

Ink'ta bitince blue ya geçtim.

"Off ben gidip underfelli yenileyim" dedi ınk ve mürekkep portalıyla gitti.

"Blue bitti artık özgürsün" dedim.

"Sonunda teşekkürler Frisk" dedi blue ve yerinden kalkıp mutfağa gitti.

Sadece dream ve ben kalmıştık. Hiçbirimiz konuşmuyordu. Ben de bir konu açayım dedim.

"Hey dream nasılsın?"

"İyi değilim Frisk" dedi. Bende sordum.

"Neden iyi değilsin Bir sorunun mu var?"

Bir of çekip konuşmaya başladı.

"Şey kardeşimi düşünüyordum da"

Onu deyince yüz ifadem yumuşadı.

"Ben de onu çok özlüyorum ama yapacak bir şey yok. Belki geri getirebiliriz belki de getiremeyiz ama bunun için üzülmemen lazım çünkü olan olmuş.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

*dreamtale* KalpHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin