Aylin gördüklerinden sonra Asya'nın yanına gitti. Semih'i üzgün gördü ve olanları öğrendi. Aylin Asya'nın refakatçisi olurken semih ve Gamze ameliyathanenin önünde iyi bir haber bekliyorlardı. Dilek Selim'in yanından ayrılmıştı. Selim de olanları öğrendi ve o da ameliyathanenin önünde beklemeye başladı. Sonra Aylin'i gördü Aylin olanları sezdirmek istemesede selim onun bu halini farketti. Aylin'e ne olduğunu sordu yok birşey dedi. Selim var birşey anlat dedi. Aylin önemli birşey değil sadece ablamın hali kendini perişan ediyor dedi ve Selim'in yanından ayrıldı. Ramazanın hücre hayatı devam ederken bu durum sona erdi. Abisinin durumunu öğrenince onun yanında olamadığı için üzüldü. Buradan çıkmalıydı kaçmalımıydı evet bunu yapmalıydı ama sonra böyle düşündüğü için kendine kızdı. Mahkeme günü yaklaşmıştı. Elif ve kemal ameliyattan çıkmıştı. Hastaneden taburcu oldular. Elif'in kaza geçirdiğini öğrenen Huriye fenalaşmıştı. Ama şuan iyi durumdaydı. Asya evine geldi babasıda oradaydı halâ babasına kızgındı ama biraz yumuşamıştı. Dileği evine davet etti o diğer gün akşam gelecekti. Yanına Aylin geldi şu dileği ne diye eve davet ettim gelmesin madem yarın o gelecek o zaman ben yarın gelmeyeceğim dedi ve dışarı çıktı. Asya tedirgindi sabah oldu asya uyandı akşama yemekler hazırladı. Aylin Selim'in yanına gitti dilek gelecek ya mutludursun dedi. Selim ne demek istiyorsun dedi. Aylin onun yanından ayrıldı. Semih ve Gamze Hüseyin ve ailesini araştıracaktı. Semih Hüseyin'in bir akrabasıyla konuştu. Gamze katili bulmayı kolaylaştıracak bir çözüm buldu. Belediyenin hoparlörlerinden katili tedirgin edecek birşeyler söyleyeceklerdi. Akşam olmuştu dilek hazırlanmış ve arabasıyla Asya'nın evine gelmişti. O akşam asya,selim,Gamze,semih ve Asya'nın ailesi vardı. Aylin dediği gibi gelmemişti. Yemeğe başladılar dilek kasabaya yeni gelen avukat idi ramazanın kurtulmasına yardım edecekti. Akşam yemeklerini yerken içeri Aylin girdi değişik görünüyordu belliki olay çıkarmaya gelmişti. Herkeslerde buradaymış dilek hanımı ziyarete geldiniz tabi dedi. Asya iyi değilsin sen dedi. Aylin herkesten beklerdim ama senden beklemezdim abla bu kız buraya bir amaç için geldi dedi. Dilek sen ne demek istiyorsun açıkça söylesene dedi. Aylin sen buraya selim için geldin onu benim elimden almak istiyorsun dedi. Dilek ağlayarak gidiyordu selim dileği durdurdu. Aylin'e dilekle doğru konuş dedi. Aylin hiçbir şey demeden yukarı çıktı bir çanta ayarladı. Asya durdurmak istedi ama durmadı. O şarkı çaldı "saklısın yasaklısın yar gözden ıraksın aşk imkansızı severmiş sende haklısın" Aylin ağlayarak gitmişti ama artık ne yapacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kırık kalem
Fanfichaksız yere hapse atılan adam ve eşinin yaşadığı zorluklar efsane kurgu