Asya çağresizlik içinde iken; selim,semih ve Gamze geldi hadi gidelim dedi Gamze Asya'ya. Asya hayır gitmem ramazanı burada bu halde bırakamam dedi. Gamze ısrar edince hep birlikte eve gittiler. Asya odasına girdi ramazan'ı bekliyecekti evet o gelecekti. Semih evine gidecekti Gamze seni ben bırakırım evine dedi. Semih tamam dedi. Tam o anda kapıya taş atma sesi geldi Koşarak dışarı çıktılar. Hüseyin'in yakınları gelmişti içlerinden biri hepiniz bedel ödeyeceksiniz dedi. Semih siz bizi gündüz gündüz tehtid mi ediyorsunuz basın gidin dedi. Asya'da dışarı çıktı benim kocam masum anladınız dedi asya. O sırada atılan taş Asya'ya geldi. Selim adamlara bir yumruk attı. Jandarma çağırıldı nasıl olduysa serbest kaldılar. Asya koşarak jandarmanın odasına girerek sizin adaletiniz bu işte gerçek suçlular dışarıda gezerken siz suçsuzları içerde tutuyorsunuz dedi. Eve gittiler ramazanda koğuşta üzgün üzgün otururken yanına bir adam geldi dertleştiler. Adamda kardeşinin hırsızlık suçunu üstlenmişti. Ramazan bir köşeye çekildi kafasını duvara yasladı. Asya evde yemek yaparken daldı gitti o sırada Aylin onu ziyarete geldi. Aylin yemeğin Taşmak üzere olduğunu gördü Asya'ya seslendi asya koştu geldi yemeğin altını kıstı. Aylin abla dalmışsın yine ramazan abimi düşünüyordun değil mi dedi. Asya hiç aklımdan çıkmıyor ki orada ne yapıyor ne yiyiyor dedi. Aylin bu böyle olmayacak hadi bizim eve gidiyoruz annemde seni özledi. Asya olmaz ben ramazanı burada bekleyeceğim ayrıca babam ramazan hakkında ileri geri konuşacak dedi. Aylin gel birşey olmaz dedi. Aylin'le beraber babasının evine gitti asya. Gerçekten de öyle olmuştu babası ramazan hakkında ileri geri konuşup duruyordu. Yine böyle bir gün Asya'nın annesi sultan komşuya kadar gitmişti. Asya babasının yanındaydı babası ramazan'ın başımıza böyle bir bela açacağı belliydi dedi. Sinirliydi sonunda öldürmüş birini işte dedi. Asya baba ramazan hakkında öyle konuşma o yapmadı. O yapmış işte o yapmadıysa kim yaptı peki ?. Bilmiyorum ama birşeyden eminim o da o cinayeti ramazan'ın işlemediği dedi. Biz kızımla evimize gidiyoruz dedi dışarı çıktı babası durduramadı. Ramazan da o gün öğlen biriyle kavga etti bu tamerdi. Sonra hücreye atıldı ağlamaya başladı. Asya'da eve giderken yolda bayıldı. Acıklı türkü çalmaya başladı "garibin dünyada yüzü gülemez".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kırık kalem
Fanfictionhaksız yere hapse atılan adam ve eşinin yaşadığı zorluklar efsane kurgu