28🌿Просто прода🌿

39 3 7
                                    

💬Аку:Можна...я тобі помию голову...?
💬Ацу:А? Ага...
Акутагава взяв шампунь який стояв на підлозі та накапав на голову своєму тигрику.
💬Ацу:Мхг~х-холодно...- простогнав  Накаджима.
💬Аку:Кхм...зараз загріється..- червоніючи тихо сказав чорнявий.
Помивши голову своєму коханому, Акутагава помив голову собі та помився весь.
💬Аку:Тебе помити?- з пошлою усмішкою запитав Рюноске.
💬Ацу: Дякую проте я й сам можу.- зніяковіло відповів Накаджима.
💬Аку: Добре..- сумно сказав чорноволосий.- Тоді я вилажу з ванни, на тебе почикаю.
На що білявий просто кивнув. Акутагава виліз з ванни та повтирався рушником. Одягнувши одяг який стояв на пральній машинці він стояв та милувався як його тигрик мився. Через 5 хвилин Ацуши також помився та виліз із ванни заливаючись рум'янцем.
💬Аку: Ось, тримай рушник.- сказав Рюноске протягуючи Накаджимі біоий довгий рушник.
💬Ацу: Дякую.- сказав білявий взявши рушник у свого коханого та намотавши його на пояс.- Ну що ходімо?
💬Аку: Ти так підеш?- здивувався чорнявий.
💬Ацу: Звісно, я їх не соромлюся.- усміхнувся Ацуши.
💬Аку: А якщо рушник спаде?- обурився Рюноске.
💬Ацу: То Іши просто начаклує мені новий.- знизим плечима білявий.
💬Аку: Ясно, я й забув що ви разом милися...- засмутився Рюноске.
💬Ацу: Тага це було ще до тебе. Я ж не перелічую з ким ти спав до мене. Все ходімо.- усміхнувшись сказав Накаджима. Акутагава кивнув та взяв свого тигрика за руку. Вони вийши з ванни та побачили таку картину: Накахара та Накахіма були повністю голі та билися мокрими від води рушниками.
💬Аку:Що за-.- Та йому не дали договорити.
💬Ацу:Я з вами!- весело сказав Ацуши який вже зняв з себе рушник та підбіг з ним до своїх "братів". На що Рюноске цокнув зубами та сів на диван на проти щоб за цим спостерігати. Пройшо десь пів години, та змучені від бійки хлопці полягали на підлогу та відхекувалися, а Рюноске сидів з стояком на дивані, оскільки Ацуши часто нагинався коли у нього падав з рук рушник.
💬Чуя:Аку, у тебе стоїть.- з усмішкою сказав Накахара.
💬Ацу:М? Тага що у тебе ст- Та він розвурнувся та побачив сам що там у його Тагі стоїть.
💬Амі:Ха, ну і що тепер?)- хихотав Аміши.
💬Аку:Кхм, я у туалет...- сказав Рюноске вилитівши із кімнати пулею. Всі ж ми розуміємо що він пішов робити?)))) Ну так вот.
Через 10 хвилин вийшов втомлений проте задоволений чорнявий.
💬Аку:Я тут. Що ви робите?- поцікавився Акутагава.
💬Чуя:Ми потихеньку одягаємося.
💬Аку:А не зарано?
💬Ацу:Та я ще хотів зайти у магазин за хлоркою, мішками та за квітами та тортиком.- спокійно відповів Ацуши.
💬Аку:Кхм, а навішо тобі мішки та хлорка...?- збентежено запитав чорноволосий.
💬Ацу:Ну я планую розділити Рікамі на частини та заховати у мішки, перед тим залити хлоркою щоб не було запаху ну а потім десь закопати.- весело сказав Накаджима.
💬Аку:Ти мене лякаєш....- прошепотів Рюноске.
💬Чуя:Ага, мене він також лякає, сам минулий кілер а пішов працювати не в Мафію а в Агенство.- знизив плечима Чуя.
💬Аку:Ось і добре що у Мафію не пішов, не хочу щоб він був мафіозі.
💬Амі:А я би хотів, можливо би він тоді розказав про мене та свою особливу силу.- сумно сказав Аміши.
💬Ацу:Я пішов в агенство зарали По, я обіцяв йому що буду добрим до людей та цінуватиму їхні життя. Іши не переживай я про тебе колись обов'язково розкажу.- усміхнувся Ацуши.- Ну шо давайте одягатися.
Через 20 хвилин всі були одягнені та вийшли з квартири Рюноске. Ацуши був у синьому худі з чокером на шиї та чорних облягаючих джинсах. Чуя був у білій сорочці та чорних облягаючих джинсах з чокером на шиї та заплетиним високим хвостиком.
Амі був в білому худі та сірих спортивках.
А Рюноске був одягнений в чорну облягаючу кофту за темно червоні джинси. Всі хлопці були взуті у чорні кросовки які їм дав Аміши. Купивше все потрібне у магазині вони пішли на зупинку чекати автобус. Через 10 хвили він приїзав та вони в нього зайши. Ще через пів години вони були на місці, під великим 3 поверховим білим будинком.
💬Ацу:Ходімо.- сказав Ацуши трішки тремтячи. Постукавши у двері їм відкрила низенька жіночуа років 40 з білим шовковистим волоссям та зеленими очима.
💬Хіто:Ацуши! Любий ти як раз вчасно. Проходіть, будеш мене знайомити.- усміхнулася жіночка.
💬Ацу:Тітко, знайомся це Чуя, мій найкращий друг, той з яким ми разом живемо.- сказав Ацуши поставивши руку рижому на плече.- А це Аміши, той що мій брат боизнюк, то йщо темна тінь.- продовжував розповідати Ацуши ставлячи другу руку Накахімі на плече.- А це Акутагава, мій хлопець. - обійнявши свого Тагу сказав Накаджима.
💬Хіто:Ого, любий я така рада що ти знайгов собі такого прекрасного молодого хлопчика.- світилася від радості тітка Хіто.
💬Аку:Дуже радий познайомитися.- прохи нервував Рюноске.
💬Хіто:Голубчику не переживай так, я тебе вбиватине планую.- усміхнулася жіночка.
💬Чуя:Хахаха, тітко ви як завжди з гумором.- просміявся рижик.
💬Хіто:Чуйка, я так давно тебе не бачила, вот як ти підріс аж на цілих 3 сантиметра.- хихикала жіночка.
💬Амі:Радий познайомитися.- поцілувавши руку Хіто сказав Накахіма.
💬Хіто:Ухти який джентельмен! Як чвдово що ти сюди завітав, чи не міг би ти допомогти моємо Ацуши перенести тіло Рікамі потім?- поцікавилася жіночка.
💬Амі:Звісно! Не в перше ж.- хихикнув Аміши.
💬Хіто:Ну все ходімо за стіл.- сказала жіночка та пішла на кухню, всі пішли за нею слідом. Сівши за стіл вони стали їсти те що до їхнього приходу прихотувала тітка Ацуши.
💬Хіто:Ну що, розказуйте, де хто працює?- усміхнувшись запитала тітка.
💬Чуя:Я в Мафії, як і хотів вбиваю таких як Рікамі.- гордо сказав Накахара.
💬Хіто:Ухти, який ж ти розумненький- погладивши Чуйку по голові сказала Хіто.- А ти де працюєш Акутагава?
💬Аку:Також в Мафії, я партнер Чуї.
💬Хіто: господи які ж розумні та успішну дітки. А ти солоденький де працєюш?
💬Ацу:Я в озброєному детиктивнову агенстві. По прозьбі По.- весело відповів Накаджима.
💬Хіто:Ухти, як чудово ти ж також за правосуддя. Доречі як там поживає Едгар?
💬Ацу:Прекрасно, зустрічається з моїм колишнім, Рампо.- жуючи стейк вілповів Ацуши.
💬Хіто:Як чудовенько! Я так за вас всіх рада! А ви з Рапмо вже не сваритися?
💬Ацу:Нєа, ми тепер з ним друзі.- весело сказав Ацуши.
💬Хіто:Як чудово. Упс зараз Рікамі повернетеся. Солоденький речі які ти зазвичай використовував у тебе у старій кімнаті.
Сказавши це тітка Хіто пішла до себе у кімнату щось робити.
💬Ацу:Ну що ж ходімо до мене у кімнату за речима та вбивати Рікамі.- підстибуючи сказав Ацуши.

Отрава в вині Where stories live. Discover now