(Changbin'in gozundan yazim-
yerim o gozleri salak😍)Kulagina fisildamamla birlikte sirittigini hissettim. Nefes alis-verisi yavaslamisti, daha deminkinin aksine.
Geri cekildim, ve direkt pembe pamuga yapistim.
Jeongin'in, o iki et parcasi:;
Hayatim olmus, kim bile bilirdi ki! (?)Karsilik verdi, usulca. Uzerime dogru geldi. O sirada iki elimi de pamugun kalcasina atip, acitmayacak sekilde sıktım.
Geri cekildi ve fisildadi:;
"Damarli ve kas yogun olan ellerin arasinda, cok guzel durdu kalca yanaklarim."
Sesi.. TANRIM O SES TELLERININ ALTIMDA INLEMESINI ISTIYORUM!!!
"Emin olun Bay Yang, sizi becermem icin bana yalvaracaksiniz."
Yatagin ucuna dogru oturdum, daha dogrusu Jeongin beni itti ve yataga oturtturdu.
Daha sonrasinda, iki bacagini yanlarima alarak kucagima oturdu ve dilini disari sarkitti. Aninda dili ile kendi pembemi bulusturdum. Bir elimi Jeongin'in sacina, diger elimi kalcasina atip cilginca hem siktim, hemde kendime dogru cektim.
Ayrilmak istemiyordu ki, iki kolunu da boynuma dolamisti.
Onun bu muhtesem bedenine sectigim saten elbisenin askilarini yavasca sag ve sola indirdim. Jeongin ise, kravatimi cozmus gomlegimin dugmelerini cozuyordu.
Bacaklarindan tuttum ve ayaga kalktim, arkama dondum ve Jeongini yataga yatirdim ve saniyesinde uzerine ciktim.
Konustu.
"Hizlisiniz bakiyorum?"
Cevap verdim.
"Hizlandiran sensin guzel tilki."
Siritti.
Pamugun elbisesini cikartmak istedigimi anladiginda sirtini hafif yukari kaldirdi ve fermuarini acmama izin verdi. Demir parcasini asagiya dogru yavasca cekerken sabirsizlikla konustu.
"Hadi ama!"
Gulumsedim, ve devamini hizla cekerek elbisesinden kurtardim. Yineden iki et parcasina yapistim ve ayni sirada elimi sicak karninda gezdirdim. Tirsmis olacak ki hafifce irkildi. Isaret parmagimla daireler cizerek penisine dogru ilerleyen elim ile hafifce agzindan,
"hhmm.."
Mirildandi.
Ve konustu:;
"Hizlan."
Iki et parcasindan ayrildim ve boynuna indim.
Kendime ait izler birakmayacaksam, ne anlami kalirdi ki?
Ilk once boynunun her tarafini optum ve dilimi gezdirdim. Sonrasinda ise ilk atagi yaparak hafif isirdim ve optum. Ve..
'-Iste fahise'nin, o guzel inlemesini duydum. Hem aci icerisinde, hemde zevk icerisinde bulunduran o medusa'dan aldigi sesinin, inlemesini.-'
"Bedenimde imzani barindirdigin icin t-tesek-"
"Sshh.. sadece anin tadini cikar."
Ayni seyi, bir, iki, ve sayilamayacak sekilde tekrarladim. Geri cekildim, sanat eserime baktim.
Sevdigim adam'in vucudunda sanat eserim vardi..
Boynundan ayrildim ve gogus uclarina dogru ilerledim. O kadar sertti ki uclari, su an aletinin ne kadar sizdirmis olabilecegini bile tahmin edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything is a lie - Changin
Short Story"Arzu'm yerine gelince.. Beni bir kenara atacaksin, cop gibi, degil mi?" _________ Her sey yalandi. Jeongin sadece alay konusu yapmisti:; Changbin'i. _________ ☆☆