(Changbin'in gozunden-
yerim o gozleri salak😍🤭👋🏻)_________________________
Gunesin yuzume vurdugu isigi ile, gozlerimin kamasmasi ile uyandim. Dun neler olmustu?
Ahh.. Jeongin ile olan sevismemiz..
Buyuk yatakta Jeongini gorme umudu ile arkami dondum.
Kor muydum?
Pamugum neredeydi?
Hizla ayaga kalkip teker teker her yere bakmistim. O yoktu.
Neler oluyordu?
Belki erken kalkip okula gitmistir. Ne bileyim, proje falandir herhalde.. Degil mi?
Bu dusunce ile rahatlamaya calismis ustumu giyiniyordum. Siradan erkek giyinisi.
Siyah esofman uzerine beyaz oversize tshirt ve giymedigim, ama nolur nolmaz cantama koydugum yesil deri ceketim idi.
Kahvalti edecek halim yoktu, yorgundum.
Anahtarimi, cantami ve telefonumu almis evden cikmistim.
Tam ciktigim an bizim okulun onunden gecen otobusu gordugum an kosarak yetistim.
En arkanin bir onu olan tekli koltuga oturdum ve telefonumu elime alip kilidi actim.
emina koduklarim
bilin bakalim neler oldu
dedos:
ne oldupic huncan:
boyle giris yaptiysa kesin
erik dalini soylicekmaterial'im:
yok lan
ciddiye benziyo
nau nau hyunjindedos:
cevap versene malpic huncan:
ALOOOOOOOmaterial'im:
SAGDAN SOLDAN DIGIDIK
DIGIDIKdedos:
ALTTAN USTTENpic huncan:
DIGIDIK DIGIDIKMesajlara tam cevap yazacakken sofor para istemisti. Ayaga kalktim ve gereken parayi soforun uzattigi eline biraktim.
Bir sure sonra okula yaklastigimizi gordum. Sofore rica ettikten sonra durdu.
Otobusten indim ve okula adimladim. Beni bekliyordu degil mi?
"Arzu'm yerine gelince.. Beni bir kenara atacaksin, cop gibi, degil mi?"
Bu sozleri ardindan kendisinin cekip gitmesi ayri sacma, not birakmamasi ayri sacmaydi.
Siralar hala yerinde zil daha yeni calmisti. Ilk tenefuste Jeongin'in sinifina gidip ona bakacaktim.
Chan, Hyunjin ve Felix'in bana dogru geldigini gordum.
Chan konustu:;
"Niye bakmiyosun olm mesajlara sigir miyiz burda biz"
Hyunjin katiliyormus gibi kafasini salladi,
"Harbi lan, it!"
Felix sakince bakislarini bana yoneltti. O heo sakindi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything is a lie - Changin
Short Story"Arzu'm yerine gelince.. Beni bir kenara atacaksin, cop gibi, degil mi?" _________ Her sey yalandi. Jeongin sadece alay konusu yapmisti:; Changbin'i. _________ ☆☆