6. neler oluyor hayatta

223 26 14
                                    

(Changbin'in gozunden)

Evet, su an evimin ortasinda Jeongin'in bos bakislarina karsilik veriyordum. Parayi getirmis sonucta, istedigi seyi yapalim dedigimde niye donup kaldi ki?

Ee, aslinda sacma. 1 Milyon dokar karsiliginda olan sex teklifi, asiri sacma.

Ama hem parami alacaktim. Hem de biraz hisler tasidigim cocukla yatacaktim. Ne olmus yani? Tch.

J: "Dedigini tekrarlar misin? Benim icin tanricanin cennetten gonderdigi sesin gibi ses var da"

C: "Dedim ki, ne yapacaksak yapalim, bende sana cok bos degilim. Simdi anladin mi?"

J: "He sey.. E-"

Daha fazla dayanamadim cunku boyle devam edersek cok bos konular hakkinda konusacaktik.

Iki elimi de pamugun beline sardim, kendime dogru cektim ve dudagindan opmeye basladim.
Saniyesinde karsilik vermesini de bir detay olarak soyliyeyim. Dudaklari.. Tam bir cilek ile pamugun birlesimi gibiydi.

Evet bu cocuk tamamen pamuktan yapilmis.

Ha bu arada aramizda yaklasik 3cm gibi bir sey var, o benden uzun.

Hafif geri cekildi, ve anladim ki dillerimizi birlestirmek istedi. Geri cekildim ve dilimi disari cikarttim onun da ayni seyi yapmasiyla dil birlesmemiz baslamisti. (nediyecegimibilemedim)

Sanirim, ilk yapislarindaydi, cunku nasil kavrayacagini pek bilmiyordu.

(⚠️🔞🚫)

Dillerimizi ayirdim ve yeniden dudagina yapistim. Ustune dogru gittim, geriyr dogru adimlar atti. Dudaklarimizi ayirmadan hafif egildim ve bacaklarindan tutup kucagima 'oturus' seklinde aldim. Hala derince, bolunmeyecek sekilde opusurken, hafifce ayrildim.

C: "Bir dakika merdivenleri cikmam gerek aaa koskocaman oturma odasinda mi devam edelim?"

J: "Bana uyardi aslinda, her yer."

C: "Ma-"

J: "Hem sen takim elbise giymiyor muydun?"

C: "Senin tilki kulaklarin nerde?"

Gulumsedim, zortlamisti.🤙

_________________________________________________

selamin hello👋🏻
nassiniz canikolarim
iyisiniz ins
neyse
2 yb daha gelicek ama oglen 2 gibi
cunku
riwn ablaniz
go to the school
ok?
ingim mukemmel sorgulamayin
82 almistim
neyse

YB OGLEN GELICEK
👋🏻👋🏻

 Everything is a lie - Changin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin