5. cilekli nemlendirici

294 27 54
                                    

Optu.

Dudagimdan optu.

Ve bende karsilik vermedim.
Aslinda, o kadar doyulamaz bir sekilde opmusti ki, karsilik vermek istedim. Ama, ne de olsa yeni tanimistim ve bana yazdigi gunden beri olan konusmalarimizi goze alinca..

Sanirim kendimi tutamayacaktim.

Bir elimi beline attim ve kavradim, diger elimi
ise yanaginin kenarina goturup oksadim, ve memnuniyetle karsilik verdim.

Sasirmis olacak ki sanki bocek gormus gibi bir saskinlikla geriye cekildi ve anlik cigligini atti.

"Mal misin lan niye bagiriyosun gerizekali!!"
Ayaklari birbirine dolandi ve popisinin ustune dustu. Keske benim kucagima dussey..- TANRIM
CHANGBIN NE DIYORSUN? Sacma dusuncelerimi bir kenara biraktim ve ortaya bir gulus biraktim. Bana bakti, baktigi an sustum ve gulumsemem yavasca soldu. "Bir an karsilik verince, heyecan ve sevincten.." Bir elimi ona destek olmak amacli uzattim.

Elimi kavradi.

Elleri bir pamuktan daha yumusakti..

Buyumus goz bebeklerime bakti. Bende o'nunkilere. Tuttugum pamugu kendime dogru cektim ve ayaga kalkip dengesini kurmasinda yardimci oldum. "Ne be? Parami getirmissin iste bende senin arzunu yerine getiriyorum. Boyle anlasmamismiydik?" Onaylarmirscasina ses mirildandi. "Hmhm." Gulumsedim, o da gulumsememe karsilik verdi ve gulumsedi.

Yanindan gecerek carprazimda olan kapiya adimladim ve kapiyi kapattim. Geri, 'pamuga' dogru yururken geri adim atti, durdum. "Sorun ne?" diye sordum. Dolmus gozleri ile bakistim. Hafifce saskinliktan dudaklarim aralandi. Pamuk basini biraz one egdi ve oyle bir ses tonuyla konustu ki, butun hayatinin acisini, maruzlugunu bu konusmasinda yansitmisti.

"Arzu'm yerine gelince.. Beni bir kenara atacaksin, cop gibi, degil mi?"

Duydugum an..
Her seyin farkina vardim. O' bana gercekten deger veriyordu, belli'idi. Ciddi bir sekilde bana hisleri vardi.

Maybe .. I fell in love with him at first sight?
Hm.. I fell in love.:; Jeongin.

Ellerimi iki yana biraktim ve iyice sıkıp, yumruk yaptim. Sinir miydi bedenimi saran, halat. Yoksa Mahcupluk muydu beynimi bogan bu gafil?

"Hayir."

Basini geri kaldirdi, bana bakti. Ben ise o'na.

"Nerede'ise bir haftadir konusuyoruz, ama bu sacma. Daha yeni tanismis oldugum sen, ve sana karsi olan duydugum deger, 'cok sacma.' Bana ilk attigin fotograf da bildigin kalkti aq"

"LAN BI DRAMA YAPALIM DEDIK ONU DA BOK ETTIN ANASINI SATİM"

Kahkaha attim, o'da kikirdadi. "Fotograf da cok tassaklisin lan, gercekte daha cok tassin ama¡¿"

"Sagol askim. Sen de tas yiginisin amk kaslara bak o kollarin arasinda uyumak istiyorum. Gece'nin ardindan sabah sana kahvalti hazirlamak, gulumseyen kasli kol seklinde omlet yapmak istiyorum.."

"YUH LAN, HARBI NASIL DAYANDIN PESIMDEN KOSTURMAYA BINC"

"Binc ne amk vinc gibi"

"Pic degilde binc gibi dusun"

"Bir kere daha opsem?"

"Opusmenin de fazlasini yapalim? Sonucta bende sana cok bos degilim." (kafaniz karismasin bu changbinin sozu)

"N-"

Ayay neler oluyor🤭Bir sonra ki bolum smut mu olsa😟Bilemedim😡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayay neler oluyor🤭
Bir sonra ki bolum smut mu olsa😟
Bilemedim😡

 Everything is a lie - Changin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin