11🌿Цікава історія🌿

86 5 5
                                    

*Амі плеснув в долоні*

--------------------------
В Ацу дома
---------------------------

🛐Продовження буде🛐

💬Ацу:Ну що, ідемо до вітальні?
💬Чуя:Ура мій улюблений диванчик!!
💬Амі:Ходімо.
*Вони зайшли в вітальню, ті сіли на широкий зелений диван*
💬Ацу:Так, Амі давай но розкажи нам трохи про себе.
💬Амі:А це потрібно?
💬Чуя:Ну якщо ми хочемо стати справжніми друзями, то так потрібно.
💬Амі:Ясно....ну тоді почнемо...мене звати Аміши Накахіма...
💬Ацу:Амі не переживай так, все буде добре. І доречі твоє ім'я та прізвище дуже походе на моє.
💬Амі:Ну так я ж твоя темна тінь.
💬Чуя:Ну що Аміши продовжуй.
💬Амі:Ну мені як і Ацуши 17, моя особлива сила "Чорний Тигр".
💬Ацу:Ого, класно, а в мене сила "Білий Тигр" або я к ви знаєте "Тигр у Місячному Сяйві".
💬Чуя:Ацу ти вихваляєшся?
💬Ацу:Та ні....пробач якщо так здалося...
💬Чуя:Та я ж шуткую.
💬Ацу:А, ну тоді зрозуміло.
💬Амі:Ще шось розказати?
💬Аці:Ну наприклад....як ти став моєю темною стороною?
💬Чуя:О, це і мені цікаво.
💬Амі:Ну це довга історія....
💬Ацу:Амі давай розказуй.
💬Чуя:Давай ми нікуди не спішимо.
💬Амі:Ну шо ж....все почалося з того що я був звичайнісіньким хлопчиком, на той момент мені було 7 років. Хлопчик по імені Ізімо постійно задирав мене....знущався....бив до крові....я ходив з синцями по два тижні....і одного дня на мій 17 день народження....він прийшов до мене додому....і накинувся на мене....з ножем...
💬Ацу:ЩО!? ТОБТО ІЗІМО, НАШ СПІЛЬНИЙ ВОРОГ, НАКИНУВСЯ НА ТЕБЕ З НОЖЕМ!?
💬Амі:Я так і сказав...я можу продовжити?
💬Чуя:Звичайно, продовжуй.
💬Амі:Ну...тоді коли він накинувся на мене з ножем...я захищався як міг....і в результаті він протикнув мене ножем наскрізь...а потім витягнув його, та наніс ще 8 ран, також наскрізь...
💬Ацу:Чорт...тобто в цей момент в 17 років, ти і помер...?
💬Амі:Так....і тоді я сидів у темноті....довго сидів...але точно не знаю скільки....я збився з часу...і весь цей час я терпів велику біль в 9 місцях...
💬Чуя:Жесть....тяжко ж тобі прийшлося....а як ж ти все ж таки прив'язався до Ацуши?
💬Амі:Ну після темноти...я побачив світло голубого кольору, я не задумуючись побіг до нього....я довго біг, і коли я добіг то став знову маленьким хлопчиком, а збоку мене лежав маленький Ацуши.
💬Ацу:Тобто ти зі мною з народження?
💬Амі:Ага, і пробач будь ласка за те що калічив всіх твоїх друзів...
💬Ацу:Так і доречі про це, я пам'ятаю що друзів у мене не було, але чому ти не калічив Чую?
💬Амі:Я не калічив всіх без розбору, гарних людей я залишав біля тебе....тому Чуя і був єдиним твоїм другом.
💬Чуя:Аааа, так ось чому я деколи бачив біля Ацу темну тінь.
💬Амі:Ага, іменно тому що я його захищав.
💬Ацу:Ну тепер все зрозуміло, дякую тобі що ти завжди був поруч та захищав мене.
💬Амі:Ну ми ж з тобою як брати....ну я тебе вважаю за брата.
💬Ацу:Ти і Чуя меня як брати і завжди будете ними.
💬Чуя:Ацу....ти мені також як брат...Амі ти також мені як брат...ти ж не проти бути моїм братом..?
💬Амі:Звичайно ж ні. Дякую вам хлопці...я мене ніколи не було друзів...дуже дякую.
🗯️Чуя і Ацу:НЕ МАЄ ЗА ЩО АМІ♡.
💬Чуя:Можливо підемо подивимося фільм?
💬Амі:О, класно давно я фільми не дивився.
💬Аці:Чур я вибираю.
🗯️Чуя і Амі:Окей.

-------------------------------------------------
Після перегляду фільму
-------------------------------------------------

🛐Продовження буде🛐

Отрава в вині Where stories live. Discover now