الحلقه ال17

1.8K 107 7
                                    

#Part_17☆.
#مِلك_وحش_الصعيد♕.

سويلم.... هاخدك انتي وفرحانه نعملو مشوار اصغير  اكده علشان بكره معاودين الصعيد.

بشاره.... انا مبقتش فاهمه حااجه خاالص يا سويلم

سويلم.... الوكل جاهز ولا لسه.

بشاره...  توه الموضوع يا سويلم.

سويلم شدها من دراعها.... اسمعي الكلام يا بشاره وبلاش الحديت الي ملوش عازه.

بشاره قامت وقفت.... وسع كدا انا عارفه لي داا كل واحد ماشي بمزاجه امااال فين حقوق المرأه.

سويلم... في المطبخ.

بشاره... ااااه يااارب صبرني بقي.

سويلم بلا مبالاه وبيكمل شرب الشاي.... ان شاء الله.

بشاره دخلت بغيظ.... طبعاً هي الرجاله هتتغير كلهم صنف واحد.... فرحااانه متنسيش تحطي الملح في الرز يكش زنوبهم تتظبط.

سويلم بضحكه خفيفه..... ههههه ستات!

في الفيلا عند بكر.....

مازن واقف جمب جنه وبكر بمشي قدمهم.... انام اييي مش هتحسووو بالمسأوليه ابداً جننتونييي.

جنه... بابي انا ذنبي اي هو مااازن السبب اه.

مازن... يا عيني عليك يا غلبان كله حاطط عليا اي يا جماعه ما توحدو الله مش كدا تؤ.

بكر بغيظ... بااض انا اعمل فيك اي علشان يجيب نتيجه.

مازن بكره....اتنين سندوتش برجر مشكل الله يسترك والنتيجه هتظهر باذن الله.

بكر... ليــــــــه حق الضابط يتنقل العنايه المركزه بسببك.

مازن نزل علي ركبه .... الله يا بك بك استحملني يا اخي داا انا اخوك  اااه كنت فكرك ضهري طلعت قطمه وسط انتي فييين ياا مامااا لاااء انا بتقطع من جوايه ونسبت طعم الفرح.

جنه... لوولوولييي شاطر با زيزو بتعرف تمثل حلو.

مازن.... بجد يا جنجونه اقدم في معهد سينما.

بكر.... اصوووت.

مازن.... لا الطم يا حبيبي بس.

بكر... نفسي بس حراممم.

مازن.. اي رئيك نصوت كلنا ونعمل دويتو حاكم تنا احب الندب علي الخيبه والويبه والفاضي والمليان.

بكر..... ههههه حرام عليك با تخي بتضحكني لي عايز احس اني بعاقبك.

مازن سند علي كتف اخوه .... وحد الله في قلبك مش وخدين منها حاجه  وبعدين مبحبش اشوف اقرب الناس ليا زعلان لان قلبي بينفطر فهجوع وبكده ختحصل معادله صعبه لان تموين البيت هيخلص بسببي.

بكر موبيله رن بكركم غريب.... وسع كدااا عايش مع عالم تجلط.

مازن.... رايح فين لسه علي فكره فقره اه يانا يما واسيل الاحزان مخلصتش.

مـِ لك وحش الصعيد.. حيث تعيش القصص. اكتشف الآن