Simdiden soyluyorum. Eger bu sarkiyi dinlemeyecekseniz bu bolumu okumayin. Lutfen, okumayin. Hatta direk cikin, kapatin telefonu. Eger bu sarkiyi dinlemeden bu bolumu okursaniz. Tanri sahidim olsun ki hakkim size haram olur. Ciddiyim, cok ciddiyim. Eger bu sarkiyi dinlemek dahi de istemiyorsaniz, siktirip gidebilirsiniz!
Sarkiyi bolumu okuyana kadar tekrar ettirin. 10 kere olsa bile.
(Changbinin gozunden)
***
Hayat? Ahh, hayir. Amcik bir dongu.
Siktigimin hayati sadece gunahlarimizi yasayip olmemiz icin ortaya konulan bir vaka.
Tanri bizim hayatimizda ne yapacagimizi tek tek onceden belirlemis, su saatte sunu yapacagimiza karar vermis ise,
Ve bizim iyiligimizi istiyorsa da,
Neden gunah islememizi de belirlemis?
Sacma degil, sadece dusunuyorum.
Jeongin?
Jeongin hayatimda ki en buyuk hataydi.
Biz onunla en basindan beri,
"Gunaha birlikte burunmus, iki yabanci, biri asik, biri cahil"
Olaraktik.
Yaklasik 3 haftadir onunla ne gorusmustum, ne bakismistim, ne yazismistim, ne de konusmustum.
Hayatimin yuz karasiydi.
Ah, zil caldi, bir dakika!
***
Depresyonda miydim bilmiyordum, sadece kirli hissettigimden butun gun yatakta yatardim.
Sikica eteklerinden kivirdigim battaniyeyi serbest birakip ayaga kalkmis, kapiya ilerlemistim.
Kapiyi acmis, icimden sovmustum.
Kargocu.
Amina kodugumun orospu cocugu!!!!
"Merhabalar, Seo Changbin olmalisiniz ki evet bu sizsiniz. bunu size ismini belirtmeyen birisi gonderdi. Soyle vereyim."
Uzatti, bende aldim.
"Lan yine mi sen! Bu arada neden ismini belirtmemis? Anonimin vucut bulmus hali mi?"
"Ismini soylemedi ama, cok israr ederse sizin ona 'pamuk' hitabi ile soylenmenizi istedi. Her neyse, iyi gunler Bayim! Ha bir de, sanki ben sana cok merakliyim amcik yerden bitme. Hatirladin mi beni?"
"Derken? Nerden taniyim olum s-...Sss LAN MINJUN SEN MISIN?"
"PUAHAHAH HATIRLADIN SONUNDA LAN BEN ILK KARGOYU GETIRDIGIMDE HATIRLADIM DIREK SENI!!!! AMCCCIIIIIKKK YERDEN BITME!"
Sey, evet!
Ortaokulda cok yakin olmasakta konustugum, lakabimi amcik yerden bitme olarak belirten Kim Minjun. COK GICIK IT
"LAN IT SOYLE DEMEYI KES YA SENIN YUZUNDEN OKULDA KI HERKES AMCIK YERDEN BITME DIYE HITAP EDIYOR BANA!!! Bu arada ifsami fotokopi cektirip altina lakabimi yazdiranin sen oldugunu ogrenmistim son donem. Intikamimi hala almadim, bekle sen.🤗"
"Yuh lan nasi ogrendin?"
"Her yerde adamim var lan benim! Bu arada numarani versene kaydedim."
"///*
"Tamamdir kaydettim."
"Sen intikam mi alicam dedin? Olm bu boyle en fazla ne yapabilirsin ki?"
Kolumu yukari dogru kaldirip siktigimda kisa kollu t-shirt'umden tasan kaslarim ortaya cikmisti.
Gordugu gibi arkasini donup yurumeye baslamis, "Abi affet kulun kopegin olayim."
"KIM MINJUN ANANI SIKTIM!!!!"
Geri motoruna ilerlediginde bir sey demeden sertce kapiyi kapattim.
Ugrasamazdim.
Ve kapattigim gibi de mutfaga ilerleyip elimde ki paketi cope firlattim. Atmadim yani direk firlattim anasini satayim cop kutusu yere dustu.
Of! Her yer cop oldu lan!
Temizleme amacli geri cop kutusuna yurudugumde bastigim muz kabugu ile yere gotumu cakmistim.
MUKEMMEL BIR GUN DEGIL MI? 🤗
Kufurleri yagdirip ayaga kalktigimda sinirlenmistim, cok.
Ve dayanamadigim gibi de paketi almis koltuga oturmustum.
Yavasca ve narince actim.
Saka yapiyorum ahmaklar.
Kalpli bir paket vardi onumde!
Yirtarak actim ve gordugum sey ile sok oldum.
Pamuklari silikon ile yapistirmis ve butunlestirilmis bir kalp sekli vardi onumde.
Uzerinde de bir not.
'Yarin gece 23:50, Han nehri."
Pamuk? Randevu? Han nehri?
En son Jeongin ile Han nehrine gittigimizde icime dokunan sozleri olmustu.
"Eger bir gun seni hayal kirikligina ugratirsam, zorunda olarak yapmisimdir."
Ciddi miydi bu manyak? Inanmali miydim? Kanmali miydim bu iki kisilik oyuna?
Kafam karisikti.
Ama eminim ki, oraya gidecek, kalbini paramparca ve yolunmus bir pamuga cevirecektim.
***
selaminhello
nasilsiniz canikolarim
UF BINNIE'IM YA😭💋💗
neyse ahmaklar
babay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Everything is a lie - Changin
Short Story"Arzu'm yerine gelince.. Beni bir kenara atacaksin, cop gibi, degil mi?" _________ Her sey yalandi. Jeongin sadece alay konusu yapmisti:; Changbin'i. _________ ☆☆