KEDİ SUŞİ

12 2 0
                                    

      Annem bir akşam iş çıkışı eve gelirken beni aradı.Asya biraz gecikebilirim ,beni merak etmeyin dedi ve telefonu kapattı.Neler oluyor,babacığım?Annem yine ne işler peşinde?
      Yaklaşık bir saat sonra kapı çaldı ve ben heyecanla kapıya koştum.Annem,kızım ben geldim dedi.Tabii ki yalnız değildi.İnce bir miyavlavama sesi geliyordu.Çok mutlu oldum.Koşarak annemin kucağından almaya çalıştım.Yavrucak o kadar korkmuştu ki elimi uzattığımda kaçıyordu.
      Asya ona biraz izin vermelisin.Bize alışması gerekiyor.Ama ilk önce karnını doyurmalıyız yoksa bizi bile yiyebilir.Evde başka bir kedimiz olduğu için herşeyimiz vardı.Hemen mama ve suyunu koyduk.Annem çok haklıydı öyle çok acıkmış ki mamasını kıskanarak,mırıldanarak yedi.Sonra da hemen banyoya sokup güzelce dalinle yıkadık.Yavru kedicik simsiyah,gözleri boncuk boncuk bakıyordu.
      Off ya şimdi bunda pirelerde vardır demeye kalmadan  iki üç tanesi göründü.Annem elleriyle teker teker yakalayıp öldürdü.Yavru kedicik çok rahatlamıştı.Hemen kurulayıp,sepete koyduk.Karnı tok,sırtı pek uykuya daldı.Anneciğim,bu güzel yavruya ismini ben koymak istiyorum dedi.Adı Suşi olsun ,lütfennnn!Tamam ,kızım çok güzel bende sevdim.
     Diğer kedimiz Luna'yı ayrı bir odaya kapatmak zorunda kaldık.Aslında çok akıllı bir kedicik ama yine de bebek kediciği korumamız gerekiyor.
     Artık Suşi yeni evinin tadını çıkarıyor.Merak etmeyin Luna ile çok iyi anlaşıyorlar.Hatta üçüncü kardeşleri de oldu.Arada kavga etselerde üçüde hayatlarından memnunlar.Tek sorun babamız henüz alışamadı.

ÇOCUK HİKAYE VE MASALLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin