katil değilim

33 1 0
                                    

Kasabada yine güneş doğmuştu esnaflar uyanmış satış yapıyorlar berber Hamit dükkanı açmış ilçeye otobüsler gidiyordu doktor kemal da sağlık ocağına gidiyordu kasabada yaşayan ramazanda uyanmıştı kahvaltısını yapacaktı kızı Çiğdemi sevdi eşi asya kahvaltıyı hazırladı ikisi kahvaltı yapıyorlardı ki kapı vuruldu kapıyı ramazan açtı gelen jandarma idi ramazan çakır burada mı dedi asya gelmişti ramazan çakır benim dedi ramazan sizi Hüseyin Güneşi öldürme şüphesinden dolayı tutukluyorum dedi nasıl olur bunu ben yapmadım diyebildi ramazan derdini karakolda anlatırsın dedi jandarma kelepçeyi taktılar götürüyorlar dı asya onları tutmak istedi ağlamaya başladı hıçkıra hıçkıra ağladı asyanın annesi sultan abisi mehmet ve ramazanın arkadaşı selim geldiler onu durdurmaya çalışıyorlardı o anda türkü çaldı "fani dünyanın yükünü çeke çeke yoruldum ben" onlarda arkalarından karakola gittiler ramazan daha önce Hüseyinle tartışma yaşamıştı ve kavga çıkmıştı asya ramazanı görmek istedi ama göstermediler ramazan nezarethanedeydi avukat istermisin dediler daha olanların şokunda olduğu için hayır dedi sorguya alındı daha önce aranızda kavga çıkmış dediler neden öldürdün nasıl öldürdün dediler ramazan terlemeye başladı şey biz bebemizi kaybettikte ben o sinirle dedi kaldı demek bu yüzden öldürdün dedi resmen itiraf etti dedi şey ben öldürme derecesinde sinirlenmedim katil ben değilim ama o geceyi tam olarak hatırlamıyorum dedi ramazan sorgu burada bitmiştir dediler koğuşa aldılar asya çırpınıyordu dava gününe kadar tutukluydu ramazan selim ve Asya biz sana inanıyoruz dediler ama şimdi ne olacaktı?

kırık kalemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin