Aslı annesi öldüğü için onun yerine geçiyordu artık bir prenses değil bir kraliçe olacaktı. Gelenekleri vardı ve bu yüzden saat 12:00'da taç töreni vardı. Öncelikle bir kutlama olacaktı,hâlâ anlayamamıştı çok geç saatlerde yapılmasını.
Saat 12:00'a geliyordu bir an önce kendisi için dikilmiş elbisesini giymeli ve balo misali törene gitmeliydi. Kraliyet ailesinden olmanın hem sefasını hemde ona göre cefasını çekiyordu. Elbisesi ülkenin dört bir yanından gelen en ünlü terziler tarafından yapılmıştı. Bakır rengi alt tarafı ve kraliyet ailesine yakışan uzunluğu ile göz kamaştırıcı bir elbiseydi.Tamda yeni kraliçeye layıktı. Saat 10:30'da giyinip hazırlandı ve muhafızlar önde atları sürerken oda arka kısma bağlı biçimli bir şekilde oyulmuş özel bir ağaçtan yapılma tahta atarabasına binmişti oda at sürmeyi seviyordu ama bir prensesin tam törenine kendi başına gitmesi iyi algılanmazdı bu yüzden at süremiyordu o gün, at sürmek yerine sürenleri izlemeye izlemeye başladı. Ama küçükken bir at aldırmıştı ailesine,asil duran bir attı bu yüzden izin vermişlerdi almasına adı rüzgar dı hızlı ve güzeldi çünkü bu yüzden aslı atına rüzgar adını vermişti bu at ile gidiyordu heryere bu seferde önde arabayı sürüyordu şimdi.
Tören alanına 10:45'de varmışlardı prenses için hazırlanan alana geçti sandalyesini çekti ve oturdu oraya. tacı üst katta alacaktı ama daha iki saat vardı.İki saat sonra;
Zaman geldi çattı şimdi tacını almalıydı yukarı doğru çıkmaya başlamıştı
İnsanlar ona ışıldayan gözlerle bakıyordu ki o yukarı çıktı ve muhafızlardan biri ona Tay tüyü yastıkta en kıymetli mücevherlerden yapılma bir taç getirdi taç mükemmeldi ve ona,sadece aslıya özgü idi. Tacı kaldırdı ve takmadan önce geleneksel bir yemin etti.
"Bu tacı taktıktan sonra önyargılı olmayacağıma,adaleti sağlayacağıma, kibar ve nazik olacağıma, dingin ve ve gururlu olacağıma, en önemlisi onurlu olacağıma Yemin Ediyorum!"
Ve daha sonra tacını taktı alkışlar eşliğinde tekrar aşağı indi. Büyük eğlenceler sonrası yorulmuştu artık kraliçe oydu,o ülkenin iplerini eline almıştı. Geceyi sonlandırdı ve artık kararlar onun elinde olduğu için saraya kendi istediği gibi rüzgar ile döndü odasına girdi ve üstüne ipekten yapılma pijama takımını giydi yatağına girdi ve uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kraliçe
FantasyO yeni kraliçe... Aslı... Elemenler, kararlar, cadılar, kitaplar, mektuplar, güç ve daha fazlası.artık burada.