Uyumayı denedi fakat olmadı. Kendini bitkin ama bir yandan da enerjik hissediyordu. Çünkü olabileceğinin en iyisi olmuştu. Bir nesil atlayarak gelen güçler annesine gelmediği için yeni kraliçeye yani aslıya gelmişti. Aslı şimdi kalkıp güçlerini bulmak durumundaydı. 4 elementten hangisini alacağını düşünmeye başladı yatağında doğrulup. Yada başka bir güç. Tamamen karışık. 4 elementin birleşimi.
Aslı kendini her elementi yakın hissediyordu.
Su; herzaman kullandığı içinde rahat hissettiği element.
Toprak; üstünde gezdiği beslendiği eement.
Ateş; yakınında yaşadığı ve sevdiği bir element.H
ava; sevdiği ve kullandığı, rahatlatan bir element.
Fakat o bunlardan biri değil dördü de olabilirdi. 4 element teker teker bir nesil, bütün olarak ise 100 nesil atlayarak geliyordu. Kraliçe olan gücü varsa alıyordu. Bunun için kraliçe olmayı beklemesi gerekiyordu. Aslı o gün anladı. Onunda güçleri olacaktı. Annesinin olmamıştı çünkü. Düşündükçe seviniyordu. Tam o esnada yan tarafında bir zarf gördü. Zarfı açtı ve okumaya başladı."Sevgili aslı, ben sana elementini verecek kişiyim. Sende onu iyiye kullanacak bir kraliçesin. Annen bu güçlere sahip olamadaı şayet sen olacaksın. 4 kız kardeşin ayrılıp kendine ait güçlerini, biz elementleştirip sana senin alacağını vereceğiz.
Sevgilerle
Element birliği"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Kraliçe
FantasyO yeni kraliçe... Aslı... Elemenler, kararlar, cadılar, kitaplar, mektuplar, güç ve daha fazlası.artık burada.